آموزش و راهنمای ست کردن کت شلوار با یقه فراک

مجموعه : دنیای مد
آموزش و راهنمای ست کردن کت شلوار با یقه فراک

آموزش و راهنمای ست کردن suit کت شلوار با Collars یقه فراک

مدل یقه فراک چیست و با چه لباس هایی می توان چنین تیپ و استایلی شبیه سوپرستارها داشته باشیم ؟

 

آشنایی کامل با یقه فراک

یقه وینگ یا یقه بال که در ایران معروف به یقه فراک می باشد. این یقه در دهه 1900 بسیار محبوب بود. یقه فراک سفت و کوتاه با نوک های بالدار می باشد. پیراهن یقه فراک را فقط با کت و شلوار و پاپیون باید بپوشید تا شیک پوش شوید. از این استایل برای مراسم های رسمی استفاده کنید.

 

چه زمانی پیراهن یقه بال بپوشید؟

برای همه چیز زمان و مکانی وجود دارد و مطمئناً در مورد پوشیدن پیراهن یقه فراک با یقه بال این مورد صادق است. اگر به درستی بپوشید، می تواند زیبایی چشمگیری به شما و استایل شما بدهد. اما اگر آن را با قطعات اشتباه بپوشید زشت ترین نوع استایل شما می شود.

 

این راهنما را باید هر یک از آقایان شیک پوش بخوانند، روی زمان پوشیدن پیراهن یقه فراک و لباس هایی که باید با آن بپوشید تمرکز می کند.

 

پیراهن یقه فراک چیست؟

یقه وینگ (یقه بال) چشمگیر، یکی از پیچیده ترین یقه های پیراهن مردانه است که در دهه 1900 – و لباس روزانه مردان در دوران ادواردین – بسیار محبوب بود. زیبا و چشم نواز، یقه سفت و کوتاه با نوک های “بالدار” دارد که ایستاده و به صورت افقی نشان می دهد. از این رو گاهی از آن به عنوان پیراهن نوک بال یاد می شود. اگرچه ممکن است مانند گذشته استفاده نشود، اما همچنان یک انتخاب کلاسیک است که به لباس های متناسب در کنار دیگران کمک می کند. این یقه در ایران به یقه فراک معروف شده است.

 

آموزش و راهنمای ست کردن کت شلوار با یقه فراک

ایده هایی برای پیراهن یقه فراک

 

چه زمانی پیراهن یقه فراک بپوشید

پیراهن یقه فراک فقط برای رسمی ترین مناسبت ها – به ویژه هنگام پوشیدن کت و شلوار مناسب است – انتخابی مناسب برای مراسم، کراوات مشکی است. سایر مدل های یقه مطمئناً مناسب تلقی می شوند، با این حال یقه فراک یک ویژگی فردی را ارائه می دهد و نشان می دهد شما مردی هستید که از پیروی کردن از جمعیت امتناع می کنید.

 

در حالی که می تواند برای یک مهمانی کاری شیک یا برای جشن کریسمس/شب سال نو (بسته به میزان رسمی بودن) استفاده شود، هرگز نباید در دفتر کار و یا یک جلسه ی کاری از آن استفاده کرد. از طرف دیگر، ممکن است در مورد موضوع کراوات سفید برای عروسی خود تصمیم بگیرید. اگر چنین است، پیراهن یقه فراک بخشی ضروری از لباس های شما می شود.

 

آموزش و راهنمای ست کردن کت شلوار با یقه فراک

استایل رسمی برای پیراهن یقه فراک

 

با پیراهن یقه فراک چی بپوشید ؟

یقه های فراک به طور معمول در پیراهن های سفید یافت می شوند، طوری طراحی می شوند که با پاپیون پوشیده شوند – دکمه ها کاملاً بسته شده و نوک ها به آرامی در پشت پاپیون جمع شده اند. در مورد بقیه لباس ها، کت و شلوار مشکی کلاسیک، مربع جیبی سفید و کفش های دربی چرم مورد نیاز است.

 

اگر می خواهید از پاپیون سفید با یقه فراک استفاده کنید، باید از قطعات و لوازم جانبی بیشتری برای تکمیل ظاهر خود استفاده کنید.

 

آموزش و راهنمای ست کردن کت شلوار با یقه فراک

ست های مناسب برای پیراهن یقه فراک

 

آیا از زیر یا بالای یقه پاپیون می پوشید؟

اگر پیراهن یقه فراک می پوشید، بهتر است نوک ها را زیر پاپیون خود بچسبانید. این به ایجاد ظاهری تمیز کمک می کند. دست نخورده گذاشتن یقه هیچ قانونی را زیر پا نمی گذارد، فقط به این معناست که ممکن است ظاهر کلی لباس شما کمی نامرتب به نظر برسد.

 

آموزش و راهنمای ست کردن کت شلوار با یقه فراک

تصاویر پیراهن یفه فراک

 

یادآوری نکات مهم برای پوشیدن پیراهن یقه فراک :

• پیراهن های یقه بال فقط باید برای مناسبت های رسمی پوشیده شوند.

• آنها همیشه باید با پاپیون پوشیده شوند، هرگز کراوات استفاده نکنید.

• هرگز آنها را در مراسم های نیمه رسمی نپوشید.

• نوک یقه فراک را پشت پاپیون خود بچسبانید.

 

مطالب مرتبط :

اینستاگردی با تیپ و استایل بازیگران و چهره ها/ مدل لباس

مدل لباس مجلسی دخترانه بچه گانه/ مراسم های بعد محرم و صفر

شیک ترین مدل لباس سلبریتی های ونیز 2020/ دنیای مد ستاره ها


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان