ramazan
ramazan

دختری که برای سفر به کابل ربوده شد

مجموعه : اخبار حوادث
دختری که برای سفر به کابل ربوده شد

به گزارش نازوب، به نقل از جام جم: ساعت 12 و 15 دقیقه دهم اسفند امسال پس از تعطیل شدن مدرسه ابتدایی، یکی از دانش آموزان به نام فاطمه به سمت خانه اشان به راه افتاد اما در میان راه به طرز مرموزی ناپدید شد. والدین او هر چه منتظر شدند خبری از فرزندشان نشد. با طولانی شدن غیبت دختر بچه، پدر و مادرش به پلیس آگاهی شهرستان اشتهارد استان البرز رفته و برای یافتن کودک گمشده درخواست کمک کردند.

 

در حالی که تحقیقات پلیس و جستجو برای یافتن این کودک در اطــراف خانه وی ادامه داشت، پدر فاطمه سراسیمه نزد پلیس آمد و اعلام کرد مردی غریبه به وی پیامک زده و مدعی شده، فاطمه را ربوده و برای آزادی او باید پول بدهند.

 

کارآگاهان که در برابر پرونده کودک ربایی قرار داشتند، تحقیقات گسترده ای را آغاز کرده و به جعفر، مستاجر شاکی مشکوک شدند. مرد افغان وقتی با پلیس رو به رو شد، با اضطراب سعی داشت خود را از دید ماموران مخفی کند. مرد افغان زیر نظر گرفته شد و ماموران متوجه شدند، او وسایلش را جمع کرده و قصد فرار از خانه را دارد، به همین دلیل جعفر از سوی ماموران دستگیر شد. در بازرسی خانه نیز، دختر خردسال در حالی که بیهوش بود، در کمد دیواری پیدا شد. مرد افغان پس از بیهوش کردن این کودک، دست و پا و دهانش را بسته بود.

 

فاطمه بلافاصله به بیمارستان منتقل شد و ماموران تحقیقات از متهم را آغاز کردند.جعفر با قبول اتهامش گفت: 45 روز پیش همسر و فرزندانم به کابل سفر کردند، اما من پولی برای رفتن به کشورم نداشتم. بنابراین تصمیم گرفتم دختر صاحبخانه را ربوده و با این ترفند از پدرش اخاذی کنم تا هزینه سفرم تامین شود.

 

وی ادامه داد: روز حادثه با مشاهده فاطمه، او را به بهانه این که دخترم بازگشته، به خانه ام بردم و با آبمیوه مسموم، او را بی هوش کرده و از خانواده اش درخواست پول کردم.

 

متهم با قرار قانونی روانه زندان شد.پزشکان نیز وضعیت فاطمه را رضایت بخش اعلام کردند.

 

در حال حاضر تحقیقات از متهم در پلیس آگاهی ادامه دارد و او باید به جای سفر به افغانستان پای میز محاکمه قرار خواهد گرفت.

 

 

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان