ramazan
ramazan

برهنه شدن زنی در خیابان برای انتقام گرفتن! + عکس

برهنه شدن زنی در خیابان برای انتقام گرفتن! + عکس
 
خان ژنگ شی بعد از این که فهمید شوهرش به او خیانت کرده تصمیم به انتقام گرفت و به همین منظور معشوقه همسر و فرزندش را با ماشین زیر گرفت! ادامه مطلب را با هم می خوانیم.
 
 
 
ناز وب “ژنگ شی” متهم به قتل است ، او معشوقه همسر خود را به همراه دختر ۴ ساله اش با ماشین زیر گرفت و بعد از آن سعی کرد مانع رسیدن کمکهای امدادی به آنها شود، این زن چینی برهنه جلوی آمبولانسی که معشوقه شوهرش را به بیمارستان منتقل میکرد دراز کشید تا مانع رسیدن او به بیمارستان شود.
 
 
برهنه شدن زنی در خیابان برای انتقام گرفتن! + عکس
 
 
 
 
به گزارش ناز وب: “ژنگ شی” ۳۸ ساله چون مطمئن بود زن همسایه با شوهرش رابطه دارد او و دخترش را با ماشین زیر گرفت و هرکس سعی داشت به کمک آنان برود مانع شد وی حتی برای اینکه جلوی آمبولانسی که یک ساعت و نیم بعد از حادثه قصد انتقال این مجروحین به بیمارستان را داشت نتواند این کار را انجام دهد برهنه شد و جلوی این ماشین امدادی دراز کشید حتی پلیس نتوانست این زن را به زور اسلحه از صحنه دور کند.
 

دختر ۴ ساله در اثر شدت جراحات وارده بعد از رسیدن به بیمارستان درگذشت و همین مسئله باعث شد این زن به عنوان یک قاتل بازداشت شود و پرونده ای برای این کار به دادگاه ارائه شود. او یک معلم است و خود دارای دو فرزند است. پلیس چین میگوید اگر قتل ثابت شود احتمالا او با مجازات مر

گ روبرو خواهد بود.
 
 

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان