سریال های ماه رمضان 98 با زمان پخش و تکرار

سریال های ماه رمضان 98 با زمان پخش و تکرار

تلوزیون Television همانند سالهای پیش ویژه برنامه هایی برای ماه مبارک رمضان در نظر گرفته. که در این بخش با معرفی سریال های شبکه های مختلف تلوزیون شما عزیزان را همراهی می کنیم. پیشاپیش طاعات و عبادات شما عزیزان در ماه ضیافت الهی قبول باشد.

 

معرفی سریال های ماه رمضان

 

شبکه یک : سریال از یادها رفته

سریال Serial از یادها رفته به کارگردانی بهرا مبهرامیان در دو فاز ساخته شده است که 25 قسمت آن د ر The holy month of Ramadan ماه مبارک رمضان 98 از شبکه 1 پخش می شود.

 

سریال های ماه رمضان 98 با زمان پخش و تکرار

 

داستان :

داستان این سریال به زندگی دختری جوان در سال 1319 می پردازی که به دلیل نداشتن شناخت از وضعیت کشور و آداب رسوم دچار بحران شدیدی می شود اما با کشف حقیقت سنت‌ها و رفتارها به آرامش و زندگی مشترک می رسید …

بازیگران سریال از یادها رفته :

حسین پاکدل، رضا یزدانی خواننده، میترا حجار، حسین یاری، سیما تیرانداز، رسول نجفیان، مائده طهماسبی، بیتا فرهی، علیرام نورایی، مرتضی علی آبادی و …

زمان پخش و تکرار :

سریال از یادها رفته در ایام رمضان 98 هر شب ساعت 22:10 بروی آنتن شبکه 1 برود، تکرار آن ساعت ساعت 1:30 بامدارد، 9:30 صبح و حوالی ساعت 15 (ظهر) می باشد.

 

 

شبکه دو : سریال دلدار

سریال 30 قسمتی دلدار به کارگردانید و برادر به نام جمشید و نوید حمودی ساخته شده است که در ایام رمضان 98 از شبکه 2 پخش می شود

 

سریال های ماه رمضان 98 با زمان پخش و تکرار

 

داستان :

سریال ماجرای عشق چند دختر و پسر می باشد که باز هم خانواده هایی از طبقه متوسط بدنه داستان را شکل می دهد و در مورد معضل بیکاری و نسل جوان می باشد

بازیگران سریال دلدار :

محمدرضا غفاری، الناز حبیبی، حسام محمودی و سوگل خلیق نقش چهار جوان اصلی این سریال را بازی می‌ کنند که دو به دو دل بسته یکدیگرند

همچنین بهزاد فراهانی، پریوش نظریه، همایون ارشادی، علی اوسیوند، علیرضا آرا دیگر بازیگران این سریال را تشکیل می دهند که با معرفی شادی مختاری چهره جدید عرصه بازیگری همراه خواهد بود

ساعت پخش :

سریال دلدار در ایام رمضان 98 از شبکه 2 ساعت 21:30 پخش می شود تکرارش ساعت 00:45 بامداد، 11:30 ظهر و 16:20 ظهر خواهد بود.

 

شبکه سه : سریال برادر جان

سریال 30 قسمتی برادر جان به کارگردانی محدرضا آهنج و به نویسندگی سعید نعمت اللهی برای رمضان 98 از شبکه 3 پخش می شود

داستان :

 

سریال های ماه رمضان 98 با زمان پخش و تکرار

 

موضوع اصلی این سریال ملودرام خانوادگی در مورد حق الناس می باشد، در این سریال پسری بعد از، فوت پدرش می خواهد دینهای او را ادا کند

بازیگران سریال برادر جان:

علی نصیریان، حسن پورشیرازی، حسام، آفرین عبیسی، سعید چنگیزیان، کامران تفتی، سجاد افشاریان،ندا جبرائیلی، نسیم ادبی، مارال فرجاد، شیوا ابراهیمی، محبوبه صادقی، جلیل فرجاد و لعیا زنگنه و …

ساعت پخش :

سریال برادر جان هر شب در ماه مبارک رمضان حوالی ساعت 20:35 از شبکه 3 پخش می شود، این سریال 30 قسمت حدود 40 دقیقه ای خواهد بود.

 

شبکه چهار : سریال امام علی

سریال Imam Ali امام علی مجموعه ساخته شده در سال 1370 تا 75 بعنون سریال های ماه رمضان ۹۸ پخش از شبکه چهار آماده شده که هر روز 12 شب پخش می شود.

 

سریال های ماه رمضان 98 با زمان پخش و تکرار

 

تکرا این سریال هر روز ساعت 18 می باشد.

 

شبکه پنج : سریال جونگ میونگ

شبکه پنج برای رمضان 98 سریال کره ای افسانه جونگ میونگ را تدرگ دیده است، این سریال محصول سال 2015 می باشد و در 50 قسمت تهیه شده است

 

سریال های ماه رمضان 98 با زمان پخش و تکرار

 

جونگ میونگ هر شب ساعت 23 از شبکه پنج پخش می شود.

 

شبکه سلامت

«همین امروز» در طول روز روی آنتن می‌رود و علاوه بر معرفی برنامه‌های رمضانی با دعوت از کارشناسان حوزه سلامت جسم و روان به واکاوی اثرات این ماه بر روزه داران می‌پردازد.

 

 

سریال های ماه رمضان 98 با زمان پخش و تکرار

 

«ضربان» برنامه دیگری است که هر روز ساعت ۱۶ روی آنتن می‌رود این برنامه که با هدف ارتقای سطح آگاهی مردم نسبت به بیماری‌های جسم و روان پخش می‌شود، در طول ماه مبارک رمضان روش زندگی روزه داران را محور کار قرار داده و با اشاره به سبک زندگی افراد روزه دار از خواب، تغذیه و ورزش آن‌ها در این ایام می‌گوید.

خودشناسی و آشنایی با اعجاز خداوند در آفرینش انسان موضوع برنامه «برگی از دفتر وجود» است. توجه به سلامت معنوی مهمترین رویکرد این برنامه است که با به تصویر کشیدن زیبایی‌های خلقت انسان، گوشه‌ای از قدرت لایتناهی خداوند در پدید آوردن اعجاب انگیز انسان را به تصویرمی کشد.
«دهکده تندرستی» از خوراکی‌های مفید برای روزه داران در ماه مبارک رمضان می‌گوید. این برنامه در ۳۰ قسمت کوتاه ۵ دقیقه‌ای روانه آنتن می‌شود.

 

شبکه امید

برنامه «به توان خدا» به تهیه کنندگی مجید رکنی و بیک محمدی با محوریت پاسخ به سوالات و شبهات نوجوانان در زمینه معارف اسلامی و سبک زندگی با حضور کارشناسان قرآنی، بلافاصله بعد از اذان ظهر روی آنتن شبکه امید پخش می‌شود.

 

سریال های ماه رمضان 98 با زمان پخش و تکرار

 

مسابقه زنده تلفنی «راز جزیره» نیز با طرح سوالات ویژه مربوط به ماه مبارک رمضان برای نوجوانان فضای معنوی خاصی را به وجود خواهد آورد.
احکام ویژه نوجوانان و دعا‌های متناسب نیز در باکس اذان گاهی و آرم استیشن با فضای معنوی ماه مبارک رمضان در لا به لای برنامه‌ها پخش خواهد شد.

 

 

شبکه نمایش

با فرا رسیدن حلول ماه مبارک رمضان تولیدات و فیلم‌های مرتبط با موضوعات رمضانی و مرور آثار هنرمندان سینمای ایران شامل علیرضا زرین دست، اصغر شاهوردی، بهرام دهقان و محمود کلاری از این شبکه پخش خواهند شد.

 

سریال های ماه رمضان 98 با زمان پخش و تکرار

 

عناوین برخی از این فیلم‌ها عبارتند از: «تولد یک پروانه»، «ماه جبین»، «رنگ خدا»، «اینجا چراغی روشن است»، «خاکستر و برف»، «بوسیدن روی ماه»، «استشهادی برای خدا»، «شب»، «قدمگاه»، «مرگ ماهی» و …

 

شبکه جام جم

«روشنا» با دو ویژه برنامه در روز دهم و پانزدهم ماه مبارک رمضان روی آنتن می‌رود. «روشنا» در روز دهم ماه مبارک رمضان که مصادف با سالروز وفات ام‌المؤمنین حضرت خدیجه کبری (س) است، به مدت ۴۹ دقیقه در روز چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت ماه پخش خواهد شد.

 

همچنین دیگر برنامه «روشنا» به مناسبت ولادت با سعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع)، به مدت ۴۵ دقیقه در روز دوشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه به نمایش درخواهد آمد.
فیلم سینمایی «آینه بغل» در شب ولادت امام حسن مجتبی، (یکشنبه، ۲۹ اردیبهشت) برای مخاطبان خارج از کشور پخش خواهد شد.
برنامه پرمخاطب «خانه مهر»، در روز جمعه، مصادف با ۳ خردادماه، به مناسبت سالروز آزادسازی «خرمشهر» به‌صورت ویژه روی آنتن خواهد رفت.

 

سریال های ماه رمضان 98 با زمان پخش و تکرار

 

«میشه بهتر شد» ویژه برنامه ماه مبارک رمضان خواهد بود که در ۳۱ قسمت ۵۵ دقیقه‌ای ساعت ۲۲ پخش می‌شود.
افزون بر این، شبکه در نظر دارد به مناسبت شب‌های پرفیض قدر و نزول قرآن؛ برنامه سه قسمتی «هلال قدر» را در روز‌های ۴، ۲ و ۶ خرداد پخش کند.

همچنین به مناسبت شهادت مولای متقیّان امام علی (ع)، انیمیشن سینمایی «نذر ناب» در روز شنبه (۴ خرداد) و فیلم سینمایی «امام علی» در روز یکشنبه، (۵ خردادماه) به نمایش درخواهد آمد.

در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و به مناسبت روز جهانی «قدس»، ویژه برنامه «طنین قدس» در ۱۰ خردادماه پخش خواهد شد. همچنین فیلم سینمایی «شکارچی شنبه» به همین مناسبت در روز یکشنبه، (۱۲ خرداد) به روی آنتن خواهد رفت.
به مناسبت «عید سعید فطر»، در دو روز چهارشنبه و پنج‌شنبه، ۱۵ و ۱۶ خرداد، ویژه برنامه «عیدانه» از آنتن شبکه پخش خواهد شد.

Ramadan 98 series with play and repeat time

 

سریال های جنجالی و دردسرساز تاریخ تلوزیون + تصاویر

سانسور باورنکردنی در یکی از سریال های تلوزیون

بهترین سریال های روز جهان معرفی شد

معرفی سریال های تلوزیون در ماه مبارک رمضان



برچسبها:

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان