دستگیری آزاده نامداری در فرودگاه ( عکس و جزئیات)

دستگیری آزاده نامداری در فرودگاه ( عکس و جزئیات)

دستگیری آزاده نامداری در فرودگاه ( عکس و جزئیات)

 
 
 
روزنامه سینما مدعی شد: آزاده نامدارى روز گذشته پس از ورود به ايران بازداشت شد. این روزنامه همچنین افزوده است: يكى از مسئولان فرودگاه امام (ره) در گفتگو با خبرنگار “سينما” اين خبر را تائيد كرد.
 
 
جنجالی ترین خبر ایران و حتی بین المللی شدن آن مربوط به آزاده نامداری !
 
 
آزاده نامداری مجری مشهور تلویزیون و صداوسیمای کشورمان که تصاویر جنجالی‎اش در سوئیس در فضای مجازی بازتاب گسترده‎ای داشته است، پیشتر به عنوان یک الگو در حوزه حجاب معرفی می‎شده است.
 
 
دستگیری آزاده نامداری در فرودگاه ( عکس و جزئیات)
 
 
 
 
در همین حال، خبرگزاری میزان، وابسته به قوه قضائیه نوشته است که مدیر کل زندان‌های استان تهران خبر منتشر شده پیرامون دستگیری آزاده نامداری در فرودگاه را تکذیب کرد !
 
 
 
 
 
فرمانده انتظامی تهران نیز دراین‌باره گفته بود: اطلاعی از دستگیری مجری معروف صدا و سیما در بدو ورود به ایران ندارم. 
 
 
 
 به گزارش ناز وب، آزاده نامداری، مجری تلویزیون به همراه همسرش به سوئیس رفته بود که در آنجا تصویری از حضور بدون حجاب او در فضای عمومی و در برخی حالات ثبت و به سرعت در شبکه‌‎های اجتماعی پخش شد.
 
 
نامداری کوشید از خود دفاع کند؛ اما انتقادها به او در حدی بود که مجبور به حذف تمامی پست های حساب کاربری‌اش در اینستاگرام شد و صرفاً سه عکس در آن قرار داده شده است.   
 
 
 
به نوشته نازوب؛ این اتفاق بازتاب وسیع بین المللی داشت و بسیاری از رسانه‌های بین المللی در این زمینه گزارشی منتشر کردند.
 
 
در همین خصوص، روزنامه پرتيراژ عصر سوييس به نام بليک كه رايگان توزيع مي شود، عکس نامداری را به صورت تمام صفحه در صفحه نخست خود آورد و تیتر زد: «دورويیآزاده نامداری در ادامه کوشید، سکوت کند تا از حجم حواشی کاسته شود. 
 
 
 
 با این حال، برخی رسانه‌های سوئیس احتمال پناهندگی نامداری را مطرح کرده بودند که این مجری در گفت و گویی اظهار داشت: من کسی نیستم که آب و خاک خود را بفروشم. من می دانم چه کسانی سود می برند از اینکه بخواهند بنده را تخریب کنند و دلشان بخواهد شرایط کشور را طوری نشان بدهند که من از برگشتن بترسم.   
 
 
دستگیری آزاده نامداری در فرودگاه ( عکس و جزئیات)
 
 
 
او تأکید کرده بود: پناهندگی برای چه؟ مگر مرا از کشورم بیرون انداخته اند که بخواهم پناهنده یک کشور غریبه بشوم؟
 
تحت هیچ عنوان و هیچ شرایطی من چنین کاری نمی کنم و اگر در کشور خودم بخواهند بدترین حرف ها را به من بزنند، من باز هم برمی گردم، چون ایران کشور من است و من دغدغه دارم.
 
 
برای کشورم عمر گذاشته‌ام و باز هم می‌گذارم و تحت هیچ شرایطی حتی اگر سرم را زیر گیوتین بگذارند، من پناهندگی هیچ کشور را نخواهم گرفت. 
 
 
 
منبع: نازوب – www.nazweb.ir

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان