ramazan
ramazan

تجاوز جنسی به دختر18ساله دانشجو در بوشهر(عکس)

تجاوز جنسی به دختر18ساله دانشجو در بوشهر(عکس)
شامگاه ۱۸ آبان امسال دختر دانشجویی با مراجعه به پلیس آگاهی استان بوشهر راز جنایتی هولناک را با ماموران در میان گذاشت. دختر ۱۸ ساله به ماموران گفت: پس از تمام شدن کلاس‌هایم از دانشگاه عالیشهر راهی میدان آزادی بوشهر شدم. بعد از طی مسافتی کوتاه یک دستگاه پراید که دو پسر جوان سرنشین آن بودند در مقابلم توقف کرد. رفتارشان عادی بود به همین خاطر به آن‌ها شک نکردم.
 

تجاوز جنسی به دختر18ساله دانشجو در بوشهر(عکس)

 
و با تصور اینکه یک خودروی مسافر کش است سوار آن شدم، راننده در میان راه ناگهان به سمت شهر چغادک تغییر مسیر داد و دو پسر شرور در محلی خلوت بدون توجه به فریادها و التماسهایم مرا مورد تجاوز قرار دادند. آن‌ها سپس مرا در‌‌ همان منطقه‌‌ رها کرده و فرار کردند. به سختی خود را به جاده اصلی کشانده و با کمک خودروهای عبوری خودم را به پلیس رساندم. دو پسر شرور تهدید کردند اگر کسی از این موضوع با خبر شود مرا میکشند.
پس از این شکایت تیمی از ماموران تحقیقات خود را آغاز کرده و با توجه به سرنخ‌هایی که به دست آورده بودند دو پسر متجاوز را شناسایی و دستگیر کردند.سرهنگ بارونی، رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر در این باره گفت: متهمان پس از دستگیری، تحویل مقام قضایی شدند.

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان