ramazan
ramazan

قابلیت های بسیار جالب ویندوز سون 7

قابلیت های بسیار جالب ویندوز سون 7
وجود ذره بین حرفه ای از دیگر قابلیت هاست که از طریق وارد کردن عبارت magnifier در منوی start به آن دسترسی پیدا کنید…
 
در نسخه های جدید "ویندوز 7 "قابلیت‌هایی گنجانده شده که این قابلیت ها باعث شده این ویندوز نسبت به سایرآنها برتری پیدا کند.
ویندوز 7 دارای قابلیت های جالبی است که در سایر ویندوزها از هیچ یک از آنها خبری نبود قابلیت هایی که هر یک به خودی خود یک تغییر جدی محسوب می شوند، حال به معرفی این قابلیت ها می پردازیم.

1- لیست پرش: این قابلیت باعث صرفه جویی زیادی در وقت می گردد برای دسترسی به این لیست کافی است روی آیکون برنامه در Taskbar راست کلیک کنید تا آخرین فایل های فراخوانده شده توسط این نرم افزار برایتان لیست شود.

2- مرتب سازی پنجره ها امکان منظم کردن و تغییر اندازه پنجره ها درمحیط ویندوز از دیگر قابلیت هاست ،کافی است یک پنجره را با استفاده از ماوس بگیرید سپس آن را تا بالای صفحه مانیتور بکشید پس از مشاهده هاله و با رها کردن ماوس پنجره کل صفحه را اشغال می کند و اگر پنجره منتهی الیه راست یا چپ مانیتور بکشید و رها کنید پنجره نیمی از صفحه را اشغال می کند.

3- ضبط کننده قدم به قدم مشکلات: با استفاده از psr می توانید مشکلات موجود در ویندوز خود را به صورت قدم به قدم استفاده از تصویر ذخیره نمایید و آن را جهت دریافت کمک در اختیار دیگران قرار دهید.

4- ذره بین جدید: وجود ذره بین حرفه ای از دیگر قابلیت هاست که از طریق وارد کردن عبارت magnifier در منوی start به آن دسترسی پیدا کنید.

 5- مرکز امنیتی: action center محیط جدید امنیتی است که در آن اطلاع رسانی های آپدیت ویندوز و آنتی ویروس و… درج می گردد که برای دسترسی به آن در منوی Action Center و تایپ کنید، سپس Enter رابزنید.
 
6- رایت فایل های ISO: کافی است روی فایل ISO خود دوبار کلیک کنید تا پنجره ای به نام windows dish image burnor باز شود از طریق فایل image خود را به راحتی روی DVD رایت کنید.

7- سنجش رنگ صفحه نمایش: قابلیتی به نام displag color calibration اضافه شده که کار اصلی آن سنجش میزان درستی رنگ نمایش داده شده بر روی صفحه است برای دسترسی به این قابلیت درمنوی Start عبارت displag color calibration را وارد نموده و enter را بزنید.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان