فال و طالع بینی امروز جمعه 27 شهریور 94

فال و طالع بینی امروز جمعه 27 شهریور 94

کائنات فال و طالع بینی  امروز شما را چه پیش بینی کرده است؟

 

 

فال روز متولدین فروردین:

با وجود اینکه شما در حالیکه به برنامه های آخرهفته و تعطیلات خود فکر می کنید به فکر شادی کردن و تفریح نیز هستید، نگذارید حالات و گرایشات جدی شما مانع از رویاپردازی تان بشود. هم اکنون واقعاً برایتان بهتر است که از جذابیتهای جدید خود استفاده کنید و بیشتر به جنبه های کاربردی تر زندگی توجه کنید تا بتوانید زیربنای محکمی برای مسافرت بزرگی که قبلاً فقط تصورش را می کردید بسازید.

فال حافظ امروز متولدین فروردین :

جوزا سحر نهاد حمایل برابرم***یعنی غلام شاهم و سوگند می خورم

ساقی بیا که از مدد بخت کارساز***کامی که خواستم ز خدا شد میسرم

تعبیر: بخت و اقبال با تو همراه است و روزگار روی خوش را به تو نشان می دهد. خداوند را سپاسگزار باش تا نعمات خود را از تو دریغ نکند. به عهد و پیمان خود پایبند و وفادار باش تا حق دوستی را به جای آورده باشی.

 

 

 

فال روز متولدین اردیبهشت:

هدفی را بیابید که بتوانید کاملاً به آن ایمان داشته باشید. اگر اهداف شما اهدافی باشند که با گروهی بزرگتر یا یک هدف اجتماعی در ارتباط باشند، شما می توانید بدون اینکه متوجه بشوید در خدمت مردم دیگر باشید. در این صورت شما واقعاً نیاز ندارید در عوض کاری که انجام می دهید چیزی مطالبه کنید، احساس خوبی که از کمک کردن به دیگران بهتان دست می دهد بهترین پاداش برای شماست.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

درخت دوستی بنشان که کام دل به بار آرد***نهال دشمنی برکن که رنج بی شمار آرد

چو مهمان خراباتی به عزت باش با رندان***که درد سر کشی جانا گرت مستی خمار آرد

تعبیر: دنیا پستی و بلندی های زیادی دارد. گاهی خوب و گاهی بد، گاهی خزان و گاهی بهار در هر صورت تو فقط به دوستا ها بیاندیش تا التیام دل بی قرار دیگران باشی. بدون دوست خود را تهی می دانی از خدا می خواهی همین چند صباحی را که زنده هستی در کنار دوست باشی و با دوست بمیری.

 

 

 

 

فال روز متولدین خرداد:

شما در عالم خیال دوست دارید با وجود تمام محدودیتها و موانعی که جلوی راهتان قرار گرفته هم کارتان را خوب انجام دهید. شما می دانید که عمل کردن به قوانین کار خیلی خوبی است، اما کنترل کردن آن از دست شما خارج شده است. شاید احساس می کنید که دست و پای شما را بسته اند و می خواهید محدودیتهایتان را از بین ببرید. اما امروز سعی نکنید زیاد کار کنید، وگرنه موقعیتی را خراب خواهید کرد که در واقع آنقدرها هم که شما فکر می کردید بد نبوده است.

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

ای بی خبر بکوش که صاحب خبر شوی***تا راهرو نباشی کی راهبر شوی

در مکتب حقایق پیش ادیب عشق***هان ای پسر بکوش که روزی پدر شوی

تعبیر: تو که خودت بی تجربه ای چگونه به دیگران امر و نهی می کنی. تو که از عشق بویی نبرده ای چطوری صحبت از عشق می کنی و به راه راست دعوت می کنی. ائل خودت را بسارز و روزگار را تجربه کن. وقتی که حس کردی نور خدا دلت را روشن کرده آن وقت حق رهبری داری و روزگارت تغییر می کند و اگر حاجتی داری باید با خدا باشی.

 

 

 

 

فال روز متولدین تیر:

شما امروز می دانید که چه کارهایی باید انجام بدهید، اما این سخن بدین معنی نیست که آن کارها را انجام خواهید داد. شما هنوز آمادگی این را ندارید که از بازی و تفریح که ظاهراً این روزها هرجا می روید دنبالتان می کنند چشم پوشی کنید. ولی سعی نکنید از احساسات خود بیزار شوید، چرا که آنها کلید خوشبختی شما در آینده هستند. با ابراز کردن ذات حقیقی وجود خود عزت نفستان را نشان بدهید.

فال حافظ امروز متولدین تیر :

یاد باد آن که سر کوی توام منزل بود***دیده را روشنی از خاک درت حاصل بود

راست چون سوسن و گل از اثر صحبت پاک***بر زبان بود مرا آن چه تو را در دل بود

تعبیر:  راهی برای تو گذاشته بودند که به سلامتی از آن گذر کردید. در ایام جوانی و خوشی غافل نباش که خوشی زودگذر است و بادهای نفاق به سویت می وزند، پس آماده باش تا در آن زمان راه و چاره را پیدا کنی. در ضمن به فکر باش تا یاری پیدا کنی که همیشه تکیه گاه تو باشد.

 

 

 

فال روز متولدین مرداد:

از هر نوع زیاده روی در هر زمینه ای، از جمله زیاد غذا خوردن، تفریح زیادی و به ویژه زیاد حرف زدن اجتناب کنید. زیاد حرف زدن ارزش شما را کم می کند، و باعث ایجاد سوء تفاهم و سوء برداشت می شود. امروز همه کار را مختصر و مفید انجام داده و در هیچ کاری زیاده روی نکنید. شما تمام انرژی خود را بر روی موفقیت متمرکز کرده اید، اما به یاد داشته باشید که از مسیر پیشرفتتان هم لذت ببرید، متمرکز شدن تنها بر روی نتیجه توان شما را تحلیل خواهد برد. ستاره اقبال به یاریتان آمده فردی که دوستش دارید متوجه احساساتی که نسبت او دارید شده است و حتی شاید این حسی دوطرفه باشد، با قدرت اما با احتیاط پیش بروید.

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

به ملازمان سلطان که رساند این دعا را***که به شکر پادشاهی ز نظر مران گدا را

ز رقیب دیوسیرت به خدای خود پناهم***مگر آن شهاب ثاقب مددی دهد خدا را

تعبیر: در همه حال شکر خدا را به جا آورید. در این کار رقیبی دارید که باید او را از میدان به در کنید تا به دلربای خودتان برسید. نماز صبح را بجا آورید و دست به دعا بردارید. فکرهای شیطانی را برای رسیدن به مقصود فراموش کنید.

 

 

 

فال روز متولدین شهریور:

امروز باید خیلی مواظب پولتان باشید، برای اینکه شما می توانید آنقدر مشتاق رسیدن به تخیلاتتان بشوید که نتوانید تصویر ذهنی تان را تغییر دهید. اما پول خوشبختی نمی آورد، حتی اگر شما خودتان را درگیر خریدن کردن چیزهایی مثل لباسهای جدید، یک اثر هنری و یا یک اسباب بازی صنعتی کنید. به جای اینکه به فکر کمکهای مادی باشید، ذهنتان را معطوف به کارهایی بکنید که می توانید انجام دهید نه آن کارهایی که انجام داده اید.

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

گر چه افتاد ز زلفش گرهی در کارم***همچنان چشم گشاد از کرمش می دارم

به طرب حمل مکن سرخی رویم که چو جام***خون دل عکس برون می دهد از رخسارم

تعبیر: چیزی را پنهان نکنید از رخسار گلگونتان همه پی به راز درونتان برده اند. فریب خورده اید با سخنان زیبا و شیرین شما را سحر کرده اند و اجازه فکر کردن را به شما نمی دهند. از خدا بخواهید عنایت او همیشه شامل حالتان بوده است.

 

 

 

فال روز متولدین مهر:

امروز برای شما به معنای واقعی کلمه روز عمل خواهد بود. اگر می دانید چه می خواهید و رویای خواسته هایتان را در سرتان پرورانده اید امروز وقت آن است که دست به کار شوید و در جهت جامه عمل پوشاندن به آنها تلاش کنید. چنانچه احساس کردید که کارتان گیر کرده است از کسانی که روزی در جایگاه امروز شما بوده اند کمک بخواهید و مطمئن باشید که آنها با روی باز به شما کمک کرده و شما را راهنمایی خواهند کرد. چند روز گذشته به اندازه کافی تفریح کرده اید، حالا وقتش رسیده که آستین ها را بالا بزنید. وقت بازی تمام شده است. چه کسی در رابطه شما قدرت را در دست دارد؟ سعی کنید در مورد مرزها در رابطه تان با عشقتان حرف بزنید.

فال حافظ امروز متولدین مهر :

هر نکته ای که گفتم در وصف آن شمایل***هر کو شنید گفتا لله در قائل

تحصیل عشق و رندی آسان نمود اول***آخر بسوخت جانم در کسب این فضایل

تعبیر: پشیمانی سودی ندارد. راهی را ک رفته ای تا آخر باید بروی هر چند که راهی سخت می باشد به تجربه اش می ارزد. کناره نگی کسی به تو کمک نمی کند. الان وقت فکر کردن و عمل کردن است. انسان با اراده ای هستی و اگر بخواهی کاری را انجام دهی طوفان به پا می کنی.

 

 

 

فال روز متولدین آبان:

شما امروز باید بیشتر به برنامه ریزی های خود دقت کنید، چراکه شاید ندانید که هر کاری چقدر وقت شما را میگیرد. شما خیلی دوست دارید به زور در دوره های کوتاه مدتی که اصلاً نمی توانید در این مدت با برنامه هایتان هماهنگ شوید، کارهایتان را تمام کنید. دقیقاً مثل یک خانه کاغذی که اگر یکی از کارت ها خراب بشود، کل خانه فرو می ریزد. اگر به جای فکرکردن بیکار باشید و استراحت کنید خیلی بهتر است.

فال حافظ امروز متولدین آبان :

راهیست راه عشق که هیچش کناره نیست***آن جا جز آن که جان بسپارند چاره نیست

هر گه که دل به عشق دهی خوش دمی بود***در کار خیر حاجت هیچ استخاره نیست

تعبیر: در انجام کاری که در پیش داری درنگ و شتاب نکن. عشق و محبت و ایمان به هدف تو را بهتر و زودتر به هدف می رسانند. در امر ازدواج موفق خواهی شد.

 

 

 

 

فال روز متولدین آذر:

امروز احساسی عجیب و دلگیر وجود شما را در بر گرفته است. اگر فکر می کنید قرار بوده کاری را انجام دهید ولی یادتان نمی آید که چه کاری قرار بوده بکنید خودتان را اذیت نکنید، به احتمال زیاد این فقط یک توهم اذیت کننده است و چیزی را فراموش نکرده اید. کمی کج خلق هستید و از همکاران گرفته تا اعضای خانواده همه روی اعصابتان هستند و حتی انگار این کار را از روی عمد می کنند. البته که اینطور نیست و شما فقط کمی بداخلاق شده اید، پس به نفعتان است الکی خودتان را به دردسر نیندازید. از لذت های کوچک زندگی همراه با عشقتان لذت ببرید و با دسته گلی زیبا به خانه بروید و او را شاد کنید. اگر عادت دارید همه چیز را طبق روال خاصی انجام دهید بد نیست کمی تغییر در این روند تکراری ایجاد کنید و به رابطه خود تنوعی بدهید.

فال حافظ امروز متولدین آذر :

ای آفتاب آینه دار جمال تو***مشک سیاه مجمره گردان خال تو

صحن سرای دیده بشستم ولی چه سود***کاین گوشه نیست درخور خیل خیال تو

تعبیر: از زمانی که به دنیا آمدید تا آخر عمر خویش روی بدی را نخواهید دید. چهره و طینت زیبایتان ورد زبانهاست پس چرا غمگین شده اید و اینقدر اشفته حالید. دست از قهر و کینه بردارید که فالتان بسیار فرخنده است. پیشقدم شوید، مژده ای به شما می دهند و حق وفا را به جا آورید.

 

 

 

 

فال روز متولدین دی:

امروز شما دید تازه ای نسبت به شغلتان پیدا کرده اید. شاید این تغییرات ذهنی شما در نتیجه سود مالی زیادی باشد که در نتیجه کار سخت و زیاد حاصل شده است. هم اکنون شما ترجیح می دهید که به خرید بروید و همین موضوع می تواند شما را برای بیشتر کار کردن مشتاق تر کند. انگیزه ها و محرک های شما هرچه که باشند برایتان مفید و سازنده هستند چون باعث شده اند شما احساس بهتری پیدا کنید.

فال حافظ امروز متولدین دی :

از دیده خون دل همه بر روی ما رود***بر روی ما ز دیده چه گویم چه ها رود

ما در درون سینه هوایی نهفته ایم***بر باد اگر رود دل ما زان هوا رود

تعبیر: درد دل زیادی داری که نمی توانی به هر کسی بگویی. رو به سوی معشوق خود می کنی ولی او هم صدای دل شما را نمی شنود و رو برمی گرداند و از بی تفاوتی همه دل تنگ هستی. خودت فردی پاکدل هستی به خدایت توکل کن و بدان اگز خدا بخواهد مراد دلت را خواهد داد.

 

 

 

فال روز متولدین بهمن:

امروز برایتان آسان نیست که انرژی خود را به حرکت وادارید چرا که اتصال خورشید- نپتون امروز در نشان شما و در ششمین خانه از “کار” شما دیده می شود. حتی با وجود مسیرهای روشن سخت است که دقیقا بدانید مسیری که اکنون در آن قرار دارید به کجا منتهی می شود. اما الان زمان این نیست که انگیزه های خود را زیر سئوال ببرید. با وجوداینکه فکر می کنید که می توانید باز هم صبر کنید؛ الان یک حرکت مستقیم به سوی هدف مورد نیاز شماست!!

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

دوش از مسجد سوی میخانه آمد پیر ما***چیست یاران طریقت بعد از این تدبیر ما

ما مریدان روی سوی قبله چون آریم چون***روی سوی خانه خمار دارد پیر ما

تعبیر: راهی را که می روید درست است از تدبیر و اندیشه ی خودتان استفاده کنید. به زیارت کعبه مشرف می شوید. به زودی در جمعی حاضر می شوید که تقدیر و اینده ی شما در آنجا رقم زده می شود و به نشانه هایی دست پیدا می کنید که بسیار خوب است. پرهیزگار باشید تا از تیر بلا در امان بمانید.

 

 

 

فال روز متولدین اسفند:

شما دوست دارید که دیگران احساسات صادقانه تان را بفهمند، اما نشان دادن آسیب پذیریتان کاری پرخطر است. گوش کردن به سخنان دیگران می تواند شما را از ترسهایی که به دردسرتان می اندازند رها کند. صحبت کردن در مورد احساسات امری دو طرفه است و ماه جدید در سومین خانه تان شما را نصیحت می کند که به همان اندازه که به دیگران اطلاعات داده اید، از آنها اطلاعات بگیرید.

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

سر ارادت ما و آستان حضرت دوست***که هر چه بر سر ما می رود ارادت اوست

نظیر دوست ندیدم اگر چه از مه و مهر***نهادم آینه ها در مقابل رخ دوست

تعبیر: درد دل کردن با ائمه اطهار برای تو از یک دوست عادی بهتر است چون هر منفعتی می بینی از هدایت ایشان است. وجود خود را به آنها نزدیک کن تا بلکه دلت آرامش بیشتری پیدا کند. در این حالت است که به مراد می رسی و فالت نیکو می شود و غم دوری عزیزان را نمی کشی و از آتش نفس اماره در امان می مانی.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان