ramazan
ramazan

مردی که به دنبال خرید یک مادر است (عکس)

مردی که به دنبال خرید یک مادر است (عکس)

این مرد جوان 30 ساله به دنبال خرید یک مادر است! جزئیات جالب اقدام این مرد را در ادامه همین بخش دنبال کنید.

 

مادر را فرشته ای می دانند که اگر لحظه ای از خانه دور شود همه آشفته خواهند شد. در فرهنگ تمام دنیا و هر فردی با هر طرز فکر و مذهبی که باشد مادرش را بسیار دوست دارد و او را در بالاترین مقام میان انسان ها می گذارد.

 

این نعمت الهی را اما برخی هیچگاه تجربه نمی کنند و این افراد دقیقا همان هایی هستند که در موسسه های خیریه و سرپرستی بزرگ می شوند. این افراد حس داشتن مادر را تجربه نمی کنند اما بیش از هر چیز خواستار داشتن یک مادر مهربان هستند.

 

مردی که به دنبال خرید یک مادر است (عکس)

یک مرد 30 ساله در منطقه سینچوآن چین کسی است که از ته آرزوی داشتن مادر دارد و حالا قصد دارد یک مادر برای خود بخرد. این مرد اعلام کرده است که 160 هزار دلار به هر کسی که بخواهد مادر او باشد می دهد.

 

او تبلیغات مختلفی را در نت انجام می دهد اما شاهدان عینی می گویند او روزها در یک پارک بزرگ می نشیند و در حالی که یک کیسه پول در مقابل اش است منتظر فردی است که بخواهد مادر او باشد. او همچنین چند پوستر در نقاط مختلف پارک چسبانده است که خانم های مسن بتوانند آن را بخوانند.

 

این مرد دوست دارد مادرش حداقل 57 سال سن داشته باشد و بدون سوءسابقه استفاده از مواد مخدر یا طلاق از همسرش باشد. او همچنین شرط کرده است که مادر او باید باسواد بوده و با او رفتار مهربانی داشته باشد.

 

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان