اقدام جالب زن ورزشکار برای خرید خانه لوکس (عکس)

اقدام جالب زن ورزشکار برای خرید خانه لوکس (عکس)
ناز وب، خانم جسیکا انیس دونده سرشناس انگلیسی و دارنده مدال طلای المپیک در حرکتی جالب تعدادی از مدال های خود را فروخت تا برای خود و نامزدش خانه بخرد. او که اخیرا به دلیل پوشیدن لباسی گرانقیمت که طراح آن ویکتوریا بکهام بود در شب تقدیر از ورزشکاران المپیکی انگلیسی سوژه رسانه ها شده بود تعدادی از مدال هایش را فروخته است تا یک خانه لوکس 1 میلیون پوندی خریداری کند.
 
به گزارش ناز وب به نقل از دیلی میل او به عنوان دومین چهره برتر ورزشی سال 2012 انگلستان انتخاب شد. وی با فروش خانه سابقش به قیمت 330 هزار پوند و فروش تعدادی از مدالهایش توانست هزینه خرید یک خانه بسیار شیک و لوکس را تهیه کند.
 
بنابرگزارشات یک منبع معتبر این ورزشکار حرفه ای به خاطر احساس امنیت و حفظ حریم خصوصی بیشتر اقدام به این کار کرده است و گفته میشود یک خانه بسیار بزرگ و شیک در یکی از گرانقیمت ترین خیابانهای شهر یورک شایر در شمال انگلستان خریداری کرده است.
 
او اکنون قرارداد تبلیغات برای برندهای ورزشی معروفی چون آدیداس، آویوا، اومگا، بریتیش ایرز، و جگوار دارد اما آنطور که خود در مصاحبه اش گفته است قصد دارد به زودی خط تولید پوشاک ورزشی خود را راه اندازی کند.

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان