ramazan
ramazan

ماسک زیبایی و ارزان با 5 میوه معجزه آسا

ماسک زیبایی و ارزان با 5 میوه معجزه آسا

ماسک های میوه یکی از کم هزینه ترین انواع ماسک های زیبای است که می تواند صورت را جوانتر از پیش کند…

 

 

همه ما خواهان چهره ای جوان با پوستی شاداب و سالم هستیم، شما به این منظور و بدون صرف کردن هزینه های گزاف می توانید پوست خود را به طور طبیعی جوان سازید. در زیرپنج ماسک خانگی با میوه را برای دستیابی به این هدف پیشنهاد می دهیم:

 

ماسک میوه انبه

 

به گزارش ناز وب شما برای این ماسک نیز به چند تکه انبه و مقداری شیر دارید. تکه های انبه را به خوبی له کنید، شیر را به آن اضافه کرده و به شکل یک خمیر سفت درآورید تا هنگامی که روی صورت قرار می دهید نریزد.

 

این ماسک میوه برای به دست آوردن پوستی سفت و نرم بسیار موثر است.

 

ماسک میوه توت فرنگی

 

 توت فرنگی ها را می توانید مستقیم روی صورت استفاده کنید و یا می توانید آن را با ماسک مخلوط کرده و بعد استفاده کنید. آنتی اکسیدان های موجود در توت فرنگی پوست را جوان و سالم نگاه می دارند.

 

ماسک میوه خیار

 

می توانید خیار را به قطعه های کوچک خرد کرده و روی پوست قرار دهید و یا می توانید آنها را به صورت خمیری درآورده و مانند کرم از آن استفاده کنید. خیار یکی از بهترین راه های طبیعی برای درمان پوست های خشک است.

 

ماسک میوه سیب

 

 اگر نعمت داشتن پوست نرمال نصیب شما شده است، پس زیاد جای نگرانی نیست، به گزارش پرشین وی ولی می توانید از ماسک سیب روی پوست خود استفاده کنید تا آن را همچنان نرمال نگاه داشته و درخشندگی بیشتری به آن بدهید.

 

ماسک هلو و شیر برای پوست سفتتر

 

هلوها را باید با شیر مخلوط کنید تا به صورت خمیر سفت درآید و در دوره های منظم آن را روی پوست قرار دهید تا پوست خود را سفت تر کنید.

پس از آن می توانید صورت خود را از پایین به بالا ماساژ داده تا موجب کشیدگی و چروک پوست نشود.

ماسک های میوه یکی از کم هزینه ترین انواع ماسک های زیبای است که می تواند صورت را جوانتر از پیش کند.

 

بهترین نکته در آنها این است که این ماسک ها هیچ گونه عوارض جانبی احتمالی موجود در ماسک های زیبایی مورد استفاده در سالن های زیبایی را ندارند.

 

حرف آخر:

برای داشتن پوستی سالم و جوان سعی کنید استرس به خودتان راه ندهید اگر به این باور برسید که برای مشکلات ناراحتی هیچ چیزی را عوض نمی کند و به اعصبابتان مسلط شوید تا استرس به شما وارد نشود در کنار آن می توان با استفاده از مواد مغذی و ماسک های زیبایی پوستی جذاب و شاداب داشت.

سبک زندگی سالم تنها به پول داشتن و لاکچری بودن نیست…

 

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان