ramazan
ramazan

دستگیری بازیگر زن جنجالی و زیبا در کلوپ شبانه+عکس

دستگیری بازیگر زن جنجالی و زیبا در کلوپ شبانه+عکس

گالری عکس های بازیگران

لیندسی لوهان هنرپیشه 28 ساله و جنجالی هالیوودی که به تازگی از دام اعتیاد رهایی پیدا کرده است در ادامه جنجال آفرینی خود بدلیل درگیری در کلوب شبانه ای در نیویورک بازداشت شد.

 

حدود ساعت 4 بامداد امروز بوقت محلی لیندسی لوهان در کلوبی در نیویورک در طی یک درگیری با مشت بصورت یک زن کوبید که پلیس بلافاصله در صحنه حاضر شد و او را بازداشت کرد تا زمان مخابره این خبر لیندسی لوهان همچنان در Arrest بازداشت بسر می برد.

 

دستگیری بازیگر زن جنجالی و زیبا در کلوپ شبانه+عکس

دستگیری بازیگر زن جنجالی و زیبا در کلوپ شبانه+عکس

 

لیندسی لوهان بازیگر و خواننده پاپ جوان آمریکایی با نام کامل لیندسی مورگان (دی ) لوهان در 2 جولای 1986 به دنیا آمد.محل تولد: نیویورک – آمریکا شغل – حرفه: بازیگری لیندسی یک بازیگر آمریکایی و همچنین خواننده پاپ است.

لیندسی لوهان در نیویورک به دنیا آمد و در متریک لانگ آیلند نیویورک بزرگ شد. لوهان شغل نمایشی خودش رو از کوچکی برای مدل های بچگانه مجله و آگهی های تلویزیونی شروع کرد.

در سن 10 سالگی وارد حرفه بازیگری شد. در سال  2004 لوهان همچنین وارد دنیای موزیک شد. لوهان یک خونه در Beverly Hills کالیفرنیا داره اما اکثر اوقات در نیویورک و در کنار خانواده اش هست.

مدل صورت پر لک و موهای بور آغاز کار لیندسی برای Ford Model در 3 سالگی بود. چشمهای آبیو موهای بلوند باعث تقاضا های زیادی از لیندسی شد که لیندسی اولین کار خودش رو پیدا کرد. پافشاری لیندسی باعث شد که سرانجام بیش از 100 چاپ از لیندسی برای تبلیغ های Toys R چاپ بشه.

 

دستگیری بازیگر زن جنجالی و زیبا در کلوپ شبانه+عکس

 

وی بعد از آن ها عکسش در مجلات گوناگونی به چاپ رسید. تلویزیون اولین کار تلویزیونی لیندسی لوهان چندان جالب از آب در نیومد. در همان موقع تبلیغ بازرگانی Duncan Hines رو امتحان کرد و لیندسی به مادرش گفت که بی خیال همه چی میشه اگه تو حرفه اش شکست بخوره.

لیندسی لوهان سرانجام 60 تبلیغ تلویزیونی رو اجرا کرد. کار تبلیغاتی لوهان تبدیل شد به soap opera و بعد از آن در 10 سالگی با بازی در کار تلویزیونی Another World . لوهان نوجوان در سال 22000 فیلم برای شبکه تلویزیونی دیسنی بازی کرد ( Life Size – Get A Clue ).

لیندسی لوهان همچنین در اولین اپیزود Bette رو اجرا کرد. 3 سال بعد یعنی در سال 2003 لیندسی در کار تلویزیونی Punk’d بازی کرد.

لوهان همچنین در 8 نوامبر 2004 در That ’70S Show ظاهر شد و 2 بار برای Saturday Night انتخاب شد. فیلم لیندسی لوهان از بازی در نقش خودش در Another World منصرف شد وقتی که نانسی مایرز از لیندسی خواست تا در فیلم The Parent Trap بازی کند.

نقدکننده این فیلم می گوید که لوهان با توجه به 11 سالگیش و این که در 2 نقش بازی می کرده ولی خیلی با انرژی و قوی بوده.

بعد از آن در 5 سال بعد یعنی سال 2003 Freaky Friday با بازیگری جیمی لین کرتز در نقش مادر و لیندسی لوهان در نقش دختر که میشه گفت یک کاری برای لوهان بود که حتی خیلی افراد لیندسی رو با بازی در این فیلم شناختند.

 

دستگیری بازیگر زن جنجالی و زیبا در کلوپ شبانه+عکس

 

لوهان 2 فیلم دیگه در سال 2004 با نامهای Confessions of a teenage drama queen و Mean Girls که اولین فیلم لیندسی لوهان بود که گروه سنی 13+ گرفت.

در سال 2005 در Herbie: Fully Loaded پنجمین قسمت از سری فیلمهای والت دیسنی Herbie. فیلم بعدی لیندسی با نام Just My Luck در 12 می 2006 در سینماها خواهد بود.

در جولای 2005 کار فیلمبرداری فیلم A Prairie Home Companion به کارگردانی رابرت آلتمن تمام شد و در 9 ژوئن 2006 آماده اکران در سینماها خواهد بود.

در آخرای 2005 نیز کار فیلمبرداری Bobby تمام شد و در 9 ژانویه 2006 کار فیلمبرداری Chapter 27در نیویورک آغاز شد. موزیک: در سال 2004 لوهان ضبط آهنگهاش رو با کازابلانکا رکوردز تمام کرد.

اولین آلبوم لیندسی با نام Speak جایگاه چهارم بیلبورد 200 تایی رو گرفت. و کلیپ تصویری آن جایگاه اول MTV’Trl قرار گرفت و کاندیدای بهترین موزیک پاپ Mtv Awards شد. آلبوم دوم لیندسی لوهان A Little More Personal در رتبه بیستم بیلبورد 200 تایی قرار گرفت.

 

مطالب مرتبط جدید

 

دستگیری مجری تلویزیون بخاطر معرفی بازیگران به شبکه جم

دو زن جنجالی ناحیه 34 تهران دستگیر شدند (عکس)

جنجال دستگیری و همدستی بازیگر معروف با بابک زنجانی (عکس)

کلیپ اصلی عامل دستگیری جنجالی محسن افشانی و همسرش سویل


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان