رونالدو، مسی و نیمار در خط حمله جام جهانی 2018 !

مجموعه : اخبار ورزشی
رونالدو، مسی و نیمار در خط حمله جام جهانی 2018 !

رونالدو، مسی و نیمار در خط حمله جام جهانی 2018 !

 

محاسبات آماری 11 نفر برتر جام جهانی 2018 با رتبه بندی اعلام شد. با این بخش ورزشی از وبسایت نازوب همراه باشید و گرانترین فوتبالیست جام جهانی 2018 را بشناسید.

 

به گزارش وبسایت نازوب، وب سایت رسمی فوتبال با استفاده از سیستم رده بندی خاص خود، تیمی از بازیکنان برتر فصل 2017 / 2018 در 5 لیگ برتر اروپا با محدودیت یک بازیکن از هر کشور تهیه کرده اند.

 

رونالدو، مسی و نیمار در خط حمله جام جهانی 2018 !

 

لیونل مسی و کریستیانو رونالدو در خط حمله حضور دارند اما نام های دیگری در تیم هستند که می توانند شما را شگفت زده کنند.

 

کیلور ناواس – کاستاریکا ( 6.94 )

دروازه بان قهرمان لیگ قهرمانان اروپا ممکن است مورد انتقاد باشد اما او همچنان یکی از بهترین دریافت کننده ها در دوران خودش است. ناواس در هر دیدار رئال مادرید در لالیگا سه دریافت انجام داده و این در حالی است که لئاندرو چیچیسولا دریافت های بیشتر در هر بازی از شوت های درون محوطه جریمه داشته است. این اتفاق باعث شده تا او از نظر آماری در یکی از بهترین رده های دریافت توپ در جهان قرار داشته باشد. نمره 6.94 یکی از بهترین نمرات ممکن است.

 

رونالدو، مسی و نیمار در خط حمله جام جهانی 2018 !

 

 

لوکاس پیژک – لهستان ( 7.19 )

لوکاس پیشتچک، مدافع لهستان، بعد از گذراندن یک فصل موفق با دورتموند موفق شد که در این فهرست قرار بگیرد. درصد تکل های موفق این مهاجم با تجربه 2.1 و جلوگیری از فرار مهاجم او 1.8 در هر بازی در فصل گذشته بوندس لیگا بوده است. این مدافع همچنین 3 پاس گل نیز داده است.

 

 

متس هوملز – آلمان ( 7.27 )

همچنان در بوندس لیگا باید به دفاع وسط بایرن مونیخ، متس هوملز، توجه کنیم که موفق شد نمره 7.27 را در فصل قبل دریافت کند. این مدافع 29 ساله از نظر آماری قدرت پاس بسیار خوبی دارد. هوملز بیشترین میانگین پاس ( 7 .77 ) در هر مسابقه را داشته است که بیشتر از هر بازیکن دیگر در تیم ملی آلمان است. یواخیم لو امیدوار است که این بازیکن بتواند در تیم ملی نیز عملکرد خوب خود در باشگاهش را ادامه دهد.

 

رونالدو، مسی و نیمار در خط حمله جام جهانی 2018 !

 

 

سالیف سانه – سنگال ( 7.34 )

شالکه به خدمت گرفتن سالیف سانه از رقیب خود در بوندس لیگا، هانوفر، را بعد از فصل موفق 2017 / 2018 اعلام کرده است که می تواند خبر بسیار خوبی برای این تیم باشد.

امتیاز این بازیکن به اندازه ای بود که شایستگی حضور در تیم نهایی را داشته باشد. او 232 دفاع انجام داده و در 181 نبرد هوایی پیروز بوده که بیشتر از هر بازیکن دیگری در این فصل بوندس لیگا است. موفقیت او در نبردهای هوایی ( 80.4 درصد ) در بین تمام بازیکنان تیم ملی آلمان نیز بیشترین است و او می تواند مرد کلیدی تیم ملی سنگال در این تابستان باشد.

 

 

الکساندر کلاروف – صربستان ( 7.52 )

آخرین بازیکن خط دفاعی این تیم کاپیتان تیم ملی صربستان و دفاع چپ باشگاه رم است. این مدافع باتجربه نمره تاثیرگذار 7.52 را در فصل گذشته سری آ به دست آورده که ارزش یک پست در تیم فصل اروپا را دارد. قدرت تهاجمی و هشت پاس گل او نقش کلیدی برای حفظ جایگاه سومی رم در جدول رده بندی را داشت. این بازیکن 32 ساله بیشترین دقت پاس ( 40 ) را داشت و در ارسال پاس های کلیدی ( 30 ) در رده دوم در بین برترین بازیکنان ایتالیا قرار داشت.

 

 

فلوریا تاوین – فرانسه ( 7.94 )

فرانسه یکی از شانس های اصلی قهرمانی در جام جهانی است و اگر در تمام نقاط زمین از بهترین بازیکنان بهره ببرد، جای تعجب نیست. فلوریان تاوین احتمالا بعد از کیلیان امباپه گزینه دوم دیدیه دشام برای حضور در ترکیب اصلی است اما ستاره مارسی در لیگ دسته اول فرانسه در فصل قبل استثنایی بود. او بیشترین تعداد بهترین بازیکن زمین ( 13 ) را از آن خود کرد و 22 گل در کنار 11 پاس گل در کارنامه خود داشت. عملکرد خوب در لیگ باعث شد تا نمره 7.94 را بگیرد.

 

 

کوین دی بروین – بلژیک ( 7.80 )

یکی از مهره های اصلی موفقیت منچسترسیتی در این فصل کوین دی بروین بود. این بازیکن بلژیکی 8 گل زد و 16 پاس گل داد که بیشتر از هر بازیکن دیگر در 5 لیگ برتر اروپا بوده است. او بعد دیمیتری پایت ( 121 ) بیشترین تعداد پاس کلیدی ( 106 ) را نیز در اختیار دارد. انتظار می رود او نقشی مهم برای موفقیت بلژیک در تابستان امسل ایفا کند. اگر او بتواند فرم عالی خود از بازی های باشگاهی را به تیم ملی منتقل کند، شیاطین سرخ می توانند راه همواری در روسیه داشته باشند.

 

 

خامس رودریگز – کلمبیا ( 7.63 )

بعد از انتقال قرضی پر سر و صدای رودیگر از رئال مادرید به بایرن مونیخ، این بازیکن در تیم تحت هدایت یوپ هاینکس خوب درخشید و بالاترین نمره در بین بازیکنان بوندس لیگا را کسب کرد. بازیکن کلمبیایی که می خواهد عملکرد عالی خود در برزیل چهار سال قبل را تکرار کند، با 7 گل و 11 پاس گل و 3.5 پاس کلیدی در هر 90 دقیقه بالاتر از تمامی بازیکنان حاضر در فوتبال آلمان قرار گرفت.

 

رونالدو، مسی و نیمار در خط حمله جام جهانی 2018 !

 

 

نیمار – برزیل ( 8.95 )

پسر نماینده برزیل بازگشت خود را با زدن یک گل در جریان پیروزی 2 – 0 در برابر کرواسی در هفته قبل به دنیا اعلام کرد. نیمار مانند یک مرغابی در پی آب به لیگ فرانسه رفت تا با رکوردزنی خود در این لیگ بتواند نمره بالایی کسب کند. او 19 گل، 13 پاس گل در کارنامه خود دارد.

فصل با مصدومیت زانو در فوریه برای او تمام شد اما با این حال او جز سه بازیکن برتر در دریبل ( 142 )، خلق موقعیت ( 22 ) و بهترین بازیکن زمین ( 12 ) در لیگ فرانسه قرار گرفت. انتظار می رود این بازیکن 26 ساله تابستان موفقی در روسیه پیش رو داشته باشد.

 

 

کریستیانو رونالدو – پرتغال ( 7.94 )

پرتغال امیدوار است که بعد از قهرمانی در یورو 2016 بتواند همچنان به درخشش خود ادامه دهد. کریستیانو رونالدو فصل گذشته را چندان خوب آغاز نکرد اما به خوبی به جریان بازی ها برگشت و با زدن 26 گل توانست نمره 7.94 را از آن خود کند. ستاره رئال مادرید در هر 10 بازی آخر خود در لیگ گلزنی کرد و پرتغال چشم به گل های این بازیکن 33 ساله دوخته تا بتواند پا در جای پا فرانسه و اسپانیا گذاشته و همزمان فاتح هر دو جام یورو و جام جهانی باشد.

 

رونالدو، مسی و نیمار در خط حمله جام جهانی 2018 !

 

 

لیونل مسی – آرژانتین ( 8.68 )

لیونل مسی نقش اصلی در صعود آرژانتین به فینال در دور قبلی جام جهانی را داشت و بهترین نمره را در بین تمام بازیکنان حاضر در برزیل دریافت کرد. او امیدوار است که امسال عملکرد بهتری داشته باشد. آرژانتین بازی های سختی در مسابقات انتخابی پشت سر گذاشت و درخشش ستاره بارسلونا صعود آنها به روسیه را قطعی کرد و حالا جرج سمپائولی انتظار دارد که کاپیتان تیمش یک بار دیگر آلبی سلسته را برای پنج هفته آینده رهبری کند. مسی بیشترین دریبل موفق ( 185 )، پاس کلیدی ( 87 )، گل زده ( 34 )، ایجاد موقعیت ( 30 ) مرد زمین ( 22 ) و پاس گل ( 12 ) در لالیگا داشته و با تمامی این عناوین به مسابقات روسیه می رود.

 

مطالب جذاب و پیشنهادی

پرچم ایران در دست مانکن نیمه‌ عریان جام جهانی برزیل + (عکس)

زیبایی فوتبالیست های ایرانی و خواستگاری دختران خارجی در جام جهانی + تصاویر

عجیب ترین اتفاق در بازی ایران مراکش در جام جهانی

جام جهانی 2018 روسیه / جدول زمان دقیق برگزاری مسابقات


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان