هتل های لوکس آنتالیا + عکس

هتل های لوکس آنتالیا + عکس

معرفی لوکس ترین هتل های آنتالیا برای آشنایی بیشتر گردشگران و سفر به این شهر دیدنی

 

شهر آنتالیا در کشور ترکیه قرار دارد که از زیباترین شهرهای ترکیه از لحاظ گردشگری محسوب می شود آنتالیا سالانه چندین میلیارد گردشگر جذب می نماید.

 

آنتالیا در طول دهه گذشته به یکی از مهم‌ترین مراکز گردشگری در سطح جهان تبدیل شده است و گردشگران از اقصی نقاط جهان و از جمله ایران برای تفریح و گذران تعطیلات به این ناحیه سفر می‌کنند. از این رو، در این مقاله به معرفی تعدادی از لوکس‌ترین هتل‌های آنتالیا خواهیم پرداخت؛ پس در ادامه همراه ناز وب باشید.

 

آنتالیا به دلیل برخورداری از جاذبه‌‌های گردشگری گوناگون از جمله آثار تاریخی، سواحل زیبا، مراکز خرید، رستوران‌ها و آب و هوای مدیترانه‌ای در کانون توجه گردشگران در سطح جهان قرار گرفته است.

 

همچنین به دلیل بعد مسافت میان ایران و ترکیه، آنتالیا از جمله مقصدهای پرطرفدار شهروندان ایرانی نیز به شمار می‌رود. با توجه به رشد تقاضا برای سفر به آنتالیا در سال‌های گذشته، هتل‌های لوکس متعددی در جایجای نوار ساحلی آنتالیا تاسیس شده‌اند و به قدری امکانات تفریحی در آن‌ها وجود دارند که مسافران از بدو ورود به صورت تمام وقت سرگرم بوده و حتی گاهی فرصت خروج از هتل را تا پایان مدت اقامت پیدا نمی‌کنند.

 

از آنجایی که شناسایی، انتخاب و رزرو هتل مناسب برای اقامت در آنتالیا از مهمترین مراحل سفر محسوب می‌شود، در ادامه به معرفی تعدادی از برترین و لوکس‌ترین هتل‌های آنتالیا از نگاه گردشگران خواهیم پرداخت.

 

۱. هتل کرون پلازا (Crowne Plaza Antalya)

 

هتل های لوکس آنتالیا + عکس

هتل کرون پلازا یکی از بهترین و مشهورترین هتل‌های آنتالیا است که در ساحل مشهور کونیا آلتی (Konyaalti) قرار دارد و مجهز به امکاناتی نظیر استخرهای سرپوشیده و روباز، اینترنت بی‌سیم (WiFi)، اتاق‌های لوکس و مجهز، سه رستوران بزرگ دارای منوی کامل از غذاهای ترک و بین‌المللی، بوفه صبحانه با امکان سرو غذا در اتاق و تراس است.

 

همچنین کارکنان هتل بسیار خوش برخورد و مسلط به زبان‌های مختلف مانند روسی، فرانسه، انگلیسی، آلمانی و عربی بوده و در کلیه امور از جمله کرایه خودرو و دوچرخه به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به مسافران هستند. علاوه بر این، فرهنگسرای آتاتورک و نمایشگاه اکسپو ۲۰۱۶ آنتالیا به ترتیب در فاصله ۵.۳ و ۲۹ کیلومتری از این هتل قرار دارند. از نکته‌های قابل توجه اینکه ورود حیوانات خانگی به این هتل غیر مجاز است.

 

این هتل ۵ ستاره و دارای ۱۹۴ اتاق است.

امکانات هتل: اینترنت بی‌سیم رایگان، اسپا، ترنسفر فرودگاهی، استخر روباز، رستوران با منوهای خاص مانند منوی رژیمی و کودکان، بوفه، پارکینگ رایگان، سشوار، حوله مجزا برای سرویس بهداشتی و استخر، اسباب بازی استخر برای کودکان، تلویزیون تخت ماهواره‌ای، تلفن، خشکشویی، اتاق و زمین بازی، سونا، سالن ورزشی، اسپا، کرایه خودرو و دوچرخه، نگهداری کودک، سالن کنفرانس، محوطه مخصوص افراد سیگاری، فروشگاه‌ها، سیستم تهویه مطبوع، آسانسور، سالن زیبایی و …
نرخ اقامت به ازای هر شب: ۱۹۰,۰۰۰ تومان

 

 

۲. هتل آکرا باروت (Akra Barut)

 

هتل های لوکس آنتالیا + عکس

هتلی آکرا باروت در ساحل دریای مدیترانه قرار دارد و از بالکن اتاق‌های آن می‌توان منظره زیبای طبیعت اطراف را تماشا کرد. همچنین در داخل اتاق‌ها تلویزیون، تخت مجهز به کانال‌های ماهواره‌ای و اینترنت بی‌سیم رایگان در اختیار مهمانان قرار دارد. از جمله سایر امکانات رفاهی هتل می‌توان به استخر روباز، اسپا، رستوران هتل با منوی غداهای ترک و مدیترانه‌ای تهیه شده از مواد اولیه ارگانیک، سونا و حمام ترک و پارکینگ رایگان اشاره کرد. ورود حیونات خانگی به این هتل ممنوع است. همچنین کارکنان هتل به تعدادی از زبان‌های خارجی مانند ترکی، روسی، فرانسه، انگلیسی و آلمانی تسلط دارند.

 

هتل آکرا باروت در فاصله ۳ کیلومتری از مرکز آنتالیا و ۱۵ کیلومتری فرودگاه بین‌المللی آنتالیا و ۱۹ کیلومتری نمایشگاه بین‌المللی اکسپو ۲۰۱۶ قرار دارد.

 

این هتل ۵ ستاره و دارای ۴۷۱ اتاق است.

امکانات هتل: حوله و سشوار، کمد لباس، استخر کودک، استخر روباز و سرپوشیده، حمام ترک، کرایه دوچرخه، زمین بازی، ماساژ، اسپا، مرکز تندرستی، سونا، زمین تنیس، بوفه میان وعده، رستوران‌های متفاوت (سلف سرویس و دارای منو)، سرو صبحانه در اتاق، اینترنت و پارکینگ رایگان، میز تور برای تهیه و رزرو بلیط، پذیرش ۲۴ ساعته، نگهداری چمدان، نگهداری کودک، نظافت اتاق، خشکشویی، خدمات تجاری (تکثیر و پرینت اوراق)، سالن کنفرانس، فروشگاه‌ها، ترنسفر فرودگاهی، سیستم تهویه مطبوع، کرایه خودرو، سوئیت‌های مخصوص ماه عسل
نرخ اقامت به ازای هر شب: ۲۵۰,۰۰۰ تومان

 

۳. هتل رامادا پلازا آنتالیا (Ramada Plaza Antalya)

هتل های لوکس آنتالیا + عکس

 

هتل رامادا پلازا در نوار ساحلی آنتالیا و در فاصله ۷۰۰ متری از منطقه تاریخی کالیچی (Kaleici) قرار دارد. این هتل نیز همانند سایر هتل‌های هم‌رده خود مجهز به امکاناتی مانند اسپا، سونا، حمام ترک، ماساژ و استخر روباز است. همچنین هتل مجهز به ۳ رستوران متفاوت است که در هر یک از آن‌ها غذاهای متفاوتی از جمله غذاهای ایتالیایی، غذاهای دریایی و … روزانه در سه وعده غذایی سرو می‌شوند. در این هتل برنامه‌های تفریحی عصرگاهی متنوع برای مسافران فراهم شده است. البته ورود حیوانات خانگی به منظور آسایش مسافران ممنوع است.

 

هتل رامادا پلازا در فاصله ۸۰۰ متری از موزه آنتالیا و مناره شکسته (Broken Minaret) قرار دارد. علاوه بر این، فرودگاه بین‌المللی آنتالیا در فاصله ۱۰ کیلومتری و نمایشگاه اکسپو ۲۰۱۶ نیز در حدفاصل ۱۹ کیلومتری از این هتل واقع هستند.

 

این هتل دارای ۵ ستاره و ۲۴۰ اتاق است.

امکانات هتل: پارکینگ و اینترنت بی‌سیم رایگان، ساحل اختصاصی، موج سواری، استخر سرپوشیده و روباز، کتابخانه، حمام گرم و جکوزی، انواع سرگرمی‌ها مانند دارت و پینگ پنگ، ماساژ و اسپا، اتاق بازی، سالن ورزشی، سونا، نگهداری از کودک، خشکشویی، میز تور، راهنمای تهیه و رزرو بلیط، نگهداری چمدان، پذیرش ۲۴ ساعته، رستوران‌هایی با منوها و سبک‌های متفاوت، سالن کنفرانس، پرینت و کپی، فروشگاه‌ها، کرایه خودرو، سوئیت‌‌های ماه عسل، اتاق‌های VIP، سالن زیبایی، خدمات ویژه معلولان، ترنسفر فرودگاهی
نرخ اقامت به ازای هر شب: ۳۳۰,۰۰۰ تومان

 

۴. هتل و آکوا لند سو (Hotel Su & Aqualand)

 

هتل های لوکس آنتالیا + عکس

این هتل در ساحل معروف کونیا آلتی قرار دارد و دارای طراحی مدرن و مینیمال است. همچنین این هتل دارای آکوالندی به مساحت ۱۱,۵۰۰ مترمربع است که در انواع وسایل بازی مانند ۱۲ سرسره آبی، استخر مواج، استخر بازی و استخر کودکان است. کلیه اتاق‌ها دارای طراحی منحصربه‌فرد بوده و مجهز به نورپردازی، بالکن اختصاصی با مبلمان و سیستم تهویه مرکزی هستند. همچنین به منظور رفاه حال مسافران در اطراف استخر روباز تخت‌های متعددی تعبیه شده‌اند. علاوه بر سایر امکانات مانند سالن ورزشی، اسپا، سونا و جکوزی و حمام ترک، رستوران‌های هتل انواع مختلفی از غذاها، از غذاهای مدیترانه‌ای تا ژاپنی و سایر غذاهای بین‌المللی را در کنار میان وعده‌ها و نوشیدنی‌ها برای مهمانان سرو می‌کنند.

 

هتل سو در فاصله ۱/۵ کیلومتری از مرکز شهر، در حدود ۲۰ دقیقه با فرودگاه بین‌المللی آنتالیا، ۲۰ کیلومتری نمایشگاه اکسپو ۲۰۱۶ و ۲/۱ کیلومتری از استادیوم آنتالیا فاصله دارد.

 

این هتل دارای ۵ ستاره و ۲۹۴ اتاق است.

امکانات هتل: حوله و سشوار، وان حمام، کمد لباس، استخر گرم، پارک آبی، ساحل اختصاصی، استخر سرپوشیده، غواصی، حمام ترک، کتابخانه، کرایه خودرو، حمام گرم، زمین بازی، ماساژ، اسپا، اتاق بازی، سالن ورزشی، زمین تنیس، رستوران و بوفه، اینترنت و پارکینگ رایگان، راهنمای رزرو و تهیه بلیط، نگهداری چمدان، میز تور، تبدیل ارز، چک این/ چک اوت اکسپرس، شبکه‌های تلویزیونی مخصوص کودکان، نگهداری کودک، زمین بازی سرپوشیده کودک، خشکشویی، کپی و پرینت، سالن کنفرانس، فروشگاه‌ها، ترنسفر فرودگاهی، فضای مخصوص استعمال دخانیات، کرایه خودرو، سوئیت مخصوص ماه عسل، اتاق‌های خانوادگی، اتاق‌های VIP، سالن زیبایی
نرخ اقامت به ازای هر شب: ۲۴۰,۰۰۰ تومان

 

۵. هتل ریکسوس آنتالیا (Rixos Downtown Antalya)

هتل های لوکس آنتالیا + عکس

 

بیشتر ببینید و بخوانید ???

مراکز دیدنی شهر آنتالیا

راهنمای کامل سفر به آنتالیا

مکان های گردشگری آنتالیا/ تصاویر جذاب

آوارگی 170 گردشگر نوروزی ایرانی در آنتالیا

عکس هایی از مراکز فساد در کاباره های این کشور


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان