ramazan
ramazan

مدل مرد ایرانی از زندان آزاد شد + عکس و جزئیات

مدل مرد ایرانی از زندان آزاد شد + عکس و جزئیات

علت دستگیری و زندانی شدن مدل مرد ایرانی و جزئیات بیشتر از این تبعه سوئدی را در بخش زیر دنبال کنید.

 

 

به گزارش نازوب «فرزان اطهری» مدل مرد ایرانی تبعه سوئد، بعد از دو سال و ۷ ماه از زندان مرکزی دوبی آزاد شد.

 

صفحه رسمی فرزان اطهری در اینستاگرام بعد از ۸۴ هفته حدود ۳ ساعت پیش به روز شد و این چهره معروف دنیای مد با انتشار عکسی همراه با خانواده اش در فرودگاه استکهلم از آزادی خود خبر داد. او ظهر امروز وارد سوئد شد.

 

 اطهری که به عنوان یک مدل بین‌المللی شناخته شده‌ بود، اواخر بهار ۲۰۱۳ به اتهام حمل و فروش کوکائین بازداشت شد و با وجود رد اتهامات وارده، از سوی دادگاه بدوی امارات متحده عربی به حبس ابد و و پرداخت ۵۰ هزار درهم امارات به عنوان جریمه محکوم شد. (حکم او می‌توانست اعدام باشد.)

 

 در گزارش پلیس امارات آمده بود وی ۲۱ گرم کوکائین همراه داشته و در بازجویی پلیس پذیرفته که قصد فروش این مواد را داشته است. اما فرزان با رد این اتهام ها در دادگاه گفت که به زور پای صورتجلسه پلیس را که به عربی نوشته شده بود، امضا کرده است و از محتوای آن اطلاعی نداشت.

 

 

مدل مرد ایرانی از زندان آزاد شد + عکس و جزئیات

 عکس منتشر شده از اطهری در زندان که ظاهراً خودش گرفته بوده است

 

 وی پس از گذشت ۹ ماه حبس در زندان مرکزی دوبی توانست نامه‌ای از زندان منتشر کند و در آن بیشتر مطالب رسانه‌ها در خصوص خود را کذب خواند.

 

 او با تائید اینکه کوکائین در جیبش داشته است تاکید کرد که قصد مصرف یا فروش این مواد را نداشته و تنها قربانی اعتماد به یک دوست شده که برای او پاپوش درست کرده اند. وی در ادامه نامه نوشته بود: «من تقاضای رحم و بخشش دارم چراکه هرکس در برهه‌ای از زندگی‌اش ممکن است دچار خطا و لغزش شود. لطفاً به من کمک کنید تا زندگی‌ام را نجات دهم.»

 

 

مدل مرد ایرانی از زندان آزاد شد + عکس و جزئیات

 

 فرزان اطهری متولد ۵ تیر ۱۳۶۳ در تهران در ۲۳ کشور مختلف با بیش از یکصد برند معروف همکاری تبلیغاتی کرده بود. هاکوپیان در ایران، ال‌جی، نایکی و … از جمله برندهای معروفی هستند که فرزان با آنها کار کرده است.

 

 اطهری در فیلم «چهل سالگی» به کارگردانی علیرضا رئیسیان با لیلا حاتمی و محمدرضا فروتن همبازی بود. او در یکی از موزیک ویدیوهای هیفا وهبی (خواننده لبنانی) نیز حاضر شده بود.

 

 

مدل مرد ایرانی از زندان آزاد شد + عکس و جزئیات

 اطهری در کنار لیلا حاتمی در فیلم چهل سالگی

 

 در پی انتشار نامه درخواست کمک او سیروان خسروی و بهرام رادان از وی حمایت کردند و خواستار پیوستن علاقه‌مندانشان به کمپین آزادی فرزان اطهری شدند. رأی دادگاه تجدید نظر امارات درخصوص اطهری ۳۰ آوریل ۲۰۱۴ صادر شد که حکم حبس ابد را به ۱۰ سال زندان کاهش داده بود اما اطهری دیروز بعد از حدود ۳۱ ماه بازداشت، به مناسبت روز ملی امارات متحده همراه با تعداد دیگری از زندانیان مورد عفو قرار گرفت و از زندان دوبی آزاد شد.

 

 

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان