آلبومین چیست؟ و چرا در تخم مرغ استفاده می شود!

مجموعه : دانستنی ها
آلبومین چیست؟ و چرا در تخم مرغ استفاده می شود!

آیا می دانید آلبومین گران قیمت چیست و افزودن آن به تخم مرغ چه تاثیری روی آن و به طبع روی انسان می گذارد؟

 

 

با اشاره به خوردن تخم مرغ و تاثیرات آن بر روی کبد افزود: به طور طبیعی افراد معمولی خوردن تخم مرغ برای آنها منعی ندارد اما خوردن هر چیزی بیش از حد ممکن است باعث مضراتی شود.تخم مرغ حاوی آنزیم‌های خیلی مفیدی است و حتی آلبومین بسیار گران قیمت که در آن وجود دارد و ممکن است که بر روی کبد تاثیر نیز داشته باشد.

 
به گزارش نازوب، فقیهی در ادامه تصریح کرد: خوردن تخم مرغ در افراد معمولی در هفته یکی یا دو تا بلامانع خواهد بود و حتی برای آنهایی که نارسایی کلیه دارند و تحت دیالیز قرار می گیرند که در بخش دیالیز دیده می‌شود افرادی که در این بخش بستری هستند پزشک به آنها تخم مرغ تجویز می‌کند که آلبومین بدن با این محصول تامین شود که ممکن است در کبدی آلبومین ساخته نشود و تخم مرغ به دلیل آلبومین خیلی زیاد می‌تواند این مشکل را بر طرف کند.

 
وی اظهار داشت: مواد غذایی سالم که برای کل بدن مورد استفاده است عبارتند از غلات، سبوس، میوه جات تازه، سبزیجات تازه می‌باشد و درکل هر چه مواد سرخ شده و چربی‌های اشباع شده کم تر مصرف شود به نفع کبد خواهد بود.

 
متخصص کبد و گوارش خاطر نشان کرد: خوردن چربی‌های اشباع شده ، خوردن مواد غذایی سوخته شده و سرخ شده، مواد غذایی که کالری های بالا دارند، مواد قندی مانندنوشابه‌های شیرین و حتی آبمیوه‌های طبیعی که خیلی شیرین هستند در ایجاد بیماری‌های کبد و حتی در ایجاد دیابت موثر خواهد بود.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان