ramazan
ramazan

جنجالی ترین مسابقه برگزار شده در تهران (عکس)

جنجالی ترین مسابقه برگزار شده در تهران (عکس)
همه ساله در جهان مسابقات هات داگ خوری با حضور گسترده بسیاری از مردم برگزار میگردد که امسال این مسابقه جذاب و هیجانی با همکاری یکی از رستورانهای زنجیره ای در شهریور ماه امسال در ایران برگزار خواهد شد. این مسابقات در دو مرحله مقدماتی و فینال برگزار خواهد شد.
مرحله مقدماتی در شعبات مختلف رستوران برگزار می شود و شرکت کنندگان 5 دقیقه زمان دارند تا هات داگ بخورید و افرادی که بتوانند در زمان مشخص شده تعداد هات داگ بیشتری میل نماید به مرحله فینال راه پیدا می کند.
 
مرحله فینال در بام توچال تهران
مسابقه فینال بسیار متفاوت نسبت به مرحله مقدماتی برگزار خواهد شد. از میان افراد برتر در دور مقدماتی، افرادی که بیشترین تعداد هات داگ را بخورند، تعداد 20 نفر از آنها به این مرحله راه پیدا خواهند کرد. این بار زمان مسابقه 12 دقیقه و هات داگ بدون نان و سس و مخلفات می باشد خیلی جالب است.
نفر اول در این مسابقه برنده ده میلیون ریال و نفر دوم شش میلیون ریال و نفر سوم چهار میلیون ریال خواهد شد. و به مابقی شرکت کننده هایی که به مرحله فینال راه پیدا کرده اند هدایایی نفیس تعلق خواهد گرفت.برای ثبت نام در این مسابقه کافیست به سایت مسابقه به آدرس WWW.IREVENTS.IR مراجعه نموده و پس از تکمیل مشخصات و انتخاب شعبه، ثبت نام خود را تکمیل و کد رهگیری دریافت نمایید.

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان