دادگاهی شدن عادل فردوسی پور بخاطر شکایت یک زن + خبرهای داغ

مجموعه : اخبار ورزشی
دادگاهی شدن عادل فردوسی پور بخاطر شکایت یک زن + خبرهای داغ

داغ ترین اخبار ورزشی در هفته ای که گذشت … از دادگاهی شدن عادل فردوسی پور تا افشاگری عجیب فرهاد ظریف! در ادامه این بخش خبری با وبسایت نازوب همراه باشید.

The hottest sports news in the week that passed … From the trial of Adel Ferdowsipour to the strange discovery of Farhad Zarif! Continue on this news section with the website.

عادل فردوسی پور دادگاهی شد!

عادل فردوسی پور مجری برنامه ۹۰ این‌روز‌ها روی دور بدشانسی است انگار! او در روز‌هایی که برنامه ۹۰ روی آنتن نمی‌رود، درست دوشنبه گذشته ناچار شد ساعاتی برای ادای توضیحات در دادسرای رسانه باشد.

شاکی جدید عادل فردوسی‌پور البته اصلا ارتباطی با دعوا‌های اخیرش نداشت بلکه مدیران شرکتی بودند که چند هفته قبل عادل گزارشی از آن‌ها در برنامه اش پخش کرد.

 

دادگاهی شدن عادل فردوسی پور بخاطر شکایت یک زن + خبرهای داغ

 

ماجرای باشگاهی در گرجستان که مالک خانم آن از فردوسی‌پور شکایت کرده دلیل احضار او بود. در برنامه ۹۰ این شرکت متهم به انتقال غیرقانونی بازیکنان به گرجستان شده بود.

البته این نخستین باری نیست که فردوسی پور به دادگاه می‌رود و بار‌ها با شکایت اهالی فوتبال او برای برنامه ۹۰ احضار شده است.

 

 

 

دادگاهی شدن عادل فردوسی پور بخاطر شکایت یک زن + خبرهای داغ

 

قتل یک فوتبالیست به شیوه‌ای فجیع

 

دادگاهی شدن عادل فردوسی پور بخاطر شکایت یک زن + خبرهای داغ

 

پلیس برزیل از کشف جسد یک فوتبالیست برزیل 24 ساله به نام دانیل کورئا که ظاهراً در روز یکشنبه به قتل رسیده است، خبر داد.

Brazilian police announced the discovery of a 24-year-old Brazilian footballer Daniel Kuraia, who was apparently killed on Sunday.

این بازیکن جوان عضو تیم سائوپائولو برزیل بود و به صورت قرضی برای تیم سائو بنتو در دسته دوم فوتبال برزیل بازی می‌کرد. به گزارشنازوب جسد او در شهر سائو ژوزه دوس‌پینیاس در استان پارانای برزیل در حالی پیدا شد که تقریباً سرش بریده شده و بخش‌های دیگری از بدن او نیز جدا شده بودند.

 

باشگاه سائوپائولو به دنبال این اتفاق بیانیه‌ای منتشر کرده و در آن با تأیید خبر کشته شدن بازیکنش، نوشته است: باشگاه سائوپائولو عمیقاً مراتب تأسف و ناراحتی خود را از مرگ دانیل کورئا فریتاس اعلام و با خانواده این بازیکن ابراز همدردی می‌کند و به آنها تسلیت می‌گوید.

دلیل قتل دانیل کورئا هنوز مشخص نشده است اما گویا مردمی که در حوالی محل وقوع جرم رفت و آمد داشتند، جسد او را پیدا کرده‌اند.

طبق گزارش پلیس جاده‌ای که جسد این بازیکن در آن کشف شده، مسیر نسبتاً دور افتاده و کم تردد است و معروف به محلی برای رهاسازی جسد افرادی است که به قتل می‌رسند.

 

 

دادگاهی شدن عادل فردوسی پور بخاطر شکایت یک زن + خبرهای داغ

 

رکوردشکنی نابغه ۲۱ ساله ژیمناستیک جهان

 

دادگاهی شدن عادل فردوسی پور بخاطر شکایت یک زن + خبرهای داغ

 

سیمون بایلز ۱۴۲ سانتی متری و اهل آمریکا سه مدال طلا در رقابت‌های دوحه به دست آورد.

مدال‌های او در بخش‌های تیمی، مجموع وسایل و پرش از خرک بوده است. وی ما کسب این مدال‌ها به رکورد ۱۳ سال مدال طلا در مسابقات جهانی رسید و رکورد ویتالی شربو، ژیمناستیک‌کار مرد و سرشناس بلاروسی که ۱۲ مدال جهانی در کارنامه داشت را شکست.

گفتنی‌است، در المپیک ۲۰۱۶ ریو بود که جهان یک نابغه کوتاه قامت را در سالن ژیمناستیک دید.

سیمون بایلز که در آن زمان ۱۹ سال سن داشت، برنده ۴ مدال طلا و ۱ مدال برنز شد. حال او در مسابقات جهانی ۲۰۱۸ دوحه قطر نیز یک رکورد خارق العاده را جا به جا کرده است.

سیمون بایلز در کنار زک افرون بازیگر آمریکایی

 

دادگاهی شدن عادل فردوسی پور بخاطر شکایت یک زن + خبرهای داغ

 

سیمون بایلز در کنار زاک افرون

 

 

دادگاهی شدن عادل فردوسی پور بخاطر شکایت یک زن + خبرهای داغ

 

درآمد چندین میلیارد تومانی پرسپولیس با صعود به فینال

صعود به فینال آسیا چقدر برای پرسپولیس درآمد داشت؟

 

دادگاهی شدن عادل فردوسی پور بخاطر شکایت یک زن + خبرهای داغ

 

حرف زدن از پول برای کسانی که عمری است روی صندلی‌های طبقه پایین و بالای آزادی و البته شهرها و کشورهای مختلف دیگر پای تیم‌شان ماندند و سرمایه‌های اصلی آن هستند، شاید در نگاه اول اهمیت زیادی نداشته باشد.

اما وقتی همین هواداران به کمک کادرفنی و بازیکنان، تیم محبوب‌شان را تا فینال آسیا رساندند و در انتظار کلی پاداش هستند، دیگر نمی‌شود درباره مهم نبودن پول صحبت کرد. پولی که در این وضعیت مالی باشگاهی مثل پرسپولیس کمک بسیار زیادی به آن می‌کند.

 

قرمزها برای رسیدن به این نقطه از زمان از عشق‌شان بیشتر و از پول‌شان کمتر خرج کردند. حالا اما آنها در بهترین موقعیت برای درآمدزایی قرار گرفتند. در این گزارش قصد داریم ریز به ریز پاداشی که قرمزها در مسیر دور گروهی تا فینال آسیا گرفتند را مرور کنیم.

4 میلیون دلار پولی است که تیم قهرمان این فصل رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا دریافت می‌کند. البته که به جز این 4 میلیون دلار تیم‌ها بعد از پشت سر گذاشتن هر برد و هر مرحله نیز پاداش قابل توجهی می‌گیرند.

 

4 برد و یک تساوی در مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان این فصل برای پرسپولیس درآمد خوبی به همراه داشت. 50 هزار دلار بابت هر برد و 10 هزار دلار بابت هر مساوی. این یعنی 210 هزار دلار برای 13 امتیازی که تیم برانکو در گروهی با حضور السد، نسف قارشی و الوصل کسب کرد.

به این رقم باید 100 هزار دلار دیگر هم اضافه کرد. پاداشی که بابت صعود پرسپولیس به دور یک هشتم نهایی رقابت‌ها به این باشگاه تعلق گرفته. تیم در حال بالا رفتن از مراحل لیگ قهرمانان بود و هر مرحله پاداش جداگانه و بیشتری نسبت به مرحله قبلی برای قرمزها داشت.

 

گل سیدجلال به الجزیره در آزادی که صعود پرسپولیس به مرحله یک چهارم نهایی را قطعی کرد، باعث شد 150 هزار دلار به دلارهای انباشته شده قبلی اضافه شود. پیروزی دراماتیک مقابل الدوحیل و صعود به نیمه‌نهایی هم 250 هزار دلار دیگر به حساب باشگاه تزریق کرد.

پاداش شیرین‌تر دقیقا همزمان با تساوی مقابل السد در تهران و صعود به بازی فینال بدست آمد. 2 میلیون دلار برای حضور در بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا این فصل، مبلغی است که Afc برای پرسپولیس و البته حریف ژاپنی این تیم در نظر گرفته. تا اینجا و با یک حساب سرانگشتی ساده مشخص می‌شود که پاداش کسب شده توسط پرسپولیس چیزی معادل 2 میلیون و 710 هزار دلار است.

به این رقمی که درباره‌اش توضیح دادیم باید یارانه سفر پرسپولیسی‎‌ها به کشورهای مختلف را هم اضافه کنیم. قرمزها برای 3 بار حضور در قطر (السد و الدوحیل)، یکبار حضور در ازبکستان و یکبار حضور در امارات 240 هزار دریافت کردند. هر سفر 30 هزار دلار و البته 60 هزار دلار دیگر برای سفر به ژاپن و برگزاری دیدار فینال مقابل کاشیما آنتلرز.

 

پس تا اینجا و تا قبل از برگزاری بازی فینال، پرسپولیسی‌ها 2 میلیون و 950 هزار دلار از Afc پاداش خواهند گرفت. رقمی که برای قرمزها با وجود بسته بودن پنجره نقل‌وانتقالات و البته بدهی‌های بسیار زیاد و پرونده‌های خارجی دردسرساز، رقم قابل‌توجهی است.

این پاداش و این پول بیشتر هم خواهد شد اگر قرمزها در مجموع دو دیدار رفت و برگشت کاشیما را از پیش رو بردارند و جام قهرمانی را در تهران بالای سر ببرند.

Afc برای تیم قهرمان 4 میلیون دلار در نظر گرفته. یعنی یک تیم اگر از دور گروهی کارش را شروع کند و قهرمان شود، در پایان باید از کنفدراسیون فوتبال آسیا 4 میلیون دلار پاداش بگیرد.

 

پرسپولیسی‌ها 2 میلیون و 950 هزار تا به حال پاداش گرفتند و با قهرمانی آسیا این رقم را به 4 میلیون و 950 هزار دلار می‌رسانند. این یعنی قهرمانی در لیگ قهرمانان برای قرمزها چیزی نزدیک به 70 میلیارد تومان درآمد به همراه خواهد داشت.

البته که در حال حاضر یکی از ابهامات موجود بین پرسپولیسی‌ها نحوه حساب و کتاب این پاداش با فدراسیون است. با توجه به نمونه‌های مشاهده شده، قرمزها شاید مجبور باشند برای گرفتن پاداش‌شان با قیمت روز دلار دوندگی زیادی داشته باشند!

این در حالی است که پاداش قهرمانی در آسیا به قدری است که حتی اگر با دلار 4200 با پرسپولیسی‌ها حساب شود، مبلغی نزدیک به 20 میلیارد دست مدیران پرتماشاگرترین تیم آسیا را می‌گیرد.

 

به همه چیزهایی که گفتیم باید حضور احتمالی پرسپولیس در جام باشگاه‌های جهان را هم اضافه کنیم. قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا پایان ماجراجویی های برانکو و تیمش نخواهد بود. آنها باز هم می‌توانند جلو بروند و پاداش جمع کنند. آذرماه زمان برگزاری جام باشگاه‌های جهان است و پرسپولیس اگر بتواند قهرمان آسیا شود، نماینده فوتبال ایران در آن رقابت‌ها خواهد بود.

حضور در جام باشگاه‌های جهان برای پرسپولیس، حتی اگر با شکست مقابل تیم گوادالاخارای مکزیک در همان بازی نخست همراه باشد، یک میلیون دلار پاداش به همراه خواهد داشت. پیروزی مقابل تیم مکزیکی و روبرو شدن با رئال مادرید در مرحله نیمه‌نهایی نیز حداقل پاداش پرسپولیس در جام باشگاه‌های جهان را به 2 میلیون دلار می‌رساند.

 

پرسپولیس با قهرمانی در آسیا و حضور در جام باشگاه‌ها بین 70 تا 100 میلیارد تومان (به قیمت روز دلار) از کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا پاداش دریافت می‌کند. پاداشی که بدون شک صاحبان اصلی باشگاه یعنی هوادارانی که از آن شاید ریالی در واقعیت سهم نداشته باشند، دوست دارند بدانند چگونه و چطور در جهت منافع تیمی که آن را به فینال آسیا رساندند خرج می‌شود.

 

 

دادگاهی شدن عادل فردوسی پور بخاطر شکایت یک زن + خبرهای داغ

 

این رسمش نبود آقای فرهاد ظریف!

 

دادگاهی شدن عادل فردوسی پور بخاطر شکایت یک زن + خبرهای داغ

 

صحبت های فرهاد ظریف در یک برنامه زنده تلویزیونی.حرفی که اگر حقیقت داشته باشد باید نگاه ها به سمت والیبال تیزبینانه تر شود و باید حواس ها حسابی جمع باشد.ظریف از این گفته که در والیبال باند بازی وجود دارد.یا گفته که:«از 13 تیم در لیگ برتر حداقل 6-7 تیم را بازیکن می بندد.باند بازی بین مربیان و بازیکنان وجود دارد.»

 

او در بخش دیگری از حرف هایش هم طعنه ای به امیر خوش خبر زده و درباره برکناری او گفته:

«خوش خبر سالهای زیادی زحمت کشیده و قابل احترام است . اما به عده خاصی ،یکسری امکانات و اختیاراتی می داد برای من اصلا این طور نبود.»حاشیه هایی از رختکن تیم ملی،عدم بازگشت خودش به ترکیب،مدیون نبودن به مردم و ایران و …خیلی از حرف های دیگر.

ظریف در حالی این حرف ها را می زند که چند سالی است از تیم ملی کنار رفته است.حال چند سوال از فرهاد ظریف می پرسم که امیدوارم هر زمان که فرصت کرد به آنها پاسخ بدهد.

 

1:شما ادعای باند بازی در والیبال ایران را دارید.احتمالا شواهدی هم در این زمینه دارید که چنین ادعایی را مطرح کرده اید.حالا اگر مدارکی در دست دارید که بهتر است آن را به کمیته انضباطی، مراجع ذی صلاح یا هر جایی که ارتباط دارد بدهید تا با دقت رسیدگی شود.

اما آقای ظرف شما که چنین با جدیت از باند بازی و … حرف می زنید چرا زمانی که خودتان در تیم ملی و لیگ برتر بازی می کردید این مسائل را مطرح نکردید؟ آیا آن زمان باند بازی و بستن تیم ها توسط بازیکنان وجود نداشت و تا شما از والیبال جدا شدید این اتفاق ها افتاد؟

 

2:خوش خبر برای خیلی ها فرد قابل احترامی است.همان طور هم که شما گفتید وظیفه یک سرپرست هماهنگی های لازم برای کارها جهت انجام سفر،ارتباط با کادر فنی و …است.

اما چطور می شود که در زمان حضور شما در تیم ملی او پدر معنوی همه بازیکن ها بود،با همه رابطه اش خوب بود و حتی تا همین چند روز پیش هم که هنوز سرپرست بود رابطه خاصی با بازیکنی نداشت اما حالا که ضیایی دستور به خروج او از تیم ملی داده او شده سرپرست یک سری از بازیکن های خاص؟

کدام بازیکنان آقای ظریف؟ شما که دست به افشاگری تان خوب است حداقل از این بازیکنان نام ببرید تا آنها هم جای دفاع از خودشان را داشته باشند.

3:شما از حاشیه در رختکن تیم ملی گفته اید؛سوال؟در هر خانواده ای ممکن است از این دست اتفاق ها بیفتد و معمولا مشکلات در دل خانواده ها حل می شود اما چرا شما حالا سکوت را شکسته اید؟

به این سوال جواب روشن بدهید. آن زمان چه اتفاقی افتاده بود که سکوت اختیار کرده و این ماجرا را رسانه ای نکردید؟ اگر این طور نبوده حداقل درباره بازگو کردن آن اتفاق در زمان حال برای ما و مردم حرف بزنید.

 

4:و در آخر،شما گفته اید نه به ایران مدیون هستید و نه به مردم ایران! مردم نیاز به تعریف و تمجید های ساختگی  ندارند.

اتفاقا در اینجا از شما تشکر می کنم که با مردم صادق بودید و با ایران و ایرانی صادق بودید که خیلی صریح گفتید:«مدیون شان نیستم.» سال ها در اردوهای تیم ملی بودید،از سرمایه این مملکت برای شما هزینه شده.

 

حنجره های زیادی برای اینکه نام شما را فریاد زده اند گرفته و هیچ وقت صندلی ای در آزادی خالی نبوده و …مردم و ایران که برای شما کاری نکرده اند! شما از اول حرفه ای والیبالیست بوده اید.

از سیاره دیگری آمده اید و اصلا در اینجا رشد نکرده اید که بخواهید مدیون کسی باشید. نوش جان تان قراردادهای میلیونی که گرفتید و دست شما درد نکند که افتخار دادید،منت گذاشتید و قدم رنجه کردید که چند سالی برای والیبال ایران بازی کردید.

 

دادگاهی شدن عادل فردوسی پور بخاطر شکایت یک زن + خبرهای داغ

Adel FerdowsiPoor’s trial due to a woman’s complaint + Hot News

 

جنجالی و داغ ترین موضوع سایت های شبکه های اجتماعی /عکس

داغ ترین اخبار ورزشی؛ از وضع عجیب رفیعی تا آگهی جنجالی دایی

اتاق داغ خبری نازوب، کوتاه و بسیار خواندنی (1)

اتاق داغ خبری نازوب جالب و بسیار خواندنی (2)


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان