ترلان پروانه با رنگ موی عجیبش سوژه شد (عکس)

ترلان پروانه با رنگ موی عجیبش سوژه شد (عکس)

سوپر استار و افراد معروف جهان که همیشه خواسته یا ناخواسته زیر ذره بین هستند که به لطف شبکه های اجتماعی گاها چه شایعه و چه رویدادهای عجیبی که از زندگی این سوپر استارها بیرون می آید ! بازیگری در یک گفتگوی دورهمی این گونه بیان کرد که بدی زندگی ما این است که جرات یک لیوان آب خوردن هم نداریم چرا که ماجراهای عجیبی می شود و در شبکه های اجتماعی منتشر می شود!!

 

نمونه بارز آن سوژه شدن رنگ موی ترلان پروانه است …

 

به گزارش سایت تفریحی ناز وب: ترلان پروانه بازیگر جوان کشورمان در فیلم ” گشت ارشاد 2 ” با چهره ای متفاوت حضور دارد.

 

این بازیگر موهایش را در این فیلم رنگ کرده که با واکنش های متفاوتی همراه شده است و مجبور شده است در صفحه شخصی اش توضیح دهد که علت رنگ کردن موهایش, حضور در این فیلم می باشد.

 

وی با انتشار عکس زیر در شبکه اجتماعی اش نوشته است:

“همين الان سر كار, ما گشت ارشادى ها
پ.ن: دوستان اين موها گريم هست
لطفا انقدر نگيد چرا رنگ كردى”

 

ترلان پروانه با رنگ موی عجیبش سوژه شد (عکس)

 

ترلان پروانه (زاده ۱۸ تیر ۱۳۷۷ در شیراز) بازیگر اهل ایران می باشد.

در خانواده فرهنگی و هنرمند در شهر شیراز بدنیا آمده است، در سه سالگی از طرف چند شرکت تبلیغاتی برای ساخت تیزر دعوت به کار شد و همزمان در برنامه‌های آموزشی شبکه جام جم و شبکه یک سیما به ایفای نقش پرداخته است و در فیلم سینمایی رؤیای آخر به کارگردانی آقای مهرداد خوشبخت و سریال بچه‌های خیابان به کارگردانی آقای همایون اسعدیان و تئاتر آفتاب و درخت نقشی کوتاه اجرا نمود. پس از نشان دادن استعداد خود کارش را به طور جدی در سینما، تلویزیون و تئاتر ادامه داد. او تا کنون بیش از ۶۰ کار سینمایی و تلویزیونی انجام داده‌است.

 

او در جشنواره فیلم کودک و نوجوان به خاطر بازی در فیلم «آهوی پیشونی سفید» برنده «پروانه زرین» به عنوان بهترین بازیگر دختر شد. (در سال ۱۳۹۰)


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان