بهنوش بختیاری و حمایت جنجالی از سعید کریمیان (عکس)

بهنوش بختیاری و حمایت جنجالی از سعید کریمیان (عکس)

بهنوش بختیاری و حمایت جنجالی از سعید کریمیان (عکس)

 

 

متن حمایت بهنوش بخیتاری از سعید کریمیان مجری شبکه جم تی وی که هفته گذشته با شلیک 26 گلوله ترور شد …

 

به گزارش وب سایت نازوب، حمایت بهنوش بختیاری از سعید کریمیان و تسلیت فوت مدیر شبکه جم بهنوش بختیاری در صفحه اینستاگرام خود به شیوه ای متفاوت فوت سعید کریمیان را تسلیت گفت .

 

بهنوش بختیاری از بازیگران زن مطرح ایران است که معمولا اظهارنظرهای جنجالی و جالبی را مطرح میکند .

 

این بار بهنوش بختیاری در اظهارنظر جنجالی خود با کوبیدن سینما و برخی از افراد ترسو در ایران فوت سعید کریمیان را به دوستدارانش تسلیت گفت .

 

حمایت بهنوش بختیاری از سعید کریمیان و اظهار تسلیت مرگ مدیر شبکه جم در صفحه اینستاگرام بهنوش بختیاری این بار کمی جنجالی شده است .

 

بهنوش بختیاری و حمایت جنجالی از سعید کریمیان (عکس)

واکنش بهنوش بختیاری به فوت سعید کریمیان

صفحه اینستاگرام بهنوش بختیاری که از صفحه های فعال هنرمندان در اینستاگرام می باشد این بار شاهد پستی جنجالی بوده است .

 

بهنوش بختیاری که اینگونه که پیداست کمی دلگیر از سینمای ایران است مرگ سعید کریمیان را با نوشته های انتقادیش از سینما قاطی کرد .

 

بازیگر زن ایران ضمن تسلیت مرگ مدیر شبکه جم به خانواده و دوستدارانش ، کسانی که پشت سر وی حرف میزنند را سرزنش کرد .

 

بهنوش بختیاری با انتشار عکس بالا نوشت :

ساعت هفت صبح از شب کاری خلاص شدم…و بعدش باید میرفتم سر صحنه دیگرم‌…بدون خواب….منتظر وسیله……ازاین روزایی که بیست وچهار ساعت کفش از پام در نیومده زیاد داشتم‌‌….اغلب اوقات تلاشم بیهوده بوده….و خروجی نداشته….

 

سینمای نامردما همچنان با ضعیف ترین امکانات…..روزی شانزده ساعت کار…..و دستمزدهای نداده و تحقیر آمیز…..و درخونه مردم رفتن برای گرفتن سرویس بهداشتی برای عوامل………چه غم انگیز تلاشی برای ما عاشقان جان فدای سینمای بی معرفت ما……..دراین صبح اردیبهشتی به این فکر میکردم که مرحوم سعید کریمیان چه نقش عجیبی در رشد سینمای ایران داشتن‌…اگر تبلیغات و تیزرهای فیلمهارو در یه زمانی پخش نمیکردن….

 

شاید هرگز مردم با سینما آشتی نمیکردن…که خب همه زدن زیرش و گفتن خودش پخش میکنه تیزرمون رو….نمیگفتن ما میدیم شبکه جم پخش کنه……نگفتن دربه درجم هستیم و شماره تلفناش……..انسانیت حکم میکنه به عنوان یه هموطن که کاری عظیم برای سینما کرد…بدون حرافی…وراجی….

 

برنامه های پرحاشیه بی عمل….خیلی کار بود…رسم است وقتی کسی دستش از این دنیا کوتاه است باید از خوبیهایش هم گفت…..و شاید حالا که ایشون دراین دنیا نیستن بشه اسمی ازشون اوردو کاری به هیچ گمانه زنی ندارم که ایشون چه شخصیتی داشتند…کی میدونه واقعا…..ایشون برای هرکی بد بودبرای سینماگران بعضا بی معرفت ماوتولیدکنندگان محصولات وطنی محافظه کار ما بد نبودند……

 

حمایت از تولید ملی رو چه کسی به واقع انجام داد جز ایشون……همه از ترس به دنبال یه سوراخ موش گفتن……جم خودش پخشششششش میکنهههههههه…….یاخدا….پشت رفته از دنیا حرف نزنید که تاوان سنگینی دارد……خدایا خودت وجود به ما بده که انقدر ذلیل نشیم که متوسل به فوتوشاپ بشیم……که دست از سر اموات هم برنداریم…..خدایا آبادکن اذهان مارا‌…..روحش شاد و تسلیت به خانواده و دوستداران ایشون…..

 

منبع: نازوب – www.nazweb.ir

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان