فال روزانه Daily Omen چهارشنبه 18 آذر 94

فال روزانه Daily Omen چهارشنبه 18 آذر 94

از همان روزی کـه پای تـو بــه ایـن دنیا رســـید
غصه هایم یک بـه یک از قلب و جانم پـر کشید
روز میلاد تـو دنیا یـک صدا خنــدیده بود
آسمان در مـقدمت باران گل باریده بود
تولدت مبارک

 

 

فال روز متولدین فروردین:

امروز صبر و طاقت شما را یکی از اعضای خانواده امتحان می کند.مدام نظرشان عوض می شود و خستگی ناپذیر و خیلی هم نامرتب هستند.چیزی که شما را واقعاًعصبانی می کند شلختگی است.

فال حافظ امروز متولدین فروردین :

باغ مرا چه حاجت سرو و صنوبر است***شمشاد خانه پرور ما از که کمتر است

ای نازنین پسر تو چه مذهب گرفته ای***کت خون ما حلالتر از شیر مادر است

تعبیر: کسی می خواهد با وعده و وعید شما را گول بزند، بسیار مراقب باشید. درآمد حلال و کم را به درآمد حرام و زیاد ترجیح دهید، در کلامتان ذکر خداوند را فراموش نکنید تا شما را از فقر به پادشاهی برساند. برای رسیدن به مراد باید هفت خوان رستم را طی کنید. قناعت کنید تا زندگی برایتان از شکر هم شیرین تر شود.

******************************

فال روز متولدین اردیبهشت:

اکنون خورشید به سوی هشتمین خانه شما که مربوط به روابط دوستانه تان می باشد در حال حرکت است، و می تواند فعالیتهای شراکتی شما را فعالتر سازد. شما معمولاً دوست دارید بفهمید که پشت هر مسئله چه چیزی نهفته است. شناختن دیگران ابتدا از راه خودشناسی حاصل می شود. از کلام استفاده کنید تا راه ورود را بیابید، اما سپس از احساستان استفاده کنید تا به جوهره واقعی تان برسید.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

ناگهان پرده برانداخته ای یعنی چه***مست از خانه برون تاخته ای یعنی چه

زلف در دست صبا گوش به فرمان رقیب***این چنین با همه درساخته ای یعنی چه

تعبیر: تغییرحالت شما همه را در بهت و حیرت فرو برده است. گاهی با رقیبان هم داستانید، گاهی با دوستان، قدر روزگار خود را نمی دانیدف با همه سر جنگ و دعوا دارید. اطرافیانتان روی شما حساب می کنند ولی افسوس که همه را پراکنده نموده اید. مشکل شما و دل تسلی تان زمان درمان می شود که بهخدا و بعد به خودتان بپردازید.

******************************

فال روز متولدین خرداد:

آیا بیشتر مواقع انسان خودرای و خودخواهی به نظر می رسید و تصور می کنید هر چه شما بگویید همان درست است! امروز این فرصت را دارید تا حس های مخفی خود را نمایان کنید. حقایق اصلی زندگی در پس مواردی هستند که شما حتی خودتان هم از آنها خبر ندارید. سعی کنید روی زمان حال تاکید داشته باشید. این را نیز به یاد داشته باشید زبان بدن بسیار گویا است و باید حواستان به حرکات دست و چهره خود باشد. با عشقتان صادق باشید تا بسیاری از مشکلاتتان برطرف شوند.

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

شاهدان گر دلبری زین سان کنند***زاهدان را رخنه در ایمان کنند

هر کجا آن شاخ نرگس بشکفد***گلرخانش دیده نرگسدان کنند

تعبیر: غافل از حال خویش شده ای. تو جوانی پرشور هستی که از تو برای رسیدن به موفقیت استفاده می کنند و خودت از قافله عقب مانده ای. آنها خیلی از تو پایین تر هستند. سعی کن تو هم عقب نمانی. ظلمی به تو شده که به خاطرش غصه می خوری، ولی خداوند جواب ظالمان را می دهد.

******************************

فال روز متولدین تیر:

امروز اهداف خیلی بزرگی در سر شما می چرخند. البته شاید برخی از آنها را خیلی شخصی بدانید اما مطمئن باشید اگر به مرحله اجرا برسند بسیار هم کاربردی و عالی هستند. این افکار و خلاقیت ها موقعیت کاری شما را بهبود می دهند. از رویاپردازی دست برندارید. فانتزی های امروز شما پله های به سمت پیشرفت هستند. امروز این فرصت را دارید تا هم خانه، دوست، همکار یا شریک عاطفی جدید برای خود دست و پا کنید. تغییرات خیلی خوبی در رابطه های فامیلی خود پیدا خواهید کرد.

فال حافظ امروز متولدین تیر :

افسر سلطان گل پیدا شد از طرف چمن***مقدمش یا رب مبارک باد بر سرو و سمن

خوش به جای خویشتن بود این نشست خسروی***تا نشیند هر کسی اکنون به جای خویشتن

تعبیر:  گمشده ی خویش را خیلی زود شیدا می کنید و قدر آنچه را که پیدا کرده اید بدانید. به شما بشارت پیروزی می دهند و اسمتان آوازه ی خاص و عام خواهد شد و دوستان شیطان صفت شکست خواهند خورد. الان وقت کار و همت است، امتحان کنید عدالت را برپا سازید و در همه ی کارها به عقلتان رجوع کنید.

******************************

 فال روز متولدین مرداد:

این آخر هفته برای شما بسیار لذت بخش خواهد بود. برای این که از تمام آنچه که زندگی به ما هدیه می دهد بهره ببریم، باید ببینیم چه چیزهایی دیگر کارایی مورد نظر را ندارند. امروز برای شما روز رهایی و پیش رفتن است. به وابستگی های عاطفی خود به شکلی منطقی فکر کنید. با شرکت در کلاس یوگا، پیاده روی طولانی مدت در طبیعت و یا گفتگو با کسی که به او اعتماد دارید خودتان را آرام کنید. باید خیلی زود خودتان را از آنچه دست و پایتان را می گیرد رها کرده و آغوشتان را به سوی آنچه پیش رویتان است باز کنید. شاید ریلکس کردن به نظرتان سخت بیاید، اما حداقل کمی دراز بکشید تا باتری هایتان شارژ شوند. در مورد قوانین رابطه خود با همسرتان صحبت کنید و حدود را مشخص کنید.

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

زلف بر باد مده تا ندهی بر بادم***ناز بنیاد مکن تا نکنی بنیادم

می مخور با همه کس تا نخورم خون جگر***سر مکش تا نکشد سر به فلک فریادم

تعبیر: کاری نکن که بعدها از کرده ی خویش هم خودت و هم دیگران ناراحت باشند. با همه کس نرد عشق مباز. کاری کن که دائم مثل گل همیشه بهار با طراوت بای و سرت همه جا بالا باشد. خداوند در همه حال و همه جا به فریادت رسیده و نجاتت داده است و باز هم با توست.

******************************

فال روز متولدین شهریور:

آیا تصور می کنید با نادیده گرفتن مشکل می توانید آن را حل و فصل کنید! بدون شک مشکلی را که اکنون کنار بگذارید دوباره دو روز بعد سر باز می کند. پس همین امروز به آن رسیدگی و اگر ممکن است آنها را حل کنید. شهامت داشته باشید. سرتان را از زیر برف بیرون بیاورید و موقعیت ها را همان طور که واقعی هستند ببینید. این کار اصلا آسان نیست اما با کمی تمرین و صبر می توانید روی دیگر زندگی را نیز ببینید.

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

گفتم غم تو دارم گفتا غمت سر آید***گفتم که ماه من شو گفتا اگر برآید

گفتم ز مهرورزان رسم وفا بیاموز***گفتا ز خوبرویان این کار کمتر آید

تعبیر: دوران غم دلت کوتاه است اما از همین غم تجربه ای به دست آورده ای که اساس خوشبختی ات می باشد. برای رهایی از غم بسیار بی تابی می کنی. تو بندگی خدا را بکن خداوند هم حاجت تو را می رساند و پروردگار بر همه چیز و همه ی دل ها آگاه و واقف است.

******************************

فال روز متولدین مهر:

امروز احتمال دارد کمی عصبی یا کلافه باشید. اما از اینکه در مورد برنامه ها یا افکار خود حرف بزنید، شکی به دل راه ندهید. خیلی راحت و بدون ترس یا استرس در مورد خواسته ها و اعتقادات خود صحبت کنید و مطمئن باشید مورد توجه اطرافیان نیز قرار خواهد گرفت. فقط این را در نظر داشته باشید بیشتر از توان خود کار قبول نکنید تا به تجربه حرفه ایتان آسیبی وارد نشود.

فال حافظ امروز متولدین مهر :

مرا مهر سیه چشمان ز سر بیرون نخواهد شد***قضای آسمان است این و دیگرگون نخواهد شد

رقیب آزارها فرمود و جای آشتی نگذاشت***مگر آه سحرخیزان سوی گردون نخواهد شد

تعبیر: به امید قسمت خود باش. از رقیب خود دوری کن کار را از روی عقل و منطق انجام بده. عجله نکن همه چیز بهموقع درست خواهد شد. با گریه و زاری کردن چیزی درست نمی شود. دست به دعا بردار. نماز صبح را فراموش نکن که هر چه حاجت بگیری از نماز صبح است.

******************************

فال روز متولدین آبان:

آن اعتماد به نفسی که همه را شیفته شما می کند کجا رفته است؟ اگر چیزی آنطور که دلتان می خواسته پیش نرفته است و یا شخصی را آنگونه که دلتان می خواسته تحت تأثیر قرار نداده اید دلیل نمی شود که کوتاه بیایید و بیخیال شوید. این جمله را با طلا بنویسید و جلوی چشمتان بگذارید: « استعداد یک درصد و تلاش نود و نه درصد تاثیرگذار است»! فرصتی بی نظیر برای پرورش خودتان به دست آورده اید. به آنچه می خواهید بچسبید و برای به دست آوردنش تلاش کنید. در زندگی زناشویی مسائل اقتصادی ذهنتان را به خود مشغول کرده اند. این که چه کسی بیشتر خرج می کند یا چه کسی بیشتر پول در می آورد، چطور عادلانه تر خواهد بود و امثال آن را با حرف زدن می توانید به سادگی حل کنید.

فال حافظ امروز متولدین آبان :

کسی که حسن و خط دوست در نظر دارد****محقق است که او حاصل بصر دارد

چو خامه در ره فرمان او سر طاعت***نهاده ایم مگر او به تیغ بردارد

تعبیر: به هر کسی که ظاهر عالی و خوب داشت اعتماد نکنید. حرف های زیبا و با ادب او شما را تحت تاثیر قرار ندهد. در اصل طبل توخالیست. به حرف و نصیحت کسی گوش کنید که واقعا” برایتان دل می سوزاند و با تجربه تر از شماست. دلتان می خواهد به یک سفر بروید برایتان خوب است.

******************************

فال روز متولدین آذر:

اگر به کاری که می کنید علاقه داشته باشید، تمرکز و انرژی تان بیشتر خواهد شد. امروز سرشار از انرژی و شادی و راحتی هستید بنابراین بهترین فرصت برای ثبت نام در باشگاه های ورزشی است. کمی به خودتان تکان دهید اما پای تان را از محدودیت ها فراتر نگذارید. شاید ایده هایی که در ذهن تان دارید در ابتدا عجیب به نظر آیند اما در آینده ای نزدیک به ارزش آنها پی خواهید برد. به دعوت دوست تان پاسخ مثبت دهید. افراد متاهل از زندگی عاطفی خود نهایت لذت را می برند به شرط این که به زندگی خود کمی تنوع دهند. مجردها هم اگر به دنبال معجزه هستند، با تمام افرادی که در طول روز ملاقات می کنند مهربان باشند.

فال حافظ امروز متولدین آذر :

خواب آن نرگس فتان تو بی چیزی نیست***تاب آن زلف پریشان تو بی چیزی نیست

از لبت شیر روان بود که من می گفتم***این شکر گرد نمکدان تو بی چیزی نیست

تعبیر: شکست تو در این راه پله ی صعودی است در راهی و هرگونه نقصان حکمتی دارد. چه بسا سلامتی تو در فقر باشد. امیدت را از دست نده. فعلاصلاح در این است که روزگار را اینطور طی کنی و یقین بدان راز بودن تو در این است که با روزگار صلح کنی.

******************************

فال روز متولدین دی:

شما درگیری لفظی بزرگی با شخصی داشته اید که بر اثر این گفتگو هنوز ذهن تان مشغول است. به مرحله ای رسیده اید که دلتان می خواهد از زندگی فرار کنید اما خوشبختانه دوره ای را که سپری می کنید به مانند یک امتحان می باشد که برای رفتن به دوره بعدی صبر و استقامت بیشتری داشته باشید پس شجاع باشید زیرا خداوند تقدیر خوبی را برای تان رقم زده است، در آینده از تمام این موهبات لذت خواهید برد، شکر گذار خداوند خواهید بود.

فال حافظ امروز متولدین دی :

ماهم این هفته برون رفت و به چشمم سالیست***حال هجران تو چه دانی که چه مشکل حالیست

مردم دیده ز لطف رخ او در رخ او***عکس خود دید گمان برد که مشکین خالیست

تعبیر: زیاد عجله می کنی، هر چند که همه می دانند چه روزهای سختی را پشتسر می گذاری. همگان ظاهر را می بینند پس برای حفظ آبرو ظواهر را حفظ ک. بسیار بی تجربه ای اما ادعای با تجربه بودن می کنی. کاری نکن که انگشت نما شوی، تو جوهر خوبیبرای کار داری همین مسئله باعث م شود تو به مراد برسی و تن خسته ات التیام پیدا کند.

 

******************************

فال روز متولدین بهمن:

ماه وارد چهارمین خانه تان یعنی خانه «پیوندهای خانوادگی» می شود و بهتان توصیه می کنیم امروز وظایف خانوادگی خود را انجام دهید. حتی اگر مجبورید به سر کار بروید، حتما راهی پیدا کنید که بخشی از وقت تان را با افراد خانواده تان بگذرانید. کوچکترین و ساده ترین کارهای خانه را همانند کارهایی مهم و لذت بخش انجام دهید، پس شما می توانید به این روش نگرش مثبت خانواده تان را همچنان حفظ کنید.

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

دوش بیماری چشم تو ببرد از دستم***لیکن از لطف لبت صورت جان می بستم

عشق من با خط مشکین تو امروزی نیست***دیرگاه است کز این جام هلالی مستم

تعبیر: بسیار انسان وفا پیشه ای هستید و حاضر نیستید تحت هیچ شرایطی عهد خود را بشکنید. تا هر زمان که لازم باشد به پای معشوق می نشینید. تیر همه ی رقیبان و حسودان به خطا رفته است. بیماری شما به زودی شفا پیدا می کند. نگران نباشید. از غم رهایی یافته و به حاجاتتان می رسید.

 

******************************

فال روز متولدین اسفند:

امروز بادی عجیب و وحشتناک به زندگی شما می وزد و شما نمی توانید دقیقاً بگویید که بهتان چه گذشته است. معمولاً شما به نتیجه کار اهمیت می دهید، ولی حالا ترجیح می دهید که به جای اینکه خودتان را با یک سرگرمی معمولی مشغول کنید به دنبال پیدا کردن گنجینه های پنهانی بروید. فقط فراموش نکنید این گنجینه ها هیچ ربطی به تفکرات دیگران ندارند، بلکه فقط به ارزشهای شخصی شما و کارهایی که همراه با دیگران انجام می دهید ارتباط دارند.

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

کنون که می دمد از بوستان نسیم بهشت***من و شراب فرح بخش و یار حورسرشت

گدا چرا نزند لاف سلطنت امروز***که خیمه سایه ابر است و بزمگه لب کشت

تعبیر: حالا که همه چیز دارد درست می شود پشتپا به آنه نزنو کارها را خراب نن زیرا به زودی پشیمان شده وبعد می فهمی که چه گوهری را از کف داده ای. از دشمن دیرین خود کمک نخواه چون تیشه به ریشه ات می زند. هر چند که همه چیز بهم ریخته است ولی سر و سامان گرفته و مشکلاتت حل می شود.

 

 

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان