ramazan
ramazan

زیباترین دختر جهان با عکس های جدید

مجموعه : جالب ترین ها
زیباترین دختر جهان با عکس های جدید

به راستی زیبایی چیست؟ زیبایی‌  و زیبایی شناسی قابلیتی است برای درک بهتر ادراکات و همچنین پدیده‌های سخت مثل حس یک تندیس و یا حس زیبایی یک موسیقی و بالاتر از آن لذت بردن از تماشای چهره زیبا و وصف نشدنی از یک انسان که تمام این عوامل باعث تغییر در روحیه و نگرش هر فردی می شود.

 

هر ساله در جای جای جهان مراسم انتخاب زیباترین زنان و دختران برگزار می شود تا زیبایی های خود را به نمایش بگذارند و ما با دیدن آن ها روحیه ای تازه بگیریم! در این بخش نگاهی داریم به چهره بسیار جذاب زیباترین زن منتخب جهان امبر هرد

 

مروری بر بیوگرافی و شخصیت شناسی زیباترین زن جهان امبر هرد.

امبر هرد با نام اصلی امبر لارا هرد (به انگلیسی: Amber Laura Heard) (زاده ۲۲ آوریل ۱۹۸۶) در شهر آستین، تگزاس می‌باشد، او اولین بازی خود را در سال ۲۰۰۴ در یک درام ورزشی به نام چراغ‌های جمعه شب ‏(en)‏ با بازی بیلی باب تورنتون انجام داد، پس از نقش‌های کوچک در سرزمین شمالی و آلفا داگ، اولین نقش اصلی خودش را در فیلم همه پسران عاشق ماندی لین ‏(en)‏ (۲۰۰۶) به نمایش گذاشت، وی مدل و بازیگر سینما است و نخستین فعالیت او در سال ۲۰۰۷ با بازی در برنامه تلویزیونی سی دبلیو تلویژن شو آغاز شد.

 

 

زیباترین دختر جهان با عکس های جدید

دستیابی به موفقیت برای او در سال ۲۰۰۸ و با اجرای نقش در فیلم‌های عقب‌نشینی هرگز ‏(en)‏ و پاین‌اپل اکسپرس حاصل شد، او جایزهٔ پیشرفت را در جوایز هالیوود جوان ‏(en)‏ دریافت کرده است، حضور او در فیلم‌هایی مانند آگاه‌گر ‏(en)‏ (۲۰۰۸)، ناپدری (فیلم ۲۰۰۹) ‏(en)‏، سرزمین زامبی‌ها و جونزس‌ها ‏(en)‏ توجه بیشتری را برای او به ارمغان آورد، بازی بعدی او در فیلم جان کارپنتر به نام نگهبان بود، در فیلم رانندگی جنون در کنار نیکلاس کیج همبازی بود و در فیلم خاطرات عجیب و غریب در کنار جانی دپ به ایفای نقش پرداخت که به دنبال آن برندهٔ جایزهٔ ویژه در جشنواره فیلم هالیوود شد، در سال ۲۰۱۴ در فیلم ۳ روز برای کشتن ظاهر شد و در سال ۲۰۱۵ در فیلم مایک جادویی ایکس‌ایکس‌ال و دختر دانمارکی بازی کرد، در سال ۲۰۱۷ امبر در فیلم لیگ عدالت نقش سوپر قهرمان مرا (کمیک) ‏(en)‏ از زک اسنایدر را به نمایش خواهد گذاشت.

 

 

زیباترین دختر جهان با عکس های جدید

شنیده می‌شود که امبر در فعالیت‌های اجتماعی برای مواردی همچون حقوق دگرباشان جنسی از جمله وضعیت قانونی و حقوقی همجنس‌گرایی در کشورهای گوناگون مشارکت دارد و طرفدار اسکان بشریت ‏(en)‏ است، همچنین وی عضو دختر برتر، یک کمپین از بنیاد سازمان ملل ‏(en)‏، هنر بهشت و عفو بین‌الملل می‌باشد.

 

زیباترین دختر جهان با عکس های جدیدزیباترین دختر جهان با عکس های جدیدزیباترین دختر جهان با عکس های جدیدزیباترین دختر جهان با عکس های جدیدزیباترین دختر جهان با عکس های جدیدزیباترین دختر جهان با عکس های جدیدزیباترین دختر جهان با عکس های جدیدزیباترین دختر جهان با عکس های جدید


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان