ramazan
ramazan

بیوگرافی جدید پژمان جمشیدی و همسرش (عکس)

بیوگرافی جدید پژمان جمشیدی و همسرش (عکس)

بیوگرافی جدید پژمان جمشیدی و همسرش (عکس)

 

پژمان جمشیدی soccer player فوتبالیست و بازیگر ایرانی تئاتر ، سینما و تلویزیون است او در تاریخ ۲۰ شهریور سال ۱۳۵۶ در شهر تهران چشم به جهان گشود.

جمشیدی در باشگاه های مطرح سایپا، پرسپولیس و پاس تهران و فولاد خوزستان سابقه بازی دارد و تک گل ملی خود را مقابل گرجستان زده است. در ادامه در تانما با بیوگرافی پژمان جمشیدی و آثار و فعالیت های هنری اش آشنا شوید.

 

بیوگرافی جدید پژمان جمشیدی و همسرش (عکس)

زندگینامه پژمان جمشیدی
پژمان جمشیدی فوتبالیست سابق و بازیگر امروز سینما , تئاتر و تلویزیون است. خانواده پژمان جمشیدی خانواده ای 5 نفره بود او یک برادر بزرگتر از خود بنام هومن و یک خواهر کوچکتر بنام مامک دارد.

خواهر و برادر پژمان ازدواج کرده اند ولی ازدواج پژمان جمشیدی جایی ثبت نشده و او هنوز مجرد است.مادرش معلم دبستان و پدرش دبیر زیست شناسی و زمین شناسی دبیرستان بود.پدر جمشیدی فوق لیسانس زمین شناسی و لیسانس تربیت بدنی بود، وی چندی پیش مادر خود را از دست داد.

 

بیوگرافی جدید پژمان جمشیدی و همسرش (عکس)

 

پژمان از همان دوران کودکی علاقه خاصی به فوتبال داشت، اما فوتبال تنها ورزش مورد علاقه او نیست و او در کنار فوتبال به ورزش صخره نوردی نیز پرداخته است، و دیپلم این ورزش را دارد. پژمان جمشیدی موفق ترین فوتبالیستی است که وارد عرصه سینما و تلویزیون و تئاتر شده است.

او در اغلب کارهایش با سام درخشانی همبازی بوده است و در سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر نامزد بهترین بازیگر مکمل مرد برای بازی در فیلم سوءتفاهم شده است.وی سال 2011 زمان مربیگری میروسلاو بلاژویچ(ملقب به چیرو) در تیم ملی کشورمان برای دیدارهای مقدماتی جام جهانی 2012 کره و ژاپن به این تیم دعوت و جایگزین فرهاد مجیدی شد.

 

بیوگرافی جدید پژمان جمشیدی و همسرش (عکس)

 

آخرین بازیکنی که پرسپولیس را در اصفهان مقابل سپاهان برنده از زمین بیرون آورده ( سال 82 ) کسی نیست جز پژمان جمشیدی، بال راست آن روزهای پرسپولیس که در آن ترنومتر بازی خیره کننده ای را از خود به نمایش گذاشت.اما بعدها هنرنمایی جمشیدی به جای مستطیل سبز در قاب تلویزیون و این بار در نقش اول یک سریال تلویزیونی به نام پژمان دیده شد.

موضوع سریال پژمان درباره زندگی فوتبالیست ها می باشد جمشیدی درباره سریال پژمان می گوید:من چهار ماه تمام زندگی ام را روی این کار معطوف کردم .پژمان جمشیدی در این سریال در کنار سام درخشانی که نقش مدیر برنامه های پژمان را دارد و بهاره رهنما ، شقایق دهقان ، هوشنگ حریرچیان، بیژن بنفشه خواه، ویدا جوان و غلامحسین لطفی بازی میکند.

 

بیوگرافی جدید پژمان جمشیدی و همسرش (عکس)

 

حواشی پژمان جمشیدی
وقتی رشیدپور در اختتامیه جشنواره فیلم فجر از پژمان جمشیدی، نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل مرد نام برد مردم او را مداوم تشویق کردند. مجری در واکنش گفت: پژمان جمشیدی تو همین الان جایزه ات را گرفتی. جمشیدی بسیار صبوری و کنایه ها را تحمل کرده است.

کاندیدای نقش مکمل بهترین بازیگر مرد. عجیب بود، از آن جهت که خنده حضار را به همراه داشت. آنقدر که اگر اشتباه نکنم کمال تبریزی از حضار خواست تا رعایت حال خودشان، پخش زنده و البته پژمان جمشیدی را در یک فضای فرهنگی بکنند.شاید برای خیلی ها سنگین باشد که جمشیدی که از ورزش به سینما آمده در کمتر از 5 سال به سیمرغ برسد آن هم در شرایطی که خودشان نرسیده اند.

شاید هم منظور حضار طنازی های خود پژمان در فیلم هایش بود که می گفت”سیمرغم را از مردم می گیرم” و تکرار این صحنه ها خنده را روی لبان آنها آورده بود!

 

بیوگرافی جدید پژمان جمشیدی و همسرش (عکس)

 

پژمان جمشیدی پس از نامزدی بهترین نقش مکمل مرد برای فیلم «سوءتفاهم»، با انتشار عکسی در اینستاگرام نوشت: «٤ سال فحش ، ٤ سال تهمت، ٤ سال فشار، ٤ سال صبر، ٤ سال تلاش و حالا من کاندید بهترین بازیگری سینمای ایران؛ چقدر جای مادرم خالیست، آفریدگار شکر. تبریک به همه کاندیداها، افتخار می کنم به حضور کنارشون»یکی از جدید ترین حواشی پژمان جمشیدی مسئله سقوط او از هواپیما است ؛

خبر ها حاکی از آن است که او در حال گذراندن دوره های آموزش خلبانی است. اخیراً در استوری پژمان جمشیدی فیلمی منتشر شده که پژمان جمشیدی تنهایی سوار هواپیما میشه و با اینکه خلبان اصرار میکنه که پژمان این کارو نکن و او گوش نمیده و پرواز میکنه و بعد از چند دقیقه سقوط می کند و خلبان با گفتن یا ابوالفضل یا ابوالفضل به سمت هواپیمای سقوط کرده می دود.

پژمان جمشیدی در سلامت کامل هست و این فیلم فقط یه شوخی بود که پژمان جمشیدی با خلبانش ترتیب داده بود طی خبرهایی که منتشر شده خلبان ممنوع پرواز شده است و پژمان جمشیدی در سلامت کامل است.

 

بیوگرافی جدید پژمان جمشیدی و همسرش (عکس)

آثار پژمان جمشیدی
تئاتر
بادی که تو را خشک کرد مرا برد (علی نرگس نژاد _ آذر و دی _ ۱۳۹۲)
آرسنیک و تور کهنه (حسین پارسایی _ مرداد و شهریور _ ۱۳۹۳)
آرامسایش (محمد حاتمی _ مهر و آبان _ ۱۳۹۳)
وقتی ما برگردیم دو پای آویزان باقی مانده است (ابراهیم پشت کوهی _ آبان و آذر _ ۱۳۹۳)
گنجفه (نوشین تبریزی _ بهمن _ ۱۳۹۳)
پلیس (شایان افکاری _ فروردین و اردیبهشت _ ۱۳۹۴)
پپرونی برای دیکتاتور (خسرو احمدی _ مرداد و شهریور _ ۱۳۹۴)
بی نوایان (سروش طاهری _ فروردین و اردیبهشت _ ۱۳۹۵)
نمایش خوانی «الد سیبروک» (مرتضی برزگر زاده گان _ ۱۳۹۵)
یادم تو را فراموش(ژاله صامتی _ تیر و مرداد _ ۱۳۹۵)
دو باره اون آهنگ رو بزن سَم (داود بنی اردلان _ تیر و مرداد _ ۱۳۹۵)
حکومت نظامی (تینو صالحی _ مهر و آبان _ ۱۳۹۵)
پوست انداختن (آرش سنجابی _ آبان و آذر _ ۱۳۹۵)
پپرونی برای دیکتاتور (علی احمدی _ فروردین و اردیبهشت _ ۱۳۹۶)
آنسوی آینه (علی سرابی _ دی و بهمن _۱۳۹۶ و فروردین و اردیبهشت ۱۳۹۷)
مادر (علی احمدی _خرداد و تیر ۱۳۹۸ )
فرانکنشتاین (ایمان افشاریان – آذر و دی ۱۳۹۸)، تئاتر شهر

 

بیوگرافی جدید پژمان جمشیدی و همسرش (عکس)

سریال
ساختمان پزشکان – 1390
پژمان – 1392
سال های ابری – 1393
دیوار به دیوار – 1396
نفس – 1396
سینما
لابیرنت (1397)
سوء تفاهم (1396)
تگزاس1 (1396)
تگزاس2 (1398)
لونه زنبور (1396)
من دیوانه نیستم (1395)
آذر (1395)
خوب، بد، جلف (1395)
50 کیلو آلبالو (1394)
آتش بس 2 (1393)

بیوگرافی جدید پژمان جمشیدی و همسرش (عکس)

تله فیلم
شرف خانواده فاضل (پوریا جاوید پور – 1392)

جوایز و افتخارات پژمان جمشیدی
پژمان جمشیدی که برای فیلم «سوءتفاهم» نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد نقش مکمل از جشنواره فجر شده است.

اینستاگرام پژمان جمشیدی
پژمان جمشیدی از فوتبالیستان سابق و بازیگر فعال در شبکه اجتماعی به ویژه اینستاگرام است و pejmanjamshidi نشانی اینستاگرام او است.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان