عکس پسر جذابی که به یکتا ناصر افتخار عکس گرفتن نداد

عکس پسر جذابی که به یکتا ناصر افتخار عکس گرفتن نداد

تصویر دیدنی و بامزه پسری که افتخار نداد با یکتا ناصر عکس بگیرد !

.

.

.

.

.

 

یکتا ناصر در تازه ترین پست خود در اینستاگرام با انتشار عکس جالب زیر نوشته است:

“اين بچه خيلى شيك نشسته بود دم در خونشون نزديك محل فيلم بردارى ما بعد از اينكه چند تا عكس ازش گرفتم خواستم خودم هم برم كنارش عكس بگيرم ولى بعد از اينكه با جديت نگاهم كرد چهار پايه كوچكش رو برداشت و رفت تو خونه درو هم محكم بست!!!

 

و ثابت كرد كه حتى بچه هاى كوچك و شيرين هم گاهى حوصله گرفتن عكس رو با كسى ندارن”

 

عکس پسر جذابی که به یکتا ناصر افتخار عکس گرفتن نداد

 

 

 

چکیده ای از بیوگرافی یکتا ناصر

یکتا ناصر متولد آبان ۱۳۵۷ است از سال ۷۴ فعالیت هنری خودش رو آغاز کرده است.

 

در دبیرستان رشته ی تجربی را گذرانده و در دانشگاه رشته ی تحصیلی اش محیط زیست بوده … به گفته ی خودش آدم تنبلیه و برای بدست آوردن هر آنچه که دوست می داشت به کمک شانس بدست اورده و به همین خاطر خیلی تلاش برای بازیگری ( تحصیل بازیگری ) نکرده است.

 

او در سال ۷۵ در حالی که فقط ۱۸ سال داشت برای نخستین بار مقابل دوربین رفت و در کار تلویزیونی گلهای کاغذی ایفای نقش کرده است.

 

در سال ۷۶ که مسیر و سلیقه ی سینمای ایران تغییر کرد و به سمت جوانگرایی و جوان پسندی رفت یکتا ناصر که از قبل زمینه ی حضور در سینما را داشت ترجیح داد به درسهای دانشگاه بپردارد ! در این سالها موجی از جوانان به صورت فراگیر وارد سینما شدند و آنهایی که استعداد داشتند خود را نشان دادند و آنهایی هم که استعداد نداشتند این فرصت را بدست آوردند تا در چند پروژه خوب خود را مطرح کنند.

 

اما در این میان تنها کارهایی برای یکتا پیش آمد که خیلی باعث مطرح کردن این هنرمند نشد ( از جمله : پدر خوانده – شب چراغ ) این روند کار تا سال ۷۹ ادامه داشت …. تا اینکه در سال ۷۹ تغییر سرنوشت یکتا به دست حمید لبخنده با کار تلویزیونی ( با من بمان) رقم خورد.

 

مطالب مرتبط

 

یکتا ناصر با موهای کوتاه بین مردگان بی کفن و دفن (عکس)

چهره جدید و دیدنی یکتا ناصر در جشنواره امسال


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان