ramazan
ramazan

مجلل ترین و گرانترین هتل های ایران/ تصاویر

مجلل ترین و گرانترین هتل های ایران/ تصاویر

مجلل ترین و گرانترین هتل های ایران

 
 
 
نازوب، مکان مسکونی اجاره‌ای که معمولاً برای مدت کوتاه به افراد اجاره داده می‌شود را هتل می نامند. هتل‌ها از امکانات اقامتی و گردشگری شهرها به حساب می‌آیند که دارای امکانات جنبی گوناگونی هستند:
 
رستوران، استخر شنا، کافی شاپ،سالن اجتماعات و نمونه‌هایی از این امکانات در یک هتل مناسب هست. مشتریان هتل در اتاقها و سوئیت هایی که دارای تخت خواب، توالت و حمام مجزا هستند ساکن می‌شوند.
 
در کنار امکانات کافی و لازم بعضی هتل ها به دلیل زیبایی که دارند نسبت به مابقی هتل ها در شهر از توجه ویژه ایی برخور دارند از جمله:
 

 

مجلل ترین و گرانترین هتل های ایران/ تصاویر

ویژگی های هتل ملک التجار

 

هتل آنتیک ملک التجار یزد، نخستین هتل خشتی جهان، حدود 300 سال پیش توسط حاج علی عسگر شیرازی ساخته شد و پس از مرمت و با حفظ معماری سنتی، در سال 1387 به بهره‌برداری رسید.

هتل ملک التجار یزد دارای 23 باب اتاق است که فضای باستانی آن، مورد استقبال گردشگران ایرانی و خارجی قرار گرفته‌است. این خانه دارای بخش‌های مختلف است که عبارتند از:

 

هشتی شش ضلعی، قسمت زمستانه، تابستانه، شاه نشین و حوض بزرگ و راهروهای زیرزمینی که قسمت‌های مختلف بنا را به یکدیگر مرتبط می‌کنند.

 

بخشی از اتاق‌های هتل سنتی ملک التجار یزد همانند عمارت نارنجستان نقاشی شده‌اند که بعضا برای طراحی آن از آب طلا استفاده شده‌است.

 

 

مجلل ترین و گرانترین هتل های ایران/ تصاویر

هتل داریوش

 

خصوصیات هتل داریوش

 

این هتل یادآور معماری خاص و بی بدیل ایران باستان بوده با فضای مجذوب کننده و غرور آفرین دوران پادشاهی هخامنشی اقامتی خاطره انگیز و به یادماندنی را برای مسافران عزیز در کیش رقم خواهد زد.

همچنین هتل دارای فضاهای گردشی، ورزشی و مدرن بی نظیری ست که چشم هر بیننده ای را مسحور میکند، چشم انداز هتل داریوش به آب های نیلگون خلیج همیشه فارس خاطره ای به یادماندنی را در ذهن شما بر جای خواهد گذاشت.

 

مجلل ترین و گرانترین هتل های ایران/ تصاویر

 

هتل داد

خصوصیات هتل داد یزد

 

هتل داد به عنوان تنها هتل 4 ستاره استان یزد که در دل بافت تاریخی قرار دارد، نمونه ای بی نظیر از یک هتل کلاسیک با سبکی ایرانی – یزدی است.

این مجموعه در مجاورت شناخته شده ترین یادگارهای تاریخی یزد؛ از جمله آتشکده زرتشیان، مسجد جامع، موزه آب، زندان اسکندر، مجموعه امیرچخماق و محله تاریخی فهادان قرار دارد.

هتل داد دارای 88 باب اتاق شامل اتاق های یک تخته، دو تخته ، سه تخته، اتاق های متصل به هم ( چهار تخته)، ماه عسل و رویال سوئیت با طراحی سنتی و امکانات رفاهی مدرن است.

خدمات رفاهی هتل داد شامل دو رستوران، کافی شاپ، کافه گالری، مجموعه آبی، اینترنت رایگان، خدمات خشکشویی، تاکسی سرویس، فروشگاه صنایع دستی، آژانس مسافرتی جهت برگزاری تورهای مختلف و خرید بلیت، پارکینگ مسقف و سالن همایش جهت برگزاری جشن، سمینار، همایش و سایر مراسم است.

 

 

مجلل ترین و گرانترین هتل های ایران/ تصاویر

 

هتل شهریار

 

موقعیت و امکانات هتل شهریار

 

هتل شهریار تبریز در خیابان و منطقه‌ی سرسبز و خوش آب و هوای ائل گلی تبریز قرار گرفته است. هتل 5 ستاره شهریار تبریز در سال 1386 با بیش از 200 اتاق و سوئیت در 10 طبقه ساخته و در سال 1394 بازسازی شد.

 

 

مجلل ترین و گرانترین هتل های ایران/ تصاویر

 

هتل هما

 

ویژگی های هتل 5 ستاره هما

 

هتل‌ هما تهران واقع در منطقه خوش آب و هوای ونک در سال 1352 افتتاح و آخرین بازسازی آن در تیر ماه سال 97 صورت گرفت.

این برج 16 طبقه دارای 177 باب اتاق و سوئیت مدرن و مجهز به تمامی امکانات رفاهی است که چشم اندازی منحصر به فرد از رشته کوه های البرز، باغ زیبای هتل و شهر تهران دارند. هتل لوکس هما یکی از بهترین هتل‌های پنج ستاره تهران و زیرمجموعه گروه هتل های هما محسوب می‌شود.

هتل پنج ستاره هما تهران با موقعیت مکانی عالی خود، دسترسی به مراکز فرهنگی‌، سیاسی و اقتصادی تهران را در کمترین زمان ممکن میسر ساخته است‌.

شما می‌توانيد از هتل هما تهران تا مراكز خريد ونك قدم زده و به آسانی به وليعصر، تاريخی‌ترين و زيباترين خيابان شهر كه شمال و جنوب شهر را به يكديگر متصل می‌كند، دسترسی پيدا كنيد.

موزه پول و موزه زمان، پارک ملت و ساعی و مرکز خرید آسمان از نزدیکترین جاذبه‌های تهران به هتل هما می‌باشند. برای تردد در شهر تهران ایستگاه اتوبوس ونک و مترو میرداماد در فاصله کمی از هتل قرار دارند.

 

 

مجلل ترین و گرانترین هتل های ایران/ تصاویر

 

هتل کندوان

 

خصوصیات هتل کندوان

 

هتل بين المللی صخره ای لاله در روستای زيبا و تاريخی كندوان در 60 كيلومتری شهر تبريز واقع گردیده است. هتل لاله از نخستين “هتل‌ بوتيك” های كشور می‌باشد و سومين هتل صخره ای دنيا نیز محسوب می‌شود.

این مجموعه با واحدهای صخره ای و كله‌قندی و چشم‌اندازی بی نظیر، گردشگران را ترغيب به مسافرت به اين نقطه خوش آب و هوا و اقامت در دامنه يكی از زيباترين رشته‌ كوه‌های كشور می‌کند.

اين هتل با 40 كرانه (اتاق سنگی طبيعی) و داشتن تمامی امكانات يك هتل 5 ستاره، تجربه زندگی غارنشينی و فضای آرام آن را برای میهمانان و گردشگران عزیز امکان‌پذیر می‌نماید.
لازم به ذکر است هتل صخره ای کندوان به دلیل شرایط ویژه منطقه (واقع بودن در کوهپایه ها) فاقد آسانسور یا هر گونه بالابر می‌باشد.

 

 

مجلل ترین و گرانترین هتل های ایران/ تصاویر

 

هتل عباسی

 

و اما خاص و زیباترین هتل لاکچری و مجلل ایران هتل عباسی در اصفهان

 

هتل پنج ستاره مجلل عباسی، كهن‌ترین هتل جهان و یکی از بزرگ‌ ترین هتل‌های ایران، با قدمتی ۳۰۰ ساله در خیابان چهارباغ عباسی شهر موزه‌‌‌‌ای اصفهان واقع شده است.

 

این هتل در سال ۱۱۰۶ هجری قمری به دستور شاه سلطان حسین صفوی با معماری شكوهمند ایرانی طراحی و بنا گردیده و در سال ۱۳۵۱ بنای آن به سبکی مدرن با امکانات رفاهی کم نظیر و مطابق با استاندارد جهانی مورد بازسازی قرار گرفت.

مهمانسرای عباسی یا هتل شاه عباس که یکی از زیباترین مهمانسراهای جهان لقب گرفته است، تنها هتل 5 ستاره اصفهان با 225 باب واحد اقامتی، 14 تالار پذیرایی، انواع رستوران و کافه سنتی آماده پذیرایی از حدود 1500 نفر مهمان می‌باشد.

 

نمای استثنائی و زیبای باغ و گنبد فیروزه ای مدرسه چهارباغ، منظره ا‌ی بدیع را برای ساکنین هتل به ارمغان می‌آورد. واقع شدن هتل در میان بافت تاریخی شهر و دسترسی آسان آن به اماکن تفریحی و گردشگری متعددی همچون کاخ هشت بهشت، سی و سه پل، میدان نقش جهان و بنای منارجنبان از ویژگی های بارز این مجموعه می‌باشد.

 

امیدوارم شرایط اقتصادی کشور به گونه ای شود که حسرت مسافرت که هیچ سفره ای رنگارنگ بر دلمان نماند!


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان