بهترین کرم پودر در فصل بهار

بهترین کرم پودر در فصل بهار

بهترین کرم پودر در فصل بهار

 

معرفی انتخاب بهترین کرم پودر برای فصل بهار

شاید مهم ترین دلیلی که ما را به سمت استفاده از هر نوع کرم پودر آرایشی سبک یا سنگین سوق می دهد؛ لک هایی است که به مرور زمان و در اثر عوامل خارجی روی پوست مان پدیدار می شود.

اما به گفته متخصصان مهم ترین نکته ای که در انتخاب کرم های آرایشی باید در نظر بگیرید، فاقد چربی و سبک بودن آن است.

 

 

بهترین کرم پودر در فصل بهار

 

هیچ چیزی زیباتر از یک فصل جدید نیست، چون می توانید به راحتی لباس های جدید و حتی لوازم آرایشی جدید بخرید! همان طور که لباس های زمستانی را از کمدتان بر میدارید، باید همین کار را در آرایش کردنتان نیز انجام دهید، به خصوص در مورد کرم پودر!

 

کرم پودر سبک با پوشش دهی خوب

در حالی که یک فونداسیون صورت آبرسان با کاور کنندگی بالا برای زمستان مناسب است، در بهار موضوع کاملا فرق می کند، اما چگونه؟

بدین منظور از توصیه های یک میکاپ آرتیست حرفه ای نیویورکی به نام خانم اشلی ربکا ( Ashley Rebecca ) کمک گرفته شده است که با نکاتی حرفه ای به شما کمک می کند که از چه فونداسیونی و چگونه، برای پوست صورتتان در فصل بهار استفاده کنید.

 

بهترین کرم پودر در فصل بهار

انتخاب کرم پودر مناسب و سبک
عوض کردن کرم مرطوب کننده و کرم پودر در فصل بهار، یکی از بهترین راه ها برای داشتن پوستی تر و تازه و شاداب است. یکی از بهترین راه ها استفاده از کرم پودری سبک برای داشتن صورتی بشاش و درخشان است که به پوست زیبایی طبیعی می دهد.

از آن جایی که هوا گرم تر می شود از فونداسیون سبک استفاده کنید اما حتما قبل از آن کرم ضدآفتاب مناسبی را بزنید.

 

کرم پودر
کرم پودر مناسب فصل بهار

ترکیب کردن کرم پودر با هایلایتر
اگر نمی خواهید کرم پودر مورد علاقه ی زمستانی تان را عوض کنید، می توانید مقدار اندکی از آن را با یک سرم یا مرطوب کننده ی سبک ترکیب کنید که هم حالت پوشش دهی خود را حفظ کند و هم حالت بهاری داشته باشد.

می توانید از اندکی هایلایتر مایع نیز در ترکیب آن استفاده کنیدکه درخششی جذاب به صورتتان بدهد. البته به یاد داشته باشید که انتخاب هایلایتر نیز به تناژ پوستتان بستگی دارد.

اگر به دنبال کرمی با پوشش طبیعی و یکنواخت روی پوست هستید، این کرم پودر شما را با هر نوع جنس پوستی به هدف تان می رساند.

به گفته متخصص پوست و زیبایی این نوع کرم با توجه به ترکیباتی که دارد، با برترین تکنولوژی های مراقبت از پوست به خوبی از پوست در برابر اشعه های مضر محافظت می کند. به علاوه اگر قرار است در ایام تعطیل چند جا بروید؛ نگران بهم خوردن آرایش صورت خود نباشید.

 

مطالب پیشنهادی و مفید

 

کرم پودر صورت را جوانتر نشان می دهد یا پنکیک

کانسیلر چیست و چه تفاوتی با کرم پودر دارد؟

راهنمای انتخاب بهترین کرم پودر و پنکیک

بهترین کرم پودر ها برای درخشندگی و زیبایی پوست (عکس)

روش استفاده درست از کرم پودر برای آرایش


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان