(18+) سنگسار زن عراقی توسط داعش (تصاویر)

مجموعه : اخبار حوادث
(18+) سنگسار زن عراقی توسط داعش (تصاویر)

سنگسار یک زن جوان عراقی توسط گروه داعش؛ تروریست های تکفیری داعش در عراق، در عرض یک روز، چندین جوان اهل سنت عراقی را در برابر دیدگان میزبانان خود، سنگسار، اعدام و مصلوب کردند تا ضمن زهرچشم گرفتن از اهالی، با انتشار تصاویر جنایات خود به نام اسلام، بیش از پیش در مسیر گسترش دین رحمت و مهربانی خلل ایجاد کنند.

 

برکسی پوشیده نیست که انتشار تصاویر این جنایات با استفاده از خدمات ویژه یوتیوب، تویتر و فیسبوک، تاثیر زیادی در مشوه کردن چهره اسلام و بدنام کردن مسلمانان در ذهن جوانان و مردم عادی سراسر جهان دارد و در فضای اسلام ستیزانه فعلی که با پیشبرد پروژه “شارلی ابدو” ایجاد شده، اقدامات گروه های تکفیری، همچون بال دوم عمل می کند و قند در دل صهیونیزم و سرمایه داری و لیبرلاسیم آب می شود.

 

تاکید داعش بر اینکه این جنایات، اجرای احکام اسلامی است، بهترین کمک به اسلام ستیزانی است که در عرصه های علمی و اجتماعی، نتوانسته اند احکام مستحکم و قوانین کیفری اسلام را زیر سوال ببرند. داعش، در اغلب نمایش هایش، تصویری از قرائت حکم دادگاه را به نمایش می گذارد، اما هرگز توضیح نمی دهد که این افراد، کجا و چگونه بازداشت و محاکمه شده اند.

 

در اغلب تصاویر، جوانان عراقی و سوری، در حالی ذبح، اعدام و یا مصلوب می شوند که در حال شهادتین گفتن هستند و در این تصاویر نیز، جوان عراقی، حتی در حال جان دادن روی صلیب نیز، انگشت اشاره خود را به نشانه توحید و ایمان به وحدانیت خداوند، نشان می دهد.

 

(18+) سنگسار زن عراقی توسط داعش (تصاویر)

داعش با برپایی این نمایش ها، پیامی نیز به میزبانانان خود می دهد.

طی هفته های اخیر، اجساد بیشتری از تکفیری های داعش، در کوچه و پس کوچه های شهرهای اشغال شده یافت می شود که به دست مردم این مناطق کشته شده اند. این موضوع در مناطقی که اهالی آن، فریفته سیاستمداران و شیوخ خائن شده و در ابتدای بحران، پذیرای مهاجمان شده بودند، بیشتر به چشم می خورد، چراکه آنها بیش از سران خائنشان، احساس حقارت و سرافکندگی می کنند و زندگی و آبروی خود را، هم به چشم خود و هم در چشم دیگران، برباد رفته می بینند.

 

اهالی این شهرها، که زمانی به متعصب بودن خود در میان سایر عشیره های اهل سنت عراق افتخار می کردند، اکنون دریافته اند که از جنگجویان جهادی و مومن و نجات دهنده خبری نیست و مهاجمان، یک مشت اراذل و اوباش سرخورده، بی ادب، عقده ای و ماجراجوی بیگانه هستند که از چچن، قفقاز، اروپا، استرالیا، امریکا و بهترین هایشان از عربستان و افریقا به منازل آنها وارد شده اند و نه تنها از تقوا و متانت و رافت برادرانه و اسلامی برخوردار نیستند، بلکه با جزئی ترین و ابتدایی ترین اصول اسلامی، حتی طهارت شخصی نیز بیگانه اند و به قواعد انسانی سرزمین های خودشان نیز پایبند نیستند.

 

هفته گذشته، جسد یکی از تروریست های تکفیری در حالی در کوچه های شهر رقه یافت شد، که روی تن او نوشته بودند؛ ” ای شیخ! مگر نمی گوئید سیگار و حشیش مضر است؟” . برای همه آشکار بود که این سرکرده تکفیری به دست نوجوانانی کشته شده که چند روز پیش، شاهد مجازات دوستانشان به دست تکفیری ها به جرم سیگار کشیدن بودند. داعش نتوانست قاتلان این تروریست را که به اصطلاح، رئیس پلیس داعش در شهر رقه بود، شناسایی کند، اما همان روز دست و پای دو جوان سوری را به اتهام راهزنی قطع کرد.

 

(18+) سنگسار زن عراقی توسط داعش (تصاویر)

عناصر تکفیری در این شهرها، نسبت به مناطق اشعالی دیگر، با اطمینان بیشتری تردد می کنند و حتی به پاتوق ها و منازل برخی از اهالی رفت و آمد می کنند. به همین علت، آمار کشته های شبانه آنها در این شهرها بیشتر است. این موضوع به شدت باعث نگرانی تروریست ها شده و آنها برای ترساندن مردم، تقریبا هر روز چند نفر از اهالی را به بهانه های مختلف شکنجه می کنند تا مانع از بروز هرگونه حرکت و مقاومت عمومی شوند.

 

(18+) سنگسار زن عراقی توسط داعش (تصاویر)

(18+) سنگسار زن عراقی توسط داعش (تصاویر)


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان