ramazan
ramazan

دختر جوانی که سنگ قبر عجیبش سوژه شد + عکس

دختر جوانی که سنگ قبر عجیبش سوژه شد + عکس

دختر جوانی که سنگ قبر عجیبش سوژه شد + عکس

 

دختر جوانی پس از به خاکسپاری سنگ قبر عجیبش سوژه شد. به گزارش وب سایت نازوب، یکی از خرج های حاشیه ای در مراسم خاکسپاری که صاحبان مجالس به آن توجه ویژه ای دارند نصب سنگ قبر برای شخص متوفی است.

 

معمولا با توجه به وسع صاحبان مجالس این سنگها که معمولا قسمتی از مشخصات شخص متوفی روی آن درج شده تهیه و بر روی قبر شخص متوفی نصب می شوند. اما ظاهرا این مورد نیز از چشم و همچشمی و تجملات برخی خانواده ها در امان نمانده است.

 

برخی از خانواده ها با سفارش و نصب سنگ قبرهای گران و تجملاتی که در عین حال بسیار عجیب و غریب هستند تلاش می کند

تا در این باره نیز گوی سبقت را از بقیه بربایند که بدون شک مصداق عینی مرده پرستی است، مانند یک خانواده اهل روسیه که با سنگ قبر عجیبی که برای دختر جوان خود انتخاب کردند خبرساز شدند.

 

دختر جوانی که سنگ قبر عجیبش سوژه شد + عکس

 

این خانواده اقدام به نصب یک سنگ قبر شبیه به یک گوشی آیفون روی قبر دختر 25 ساله خود کردند. این سنگ قبر غیرمعمول 1.5 متری بر روی قبر ” ریتا شاموا” در قبرستانی در روسیه نصب شده است.

در این سنگ قبر این دختر جوان در حالی که به نرده فلزی یک پارک پر از درخت تکیه داده دیده می شود. پدر ریتا پس از قبر دخترش در ژانویه سال 2016 این سنگ قبر را سفارش داد.

او درباره انتخاب این سنگ قبر برای دخترش توضیحی نداد. این سنگ قبر که از سنگ بازالت ساخته شده تصویر یک آیفون مشکی را نشان می دهد.

 

دختر جوانی که سنگ قبر عجیبش سوژه شد + عکس

 

یکی از افراد محلی حاضر در این قبرستان در این باره گفت: من فکر می کردم دچار توهم شده ام. من وقتی توجه ام به این سنگ قبر جلب شد نزدیک آمدم و واقعا شگفت زده شدم.

من سنگ قبرهای زیادی را دیده ام اما صادقانه می گویم سنگ قبری که از یک گوشی آیفون الگوبرداری شده باشد تابحال ندیده بودم.

چطور یک گوشی هوشمند آمریکایی ناگهان از قبرستان های ما سر درآورده است؟ آنهم این گوشی بزرگ که از همه جای قبرستان قابل مشاهده است!”

 

عکس های عجیب از احمق ترین دختر دنیا

چهره عجیب ترین دختر سوپر مدل اینستاگرام را ببینید (تصاویر)

دختری عجیب بدون بدن که در لگن زندگی می کند! عکس

این دختر عجیب هنگام استرس به شکل توپ می شود!


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان