راهنمای خرید کنسول های نینتندو+ عکس

راهنمای خرید کنسول های نینتندو+ عکس
دانستنی، آموزش و گوناگون
این روزها تب و تاب کنسول های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان بسیار بالا است و دو کنسول تازه از راه رسیده اند. چندان توقعی هم نمی رود که یک کنسول در روزهای اول ارایه تعداد زیادی بازی داشته باشد که کاربران را ترغیب به خرید آن کند، بنابراین معقولانه ترین انتخاب در حال حاضر کنسول هایی هستند که 1 الی 2 سال از عمرشان گذشته و آینده تضمین شده ای دارند.
 
شرکت نینتندو سال 2011 را بد آغاز کرد، کنسول دستی 3DS فروش بسیار پایینی داشت، سال 2012 هم همچنین، کنسول Wii U به شدت برنامه های نینتندو را به هم ریخت، اما 3DS امروز پرفروش ترین کنسول نسل بعد است که 2 سال از عمرش می گذرد. Wii U هم چند هفته ای می شود که از قعر جدول خودش را جدا کرده و بین رتبه های اول تا سوم در حال چرخش است.
 
این ها همه در حالی است که پیش بینی می شود کنسول دستی نینتندو یعنی 3DS، اگر به همین مسیری که در آن قدم گذاشته ادامه دهد، تا کمتر از 5 الی 6 سال دیگر برادر تنی خود یعنی NDS را کنار می زند و به پرفروش ترین کنسول بازی تاریخ تبدیل می شود. در مورد Wii U به طور قطع نمی توان صحبت کرد. نینتندو هنوز جای کار بسیاری دارد تا این کنسول را به گیمرها نشان دهد و تعداد بازی های انحصاری اش را بیشتر کند.
 
کنسول 3DS در دو مدل معمولی و XL ارائه می شود که دومی صفحه نمایشی تقریبا 2 برابر بزرگتر دارد. البته از 2DS هم نمی شود گذشت. 2DS مدل ساده تری از 3DS است که قابلیت اجرای بازی های این کنسول را در حالت معمولی دارد. اما کنسول Wii U که تازه تولد یک سالگی خود را پشت سر گذاشته طراحی دوباره نداشته است اما آنچه که به شما معرفی می کنیم باندل های مختلف کنسول های نینتندو به همراه بهترین بازی هایی هستند که می توانید خریداری کنید.
 
توجه داشته باشید که در حال حاضر کنسول های نینتندو ارزان ترین محصولات بازار بازی های ویدئویی هستند و کنسول 3DS هم تقریبا به صورت کامل هک شده است و تنها با دانلود بازی ها و خرید یک کارت مخصوص می توانید کنسول را کپی خور کنید. چه فرصتی بهتر از این برای اینکه با کمترین هزینه یک نینتندو گیمر شوید؟
 

Wii U

راهنمای خرید کنسول های نینتندو+ عکس
 
تقریبا 12 ماه و 13 روز از عرضه کنسول Wii U در آمریکای شمالی می گذرد و طبق آخرین آمار که مربوط به 3 ماه پیش می شود این کنسول در سراسر جهان نزدیک به 4 میلیون واحد فروش داشته است که واقعا ناامید کننده است. اما نینتندو قصد دارد که اشتباهات سال اول خود را تکرار نکند و از اواخر 2013 با ورود کنسول های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان بازار خود را هم نگه دارد.
 
عرضه Super Mario 3D World و The Legend of Zelda: A Link Between Worlds در روز عرضه ایکس باکس وان نشان از این دارد که نینتندو اصلا رقیب این دو کمپانی نیست و در فضایی جداگانه به فعالیت خود ادامه می دهد. در زیر می توانید بهترین پک های موجود برای این کنسول را با محتویات و قیمت پیدا کنید.
 

Mario & Luigi Premium Pack

 

راهنمای خرید کنسول های نینتندو+ عکس

این پک دارد کم کم جای خود را به عنوان اصلی ترین باندل Wii U تثبیت می کند و دیگر پکیج های معمولی را از دور خارج می کند. شاید تا چند ماه دیگر بیشتر نتوانید باندل های Basic که شامل یک کنسول سفید رنگ هست و یا باندل پرمیوم که فقط نینتندو لند را دارد پیدا کنید. اما در عوض این پکیج بسیار قوی و ارزشمند است. دو بازی New Super Mario Bros. U و New Super Luigi U به تنهایی 90 دلار ارزش دارند. در کنار آن ها با خرید این پکیج موارد زیر را دریافت می کنید:

Wii U مشکی رنگ با 32 گیگابایت حافظه

گیم پد مشکی رنگ

New Super Mario Bros. U و New Super Luigi U در یک دیسک

آداپتور AC برای کنسول و گیم پد

سنسور بار

کابل HDMI

جایگاه شارژر گیم پد

استند گیم پد

استند کنسول

اشتراک پرمیوم نینتندو نتوورک
این باندل 300 دلار/300 یورو/250 پوند قیمت دارد که یکی از در دسترس ترین و بهترین باندل های نینتندو برای دوست داران نینتندو است.
 

Mario Mega Bundle

 

راهنمای خرید کنسول های نینتندو+ عکس

اگر در انگلستان زندگی می کنید یا اقوامی در این کشور دارید فرصت را از دست ندهید. این باندل بهترین و داغ ترین باندلی است که می توانید خریداری کنید که البته فعلا در انحصار کشور انگلستان قرار دارد. در این پکیج می توانید Super Mario 3D World که 10 روز از انتشار آن نگذشته را هم پیدا کنید. در واقع عمر این باندل هم کمتر از 10 روز است و اگر فروشگاهی، حتی فروشگاه خود نینتندو هم این کنسول را داشته باشد باید تعجب کرد.

محبوبیت این باندل به حدی بود که در ساعات اولیه مرتبا عبارت Sold Out کنار آن نوشته می شد. انبارها دوباره پر می شد و به یک روز نمی رسید که باز هم نینتندو باید اقدام به پر کردن انبارهای فروشگاه ها می شد. بنابراین اگر دیدید که در eBay این بسته با قیمت های کذایی به فروش می رسد تعجب نکنید. این باندل شامل موارد زیر می شود:
 

Wii U مشکی رنگ با 32 گیگابایت حافظه

گیم پد مشکی رنگ

New Super Mario Bros. U و New Super Luigi U در یک دیسک و Super Mario 3D World در یک دیسک دیگر

کلاه ماریو و Wii Remote Plus با طرح ماریو

آداپتور AC برای کنسول و گیم پد

سنسور بار

کابل HDMI

جایگاه شارژر گیم پد

استند گیم پد

استند کنسول

اشتراک پرمیوم نینتندو نتوورک

این کنسول با محتوایی که بیش از 450 پوند ارزش دارد با قیمتی معادل 300 پوند به فروش می رسد. اگر این بسته وارد دیگر نقاط دنیا هم شود احتمالا قیمتی معادل 350 دلار/350 یورو خواهد داشت که یک معامله سراسر منفعت برای یک گیمر محسوب می شود.
 

The Legend of Zelda: The Wind Waker HD Deluxe Set

 

راهنمای خرید کنسول های نینتندو+ عکس

زلدا همیشه بهترین دلیل برای خرید یک کنسول نینتندو محسوب می شده حتی اگر این زلدا یک بازسازی از یک بازی قدیمی باشد. دلیل دیگر خرید پک های زیبا با طراحی های بسیار دوست داشتنی است. به عنوان یک طرفدار پر و پا قرص این سری، با وجود این پکیج دیگر دلیلی برای نخریدن یک Wii U پیدا نکردم. تنها کافی است به کنترلر زیبای این کنسول نگاهی بیندازید تا متوجه خاص بودن آن بشوید.

البته نینتندو با قرار دادن نسخه فیزیکی Wind Waker HD در این پکیج می توانست آن را جذاب تر از گذشته کند اما نسخه دیجیتالی بازی هم کارساز است. خرید این باندل 2 دلیل کلی دارد: اولی گیم پد خاص و کمیاب آن که طراحی فوق العاده زیبایی دارد و دومی نسخه دیجیتالی کتاب گران قیمت Hyrule Historia است که بزرگ ترین کتاب نوشته شده راجع به سری افسانه زلدا است. در این پکیج موارد زیر را خواهید یافت:
 

Wii U مشکی رنگ با 32 گیگابایت حافظه

گیم پد مشکی رنگ با طراحی متفاوت

نسخه دیجیتالی The Legend of Zelda: The Wind Waker HD

نسخه دیجیتالی کتاب Hyrule Histotia

آداپتور AC برای کنسول و گیم پد

سنسور بار

کابل HDMI

جایگاه شارژر گیم پد

استند گیم پد

استند کنسول

اشتراک پرمیوم نینتندو نتوورک

نسخه 7 روزه Wii Karaoke U
این بسته فوق العاده با قیمت 300 دلار/300 یورو/250 پوند عرضه شده است که مسلما در عین حال برای مخاطبین سری افسانه زلدا هم ارزان ترین و هم ارزشمندترین پکیج است.
 

Wii Party U Bundle

 

راهنمای خرید کنسول های نینتندو+ عکس

باندل Basic که اوایل عرضه کنسول 300 دلار قیمت داشت و البته چندان طرفدار هم نداشت این بار با موارد اضافه ای بازگشته که به نظر این بار برخلاف قبل پرطرفدار است. چندی پیش راجع به فروش این باندل در ژاپن برای تان گفتیم و همین موضوع ثابت می کند که بازی های گروهی چقدر برای ژاپنی ها ارزشمند هستند. این باندل شامل موارد زیر است:

کنسول سفید رنگ با 8 گیگابایت حافظه

گیم پد سفید رنگ

Wii Remote Plus سفید رنگ

Wii Party U و Nintendo Land هر کدام روی دیسک های جداگانه

آداپتور AC برای کنسول و گیم پد

سنسور بار
کابل HDMI
این باندل جایگاه شارژ گیم پد و استندها را کم دارد اما در عوض یک وی ریموت پلاس به همراه 2 بازی دارد که قیمت آن را نسبت به باندلهای اولیه بیسیک که هیچ کدام را نداشت تغییر نداده است و با قیمت 300 دلار/300 یورو/250 پوند به فروش می رسد.
 

3DS

 

راهنمای خرید کنسول های نینتندو+ عکس

این کنسول با فروش 35 میلیونی اش طی 2 سال اخیر باز هم ثابت کرده که نینتندو در زمینه کنسول های همراه کاملا بی رقیب است. اما رقیب این کنسول که پلی استیشن ویتا نام دارد و متعلق به سونی است، تنها 4 میلیون واحد فروش داشته. تقریبا یک هشتم کنسول 3DS. در مقایسه هایی که توسط نینتندو ارائه شدند، در برخی بازه های زمانی، 3DS از DS که الان با فروش 155.5 میلیونی پرفروش ترین کنسول تاریخ محسوب می شود هم فروش بیشتری داشته. بنابراین انتظارات از فروش این کنسول بالاست.

جدا از مسائل فروش که چندان به جماعت گیمر دخلی ندارد، بازی های این کنسول بسیار فراوان هستند و از آن هایی که انتظار می رود کیفیت بالایی داشته باشند هم واقعا نمی شود گذشت. آخرین نمونه هم که The Legend of Zelda: A Link Between the Worlds بود که 8 روز پیش منتشر شد و البته یک باندل زیبا هم دارد.

The Legend of Zelda: A Link Between Worlds Bundle

راهنمای خرید کنسول های نینتندو+ عکس

بیش از 2 سال از عرضه 3DS گذشته و اگر شخصا تا به امروز دلیل قانع کننده ای برای خرید 3DS نداشتم، حالا با این باندل خوش قیمت یافتم. این باندل به مناسبت انتشار بازی جدید از سری افسانه زلدا با پسوند A Link Between Worlds ساخته شده و البته اگرچه گران ترین 3DS بازار هست اما به محتویاتی که دارد کاملا می ارزد:
 

3DS XL با طراحی متفاوت (Triforce در پشت و رو)

کد دانلود بازی The Legend of Zelda: A Link Between Worlds
آداپتور AC کنسول
استایلوس یا قلم
مموری 4 گیگابایتی SDHC
کارت های AR (با استفاده از دوربین های کنسول ویژگی جالبی را به نمایش می گذارند)
در حالت عادی 3DS نزدیک به 170 دلار قیمت دارد. مدل XL اندکی گران تر است و 200 دلار به فروش می رسد اما این مدل با وجود اینکه یک بازی 40 دلاری و کنسول هم طراحی خاصی دارد تنها 220 دلار قیمت دارد.
 

Luigi’s Mansion Dark Moon
 

راهنمای خرید کنسول های نینتندو+ عکس

ساتورو ایواتا سال 2013 را مخصوص لوییجی می دانست. چندین بازی موفق با محوریت لوییجی منتشر شدند که یکی از بهترین آن ها بازی Luigi’s Mansio: Dark Moon بود که مورد توجه 3DS داران قرار گرفت. حالا این باندل از فردا قرار است به صورت رسمی در تمامی فروشگاه ها به فروش برسد که شامل موارد زیر است:
 

3DS XL

بازی Luigi’s Mansio: Dark Moon از پیش نصب شده
آداپتور AC کنسول
استایلوس یا قلم
مموری 4 گیگابایت SDHC
این باندل هم با قیمت 170 دلار منتشر می شود که با توجه به قرار گرفتن یک بازی رایگان روی آن انتخاب بسیار ارزان و پر محتوایی است.
 

Luigi Special Edition
 

راهنمای خرید کنسول های نینتندو+ عکس

یک سال گذشته سال لوییجی نام گرفت که علت آن را در بالا توضیح دادیم. حالا در پایان این سال، عاشقان لوییجی می توانند یک باندل مخصوص و کمیاب را پیدا کنند که مارک The Year of Luigi روی آن هک شده. البته اگر واقعا قصد خرید یک 3DS دارید این باندل را توصیه نمی کنیم. چرا که هم اندکی گران است و هم محتوای اضافه ای ندارد. فقط ظاهر آن متفاوت و البته بسیار زیباست.
 
3DS XL (با طراحی لوییجی)
استایلوس یا قلم
مموری 4 گیگابایتی SDHC
این باندل که اتفاقا بسیار کمیاب هم هست بیشتر برای کلکسیون داران ارزشمند است و قیمتی معادل 180 دلار دارد.
 

2DS

راهنمای خرید کنسول های نینتندو+ عکس

این هم یک پیشنهاد عالی و فوق العاده ارزان مخصوص کسانی که نمی خواهند مبلغ زیادی بابت یک کنسول بپردازند و یا آن هایی که نسبت به تکنولوژی 3D این کنسول حساسیت دارند، مخصوصا کودکان. این یکی برخلاف 3DSه ها تاشو نیست و از یک صفحه نمایش یک تکه تشکیل شده که در وسط به وسیله یک پوشش پلاستیکی به دو قسمت تبدیل شده. مواردی که داخل این جعبه میابید عبارتند از:
 

کنسول 2DS
آداپتور AC کنسول
استایلوس یا قلم
مموری 4 گیگابایتی SDHC
کارت های AR (با استفاده از دوربین های کنسول ویژگی جالبی را به نمایش می گذارند)

قیمت این کنسول 130دلار/130 یورو/110 پوند در نظر گرفته شده است و قابلیت اجرای بازی های DS و 3DS در حالت عادی و بدون 3D را دارد.
 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان