طنز با حال بیمه شخص ثالث ازدواج !

طنز با حال بیمه شخص ثالث ازدواج !

طنز اجتماعی، کاملا متفاوت و خواندنی

 

 

دوستان اعلام کردند در پی انعقاد تفاهمنامه‌ای میان وزارت ورزش و جوانان و بیمه ایران، ازدواج بیمه شد. از آنجایی که در این کشور هرکس قبل از بقیه کاری انجام دهد برنده است، تصمیم گرفتم اولین دفتر مجازی بیمه ازدواج را تاسیس کنم. خدمات بیمه ازدواج ما به شرح زیر است:

 

– بیمه شخص ثالث ازدواج: با توجه به افزایش اختلافات خانوادگی و به ویژه بالا رفتن آمار خیانت زوجین، نیاز به بیمه شخص ثالث در ازدواج از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. بیمه‌شونده محترم در صورت خیانت همسر به جای قتل ناموسی خیلی شیک به دفتر بیمه‌گر مراجعه و پس از شکستن کلی وسایل تعبیه شده در اتاق مخصوص کنترل خشم، حق‌السهم بیمه خود را دریافت و به دفتر ثبت طلاق مراجعه می‌نماید.

 

– بیمه بدنه: بیمه بدنه ازدواج شامل دو طرح ویژه است:

الف) بیمه بدنه ضربتی: در این نوع از بیمه بدنه، بیمه‌شده محترم می‌تواند گزارش پزشکی قانونی در مورد هرگونه آسیب جسمی بارز و واضح را که بر اثر ضرب و شتم رخ داده به همراه گزارش پلیس منطقه و سه تن از معتمدین محل ممهور به مهر شورای محله تحویل داده و حق بیمه دریافت نماید. از هر بار ضرب و شتم ده درصد فرانشیز کسر می‌شود.

 

ب) بیمه بدنه فوری: این نوع بیمه مربوط به صدمات روحی و جسمی شب ازدواج است. صدمات روحی شامل صدمه دیدن روح و روان بر اثر در ترافیک ماندن ماشین عروس، پذیرایی بد سالن و تالار، جلب دی‌جی درست در اوج دیریم‌دارام، حرف و حدیث قوم زن یا شوهر و… است. در مورد صدمات جسمی جز زدگی پاشنه و انگشت پای عروس بر اثر کفش نامناسب، صدمه جسمی دیگری مشمول این طرح نیست، چون ما را وارد مسائل ناموسی می‌کند که حوصله‌اش را نداریم.

 

– بیمه حوادث: نام دیگر این بیمه، بیمهٔ عمر است چون معمولا حوادث یهویی در ازدواج‌ها به قتل و درگذشت فرد حادثه‌دیده منجر می‌شود.

 

– بیمه مسئولیت مدنی: از آنجا که کم پیدا می‌شود شهروندی در مورد مسائل زناشویی مدنی رفتار کند و حق را به طرف مقابل بدهد، بیمه مسئولیت مدنی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار می‌شود. بیمه‌شونده می‌تواند از هرگونه رفتار غیر مدنی همسر شکایت و پس از اثبات در دادگاه صالحه حق بیمه دریافت نماید.

 

 

مطالب مرتبط

 

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان