مکان جدید ایرانی ها برای ارتباط جنسی و فحشا

مکان جدید ایرانی ها برای ارتباط جنسی و فحشا

مکان جدید ایرانی ها برای ارتباط جنسی و فحشا

New Iranians for Sexuality and Prostitution

 

مهم ترین خبرهای داغ این بخش

1- مکان جدید ایرانی ها برای ارتباط جنسی و فحشا

2- اولین پیام رئیسی در قامت رئیس جدید قوه قضائیه

3- حرف‌های تند فائزه هاشمی در حمایت از زنان ایرانی

4- یک زن و شوهر پشت سنگین‌ترین اختلاس ایران

5- خاتمی: ظرفیت برخی به اندازه ته استکان هم نیست

 

خبر تاسف انگیزی که توسط ابراهیم فیاض جامعه شناس و استاد دانشگاه تهران بیان شد. به گزارش وب سایت خبری تفریحی ناز وب، ابراهیم فیاضمی‌گوید:

پاتایا شهری است که پر از تونل‌ها و جزیره‌های جنگلی است، مردم دنیا برای همین به این شهر سفر می‌کنند، اما ایرانی‌ها می‌روند در یک خیابان هفتصد متری برای فحشا. جمعیت پاتایا ۷۰۰ هزارنفر است.

البته ایرانی‌های متدینی هم آنجا هستند که به حلال بودن غذا و طهارت و نجاست توجه می‌کنند و کار تجاری می‌کنند

فیاض: ایرانی‌ها برای فحشا به «پاتایا» می‌روند

پایگاه خبری انصاف نیوز با ابراهیم فیاض، جامعه شناس و استاد دانشگاه درباره زیست جنسی ایرانیان گفتگو کرده است.

 

مکان جدید ایرانی ها برای ارتباط جنسی و فحشا

 

فیاض می گوید:

درمورد مسائل جنسی در ایران به بحران رسیده‌ایم و دیگر حتی رک بودن هم کافی نیست و همه باید در این حوزه وارد شوند.

تنفر جنسی بسیار زیاد است. یکی از دوستان با یک زن بوسنیایی ازدواج کرد از او پرسیدم زن بوسنیایی چطور است، گفت اینها خیلی شوهردوست هستند. در اروپا زن‌ها از زنان ایرانی خیلی زن‌تر هستند. بعد می‌گوییم چرا طلاق زیاد و بحران روحی-روانی زیاد است و زن و مرد خودکشی می‌کنند و چرا روابط جنسی خارج از خانواده برقرار می‌شود.

ملاک من مهربانی است، زنان مهربانی خود را از دست داده‌اند.

الان اگر زنانگی را به زنان برنگردانیم؛ با بحران‌های اجتماعی وحشتناکی مثل افسردگی و خودکشی، روبرو می‌شویم.

پاتایا شهری است که پر از تونل‌ها و جزیره‌های جنگلی است، مردم دنیا برای همین به این شهر سفر می‌کنند اما ایرانی‌ها می‌روند در یک خیابان هفتصد متری برای فحشا. جمعیت پاتایا ۷۰۰ هزارنفر است. البته ایرانی‌های متدینی هم آنجا هستند که به حلال بودن غذا و طهارت و نجاست توجه می‌کنند و کار تجاری می‌کنند.

در دانشکده دختر و پسر همه سیگار می‌کشند. با مواد مخدر مست می‌کنند و وسط دانشکده می‌افتند. در تابستان یکی در دانشکده عربده می‌کشید، رفتم در چشمش نگاه کردم گفت «غلط کردم ببخشید.» وضع ما این است دانشجو باید فکر کار علمی باشد نه این کارها. سال بعد اگر کنکور برداشته شود هر دانشجویی‌ترم اول خراب کند بیرونش می‌کنیم.

پاتایا کجاست؟

 

مکان جدید ایرانی ها برای ارتباط جنسی و فحشا

 

پِتایا یا پاتایا (به تایلندی: พัทยา) شهر ساحلی کوچکی است در کشور تایلند که در ساحل شرقی خلیج تایلند قرار دارد.

شهر پاتایا در فاصله ۱۶۵ کیلومتری و در جنوب شرقی شهر بانکوک قرار دارد.

شهر پاتایا با بازدید بیش از ۵٫۵ میلیون توریست خارجی در سال، یکی از مهم‌ترین مناطق توریستی کشور تایلند به حساب می‌آید. پاتایا به دلیل وجود، کاباره‌ها و انواع محلات تفریحات شبانه شهرت جهانی دارد.

خیابان واکینگ استریت از جمله جاذبه‌های گردشگری و تفریحات شبانه در پاتایا است.

جزیره مرجانی پای از دیگر مراکز تفریحی پاتایا است.

 این شهر یک مرکز استراحت و تفریحی برای سربازان خسته از جنگ آمریکایی بوده تا اینکه در دهه ۸۰ میلادی به دنبال اوج‌گیری صنعت توریسم، سواحل این منطقه تبدیل به زیرساخت‌های فراوانی برای برپایی هتل‌ها و مناطق تفریحی فراوان شد تا اینکه امروزه شاهد این هستیم پاتایا یکی از مشهورترین مناطق تفریحی کشور تایلند به‌شمار می‌رود.

در بخش های بعدی به مکان های گردشگری و موقعیت جغرافیایی پاتایا در بخش گردشگری وبسایت ناز وب می پردازیم از این مسیر اطلاعات مربوط به پاتایا را کسب کنید.

 

***

 

2- اولین پیام رئیسی در قامت رئیس جدید قوه قضائیه

 

مکان جدید ایرانی ها برای ارتباط جنسی و فحشا

 

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در اولین پیام خود بعد از انتصاب به سمت ریاست قوه قضائیه، شرط تداوم انقلاب را در گرو مبارزه با فساد دانست
اولین پیام رئیسی در قامت رئیس جدید قوه قضائیه

حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی که با حکم مقام معظم رهبری به عنوان رئیس جدید قوه قضائیه منصوب شده است در اولین پیام خود بعد از انتصاب طی مطلبی در شبکه اجتماعی خود نوشت: آینده ایران عزیز و تداوم جریان انقلاب و ارزش‌های آن در گرو اجرای عدالت و مبارزه با فساد است و زندگی اشرافی با تفکر انقلابی اسلامی سازگاری ندارد.

روز پنج شنبه، حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی حجت‌الاسلام و المسلمین آقای حاج سید ابراهیم رئیسی را به ریاست قوه‌ی قضائیه منصوب کردند.

 

***

3- حرف‌های تند فائزه هاشمی در حمایت از زنان ایرانی

 

 

مکان جدید ایرانی ها برای ارتباط جنسی و فحشا

 

فائزه هاشمی، نماینده سابق مجلس و فرزند آیت الله هاشمی رفسنجانی می‌گوید که برخی در داخل کشور با سیاسی کردن مسائل مربوط به زنان، مانع از رفع برخی محدودیت‌های زنان ایرانی می‌شوند
فائزه هاشمی: جمهوری اسلامی زنان را محدود می‌کند!

فائزه هاشمی معتقد است که در خصوص حضور عمومی زنان در عرصه های مختلف جامعه، دولت ها در برخی موارد موفق عمل کرده اند و در مواردی دیگر ناموفق بودند که به حذف زنان از مدیریت کلان کشور و مراکز تصمیم گیری منجر شده است.

بخشی از حرف‌های فائزه هاشمی:

فضای قبل از انقلاب، فضایی نبود که خانواده ها اعتماد کنند و زن ها بتوانند در سطح گسترده، فراگیر و عمومی در امورات اجتماعی و مسائل سیاسی، علمی و آموزشی و فرهنگی مشارکت داشته باشند.

حضور زنان در جامعه به یک حضور فراگیر و عمومی در همه عرصه ها تبدیل شد. من معتقد هستم که این حضور عمومی قبل از انقلاب نبود و بعد از انقلاب اتفاق افتاد که نکته مثبتی است.

ما فقط یک وزیر زن در دوره محمود احمدی نژاد داشتیم و دیگر نداریم.

از نظر برخی ها مرغ یک پا دارد و علیرغم همه تلاش ها، تغییرات در حوزه زنان به کندی صورت می گیرد که امیدوارم این روند تغییرات در آینده شتاب بیشتری بگیرد.

احساس می کنم با وجود فضای مجازی، مطالبات زنان خوب منعکس می‌شود.

در سال‌های اخیر فضای مجازی در رشد و پیشرفت مساله ورزش زنان نقش بسیار مهمی ایفا کرده است که این موفقیت بزرگی است.

 

***

4- یک زن و شوهر پشت سنگین‌ترین اختلاس ایران

 

مکان جدید ایرانی ها برای ارتباط جنسی و فحشا

 

یکی از نام‌هایی که این‌روزها اخبار متنوعی از آن به گوش می‌رسد و همه را به نوعی شوکه کرده است، روابط مرجان شیخ‌الاسلامی، یکی از متهمان پرونده 6.6میلیاردیورویی است که تاکنون متهم به مشارکت در اخلال در نظام اقتصادی کشور به این مبلغ و تحصیل مال نامشروع به مبلغ هفت‌میلیون‌و ۶۵هزارو ۵۲۹ یورو و هشت‌میلیون‌و۷۱۰هزارو ۳۸۴ دلار شده است

تحریم ماجراهای پیچیده و عجیبی دارد، شاید روزی فکرش را نمی کردیم آن کارشناس مخالف حکومت آن ورآبی (مهدی خلجی) دستش با تندروهای داخلی در دست هم باشند و این جا با مردم ایران هستیم که بازی می خوریم. ماجرا چیست؟ مرجان شیخ السلامی در ساختار دولت احمدی نژاد و حتی دولت خاتمی بوده، همسرش در ساختاراپوزیسیون آن ور آب و نزدیک به رضا پهلوی، خلجی آن طرف آب از لزوم تشدید تحریم ها می گفته، همسرجان هم این ور آب کاسبی را داغ می کرده، بعد مدتی حجم عظیمی پول و فرار به مقصد کانادا، حالا دیگر اسمش را می شود گذاشت بهشت اختلاسگران.

مرجان شیخ‌الاسلامی، یکی از متهمان پرونده 6.6میلیاردیورویی است. او متهم به تحصیل مال نامشروع در دو فقره یکی به مبلغ حدودا هفت میلیون یورو و دیگری به مبلغ حدودا هشت‌میلیون‌ دلار شده است.اخبار مربوط به شیخ السلامی بازتاب زیادی در روزنامه ها و توئیتر داشته، گوشه ای از این بازتاب گستردهرا در زیر می خوانید.

روزنامه شرق در این رابطه نوشت: گروهی از افراد فعال در شرکت نفت و گاز سپانیر وابسته به قرارگاه خاتم‌الانبیا، ناآگاهانه مبادرت به عقد قرارداد با فردی مشکوک به نام مرجان شیخ‌الاسلامی آل‌آقا کرده‌اند و این فرد با گرفتن پول‌های فراوان گویا از کشور متواری شده و به کانادا گریخته است. این زن که دارای مالکیت شرکت‌های آرام و دنیز در ترکیه است و متارکه کرده، با داشتن چندین فرزند برای اینکه سرپوشی بر کلاهبرداری‌هایش بگذارد به کانادا گریخته است.

آقای خ. ع از طرف شرکت نفت و گاز سپانیر طرف قرارداد با این خانم بوده که هم‌اکنون از طریق مراجع قضائی در بازداشت به‌سر می‌برد.اما این بخش کوچکی از اطلاعاتی است که از این فرد، شنیده شده. او مدیرمسئول خبرگزاری میراث و درعین‌حال مشغول لابی نفتی با بقایی و تیم احمدی‌نژاد بود. هم‌زمان به‌عنوان خبرنگار پارلمانی روزنامه همبستگی مشغول به فعالیت بود.

جالب‌تر آنکه مسیح علی‌نژاد، خبرنگار آزاد که اکنون آن‌سوی مرزها فعالیت می‌کند، در کتاب معروف خود با نام «باد در موهایم» نوشته: «مرجان شیخ‌الاسلامی، دبیر سیاسی روزنامه همبستگی، مرا زیر بال‌وپر گرفت». این در حالی است که او در مجلس ششم در فهرست اصلاح‌طلبان به‌عنوان عضو جبهه مشارکت قرار داشت و در مجلس هشتم، در فهرست ائتلافی اصولگرایان!

این‌گونه که سابقه او نشان می‌دهد، روابط او محدود به یک طیف خاص سیاسی نبود و به‌نوعی با نزدیکی به گروه‌های سیاسی، اهداف خود را پیگیری می‌کرد. حالا او با آخرین همسرش، مهدی خلجی، در خانه‌ای دو میلیون و 300 هزاردلاری در شهر واشنگتن‌دی‌سی زندگی می‌کند.

روزنامه اصولگرای جوان هم در واکنش به مطرح شدن نام مرجان شیخ الاسلامی در این پرونده می نویسد: نگاهی به سابقه سیاسی او دگردیسی و چند زیست بودن این زن را نشان می‌دهد، به همین نسبت هم تصاویر متفاوت و متضادی از او در فضای مجازی موجود است؛ با مقنعه و چادر و محجبه، با مانتو و بعد بدون حجاب در خارج از کشور!

او در انتخابات مجلس ششم به عنوان عضو جبهه مشارکت و عضو تحریریه روزنامه صبح امروز به مدیرمسئولی سعید حجاریان کاندیدا شد. در مجلس هشتم ادعا کرد که تاکنون سیاسی نبوده و نسبتی با اصلاح طلبان ندارد و با عنوان اصولگرا کاندیدا شد.

او مدیرعامل اسبق خبرگزاری میراث فرهنگی است. در دوران خاتمی خود را اصلاح طلب نشان می‌داد و با روی کار آمدن محمود احمدی‌نژاد به سمت اصولگرایان چرخید! او همزمان توانست در شرکت‌های نفتی هم ورود کرده و طرف عقد قراردادها قرار بگیرد.

او مرداد ۹۶ از ایران به ترکیه فرار کرد و با آنچه از ایران دزدیده بود، شرکت‌هایی در ترکیه خرید. او سپس سرمایه و زندگی‌اش را از ترکیه به کانادا منتقل کرد. او اکنون همسر مهدی خلجی کارمند مؤسسه مطالعاتی انستیتو واشنگتن و از حامیان تحریم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است. نکته جالب توجه آنکه روشن نیست درون گروه‌های اپوزیسیون چه خبر است و چه اختلافاتی بروز کرده که این اطلاعات به بیرون درز کرده است.

روزنامه اعتماد هم در تشریح سوابق مرجان شیخ الاسلامی آورده است: یکی دیگر از نکاتی که در زندگی شخصی این متهم اقتصادی مورد توجه افکار عمومی قرار گرفته است، نحوه ازدواج و هویت همسر اوست. مهدی خلجی از فعالان رسانه‌ای خارج از کشور که به‌تازگی نیز خود را نزدیک به رضا پهلوی معرفی می‌کند، همسر او است.

او البته بعد از افشای اختلاس همسرش عکس‌های خود با او را پاک کرده اما نکته جالب دیگری نیز درمورد خود خلجی وجود دارد و آن، اینکه اگرچه این روزها با کت و شلوار و کراوات در رسانه‌های فارسی‌زبان خارج از کشور ظاهر می‌شود اما زمانی در قم طلبگی می‌کرد. فعال سیاسی که ازجمله براندازان است و همین اواخر نیز به مجلس نمایندگان امریکا پیشنهاد داد که تحریم‌ها علیه ایران را افزایش دهند.

***

5- خاتمی: ظرفیت برخی به اندازه ته استکان هم نیست

 

مکان جدید ایرانی ها برای ارتباط جنسی و فحشا

 

خطیب نماز جمعه تهران گفت: متاسفانه ظرفیت برخی سیاسیون به اندازه ته استکان نیست و این به معنی خود شیفتگی است
خاتمی: ظرفیت برخی به اندازه ته استکان هم نیست

آیت الله سید احمد خاتمی در خطبه های این هفته نماز جمعه تهران و در خطبه های اول به تشریح ابعاد خود شیفتگی سیاسی پرداخت و گفت: خود شیفتگی سیاسی یعنی آنکه تحلیل خود را بهتر از تحلیل دیگران بدانند، در صورتی که راه مقابله با خودشیفتگی این است که حرف دیگران شنیده شود.

وی دومین بعد خود شیفتگی سیاسی را کم تحملی و بی تحملی دانست و افزود: کسی که وارد عرصه سیاست می شود باید تحمل او به اندازه دریا باشد؛ متاسفانه ظرفیت برخی سیاسیون به اندازه ته استکان هم نیست و این بدین معنی است که خود شیفتگی وجود دارد.

خطیب نماز جمعه تهران تاکید کرد: تحمل مخالف مقابل خود شیفتگی سیاسی است.

آیت الله خاتمی، باند سالاری و گروه سالاری را سومین بعد خود شیفتگی سیاسی عنوان کرد و گفت: نقطه مقابل آن شایسته سالاری است.

آیت الله خاتمی ضمن تبریک میلاد حضرت عیسی مسیح (ع)، اظهارداشت: ما که مسلمان و شیعه هستیم، حریم ویژه ای برای این پیامبر خدا قائل هستیم و معتقدیم که ایشان به آسمان رفته اند و با ظهور حضرت بقیه الله اعظم (عج) به زمین خواهند آمد و به امام زمان (عج) اقتدا خواهند کرد.

خطیب نماز جمعه تهران با اشاره به اینکه مسیحیان جهان بیایید و آبروی حضرت عیسی مسیح (ع) را حفظ کنید، گفت: متاسفانه حاکمان کشورهای اروپایی آبروی این پیامبر بزرگ را برده اند و قطعا اگر ایشان امروز در میان مردم جهان حضور داشتند، در صف مقدم ابراز تبری از جنایتکارانی که لکه ننگ مسیحیت هستند حرکت می کردند.

وی تصریح کرد: حاکمان استکباری چون ترامپ خود را مسیحی می دانند و وی می گوید که من در عمرم فقط انجیل را مطالعه کرده ام و مسیحیان جهان هم باید با صدای بلند ابراز تبری از آمریکا و سیاست های مقامات این کشور داشته باشند.

آیت الله خاتمی با اشاره به درگذشت مرحوم آیت الله هاشمی شاهرودی، گفت: ایشان فقیهی بزرگوار و از یاران شهید آیت الله صدر، از کارگزاران باوفای نظام جمهوری اسلامی و برادر سه شهید بودند.

وی افزود: آیت الله هاشمی شاهرودی الگویی برای حوزه علمیه بودند و دین را مانند سیاست می دانستند و معتقد به حاکمیت دین در صحنه بودند و همچنین از بُن جان ارادتمند به مقام معظم رهبری بودند.

وی ضمن ابراز تأسف به علت حادثه ای که در دانشگاه علوم و تحقیقات تهران رخ داد، تأکید کرد: ضمن طلب مغفرت برای درگذشتگان و صبر برای بازماندگان و همچنین شفای عاجل برای مجروحان، امیدواریم دیگر شاهد چنین حوادثی که همراه با تقصیر است، نباشیم.

خطیب نماز جمعه تهران تاکید کرد: همچنین بر خود لازم می دانم که از قوه قضائیه به جهت جلوه های برجسته قاطعیتی که طی یک ماه گذشته انجام داد و با مفسدان اقتصادی برخورد کرد، تقدیر و تشکر کنم.

خطیب نماز جمعه تهران گفت: امیدواریم که این تیغ همچنان علیه مفسدان اقتصادی تیز باشد و قوه قضائیه در سالم سازی جامعه در همه عرصه ها تلاش های لازم و کافی را داشته باشد.

مروری بر مهم ترین خبرهای سیاسی و جامعه ایرانی

 

آخرین خبر داغ از پسر مشهور تلگرام با دوست دخترانش

جنجالی و داغ ترین موضوع سایت های شبکه های اجتماعی /عکس

داغ ترین خبر؛ استفاده از گوسفندان برای افزایش سرعت اینترنت

داغ ترین اخبار تاسف بار حوادث ایران در این هفته


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان