جنجال بیلبوردهای اسفناک و سبک جدید برای فرزند آوری+ تصاویر

جنجال بیلبوردهای اسفناک و سبک جدید برای فرزند آوری+ تصاویر

جنجال بیلبوردهای اسفناک و سبک جدید برای فرزند آوری+ تصاویر

 

در این اوضاع وحشتناک اقتصادی، بیکاری، فساد که بیداد می کند جنین و نوزادی که در سطل زباله های شهر و پیاده رو ها رها می شوند واقعا چه جایی برای برنامه ریزی و تشویق مردم به بچه دار شدن و فرزندآوری هست؟؟؟؟

واقعا چه خبر است؟ آیا مسئولین کشور و نظام داران تازه از کره ی دیگری به ایران رسیده اند!!

 

 

  • بیلبوردهای نصب شده در شهرها و پایتخت که خشم مردم را برانگیخت. جملات و تصاویر زننده و زشتی که به اصطلاح زوجین را به فرزند آوری ترغیب کند. چقدر تاسف آور است….
  •  

 

جنجال بیلبوردهای اسفناک و سبک جدید برای فرزند آوری+ تصاویر

 

 

و بدتر از هر چیزی مبالغ ناچیزی که به عنوان وام به خانواده هایی که بچه دار شوند داده می شود.

 

این هم جدول مبالغ وام فرزند آوری

 

 

بانک مسکن شرایط جدید اعطای تسهیلات قرض الحسنه فرزندآوری در راستای حمایت از خانواده و جوان شدن جمعیت را اعلام کرد.

 

برای تولد فرزند اول، 20 میلیون تومان با دوره بازپرداخت 36 ماهه

برای تولد فرزند دوم، 40 میلیون تومان با دوره بازپرداخت 48 ماهه

برای تولد فرزند سوم، 60 میلیون تومان با دوره بازپرداخت 60 ماهه

برای تولد فرزند چهارم، 80 میلیون تومان با دوره بازپرداخت 72 ماهه

برای تولد فرزند پنجم و بالاتر، هزار میلیون تومان با دوره بازپرداخت 84 ماه

 

 

جنجال بیلبوردهای اسفناک و سبک جدید برای فرزند آوری+ تصاویر

 

به گزارش نازوب به نقل از پایگاه خبرگزاری طبق اخبار رسیده ضوابط سیاستی جمعیت در حوزه تبلیغات در مدیریت شهری جدید پایتخت از سوی اداره کل سلامت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران ابلاغ شد.

در این دستورالعمل موارد مطرح شده است که تا کنون کمتر مورد توجه مسئولان فرهنگی در این ساحت و سایر بخش‌های کشور بوده است.

 

جنجال بیلبوردهای اسفناک و سبک جدید برای فرزند آوری+ تصاویر

 

بنابر اخبار موجود در این دستورالعمل تاکید شده است:

 

جنجال بیلبوردهای اسفناک و سبک جدید برای فرزند آوری+ تصاویر

 

با توجه به شرایط بحرانی جمعیت کشور و در راستای سیاست های کلی جمعیت ابلاغی مقام معظم رهبری، قانون حمایت از خانواده مصوب مجلس شورای اسلامی و همزمان با آغاز فعالیت «ستاد مدیریت جمعیت شهرتهران» در اداره کل سلامت و به منظور پرهیزاز هرگونه فعالیت تبلیغی ترویجی ناسازگار با سیاست های جمعیتی کشور 5 راهبرد مورد توجه قرار گیرد.

 

جنجال بیلبوردهای اسفناک و سبک جدید برای فرزند آوری+ تصاویر

 

ممنوعیت نمایش زندگی مجردی در فضاهای تبلیغاتی شهری

 

 

پرهیز ازهرگونه نمایش زندگی مجردی و یا بازنمایی مثبت خانوار یک نفره اولین نکته ای است که باید درفضاهای تبلیغاتی شهر به آن توجه شود.

 

جنجال بیلبوردهای اسفناک و سبک جدید برای فرزند آوری+ تصاویر

 

تنها شرط نمایش خانواده تک فرزندی در بیلبوردهای شهری

 

 

پرهیزاز ترویج زندگی سرشار از تجمل و اشرافیگری مخصوصاً در بازنمایی زوج‌های جوان، پرهیز از بازنمایی و نمایش خانواده های تک فرزندی مگر کودک کمتر از 2 سال سن داشته باشد

 

جنجال بیلبوردهای اسفناک و سبک جدید برای فرزند آوری+ تصاویر

 

پرهیز از بازنمایی و نمایش خانواده‌های دو نفری مگر مادر خانواده باردار نمایش داده شود از دیگر مواردی است که باید در تبلیغات شهری به آن توجه شود.

 

جنجال بیلبوردهای اسفناک و سبک جدید برای فرزند آوری+ تصاویر

 

نمایش خانواده گسترده شامل تخفیف می شود

 

در این دستورالعمل تاکید شده است که تبلیغاتی که به بازنمایی مثبت ترویج الگوی خانواده کامل خانواده( چهار فرزندی) و خانواده گسترده (پدربزرگ و مادربزرگ ،دایی، عمه و…)و فرزند آوری می پردازد با رویکرد تشویقی مشمول تخفیف قرار گیرند.

 

جنجال بیلبوردهای اسفناک و سبک جدید برای فرزند آوری+ تصاویر

 

جنجال بیلبوردهای اسفناک و سبک جدید برای فرزند آوری+ تصاویر

 

رو در و دیوار این شهر همه جا پر شده از غم ….


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان