نوروز 96 و سفر به قشم

نوروز 96 و سفر به قشم

مقصد مسافرت‌های نوروزی همیشه محل مناقشه گردشگران بوده است و انتخاب مقصد مناسب یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های گردشگران است.

 

اما بهتر است که دردسرتان را زیاد نکنید و انتخاب سایر گردشگران باسابقه را هم در نظر بگیرید که تنها یک فکر در ذهن‌شان وجود دارد: نوروز 96 و سفر به قشم!

 

 

جزیره عجایب هفت‌گانه! قشم به عنوان یکی از عجیب‌ترین جزایر ایران، با برخورداری از ویژگی‌های تفریحی فراوانش، توانسته است محبوبیت زیادی را در میان گردشگران و خانواده‌ها به دست بیاورد.

 

نوروز 96 و سفر به قشم

 

تعطیلات نوروزی هم به نوعی بهترین زمان برای سفر به قشم محسوب می‌شوند و بعد از ماه فروردین، آب‌وهوای قشم گرم و مرطوب می‌شود و دیگر میزبان مناسبی برای خانواده‌ها و گردشگران نخواهد بود.

 

  مجری تخصصی تورهای قشم- به خاطر همین جذابیت‌ها و امکانات ویژه این جزیره، تور قشم را با تنوع زیادی در تعطیلات نوروزی برگزار می‌کند.

 

نوروز 96 و سفر به قشم

وب‌سایت اختصاصی سفر به قشم با آدرس Tourtoqeshm.com که بهترین مرجع تورهای قشم است، برای راحتی هر چه بیشتر گردشگران، در محیطی ویژه طراحی شده است و گردشگران می‌توانند با مراجعه به آن از قیمت تورهای قشم مطلع شوند.

 

همچنین سالیان سفر تلاش کرده است که با برخورداری از تنوع بالا، تور ارزان قشم را برای آن دسته از گردشگران و خانواده‌هایی که علاقمند به سفر کم‌هزینه به قشم هستند، ترتیب دهد و آفرهای تور قشم هم در دسترس خانواده‌ها خواهد بود.

 

اگر هنوزاقدام به رزرو تور قشم نکرده‌اید و یا به تازگی تصمیم سفر به قشم گرفته‌اید، نیازی به نگرانی نیست؛ تورهای لحظه‌آخری قشم سالیان سفر هم در تمام روزهای پایانی سال و ایام نوروز در اختیارتان خواهند بود و نیازی به نگرانی در مورد قیمت تورهای لحظه‌آخری قشم هم نیست.

 

تمام تورهای سالیان سفر با نرخ پایه پرواز، بیمه مسافر و سایر تسهیلات و امکانات رفاهی ترتی ب داده شده است و قیمت آن‌ها مشابه سایر تورهای قشم است.

 

مطالب مرتبط

 

گردشگری: سفر به دور ایران در 13 روز (عکس)

آشنایی با جاذبه های تفریحی و گردشگری و دیدنی شهر بهشهر

تاریخچه جزیره قشم

فهرست دیدنی ترین مکان های گردشگری ایران


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان