ramazan
ramazan

پدر زن فوتبالیست مشهور کلاهبردار در آمد (عکس)

پدر زن فوتبالیست مشهور کلاهبردار در آمد (عکس)

 پدر زن ستاره مشهور و سرشناس فوتبال کلاهبردار از آب در آمد …

 

 

به گزارش نازوب؛ گرت بیل(Gareth Bale) که چندی پیش از نامزد خود برای آغاز رسمی زندگی مشترک‌شان پاسخ مثبت گرفته است، قصد دارد لطف بزرگی در حق پدر او انجام دهد و به‌خاطر او مراسم ازدواجش را در شهر نیویورک برگزار کند.

 

مارتین رایس جونز(Rhys-Jones) پدر همسر بیل به جرم کلاهبرداری دو میلیون یورویی از ۲۵۰ نفر در یکی از زندان‌های نیویورک حبس می باشد اما ظاهراً او در صورتی که رفتار مناسبی داشته باشد، می‌تواند برای مراسم دخترش یک هفته مرخصی بگیرد هرچند که اجازه خارج شدن از نیویورک را ندارد و به‌همین دلیل مهاجم رئال مادرید(Real Madrid) و همسرش تصمیم دارند که مراسم ازدواج‌شان را در این شهر بگیرند تا پدر نامزد مهاجم رئال نیز بتواند در آن شرکت داشته باشد.

 

پدر زن فوتبالیست مشهور کلاهبردار در آمد (عکس)

 

یکی از منابع نزدیک به شاهزاده ولزی در این مورد گفته است: «گرت از کودکی در کنار مارتین بزرگ شده است، او را می‌شناسد و آنها با هم رابطه صمیمانه‌ای با هم دارند. مسلماً بیل و ‘اِما’ دوست داشتند که مراسم عروسی‌شان را در ولز برگزار کنند اما برای آنها مهم بود که مارتین نیز در مراسم‌شان حضور داشته باشد.»

 

به این ترتیب بیل مراسم ازدواجش را در کشوری برگزار می‌کند که تیم باشگاهی‌‌اش هم این روزها برای برگزاری اردوی تابستانی پیش‌فصلش در آنجا به‌سر می‌برد و در آنجا حضور دارد. کهکشانی‌ها پنجشنبه هفته جاری در اولین بازی تدارکاتی‌شان در جام قهرمانان بین المللی به مصاف پاری‌سن‌ژرمن(Paris Saint-Germain) می‌روند.

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان