داغ ترین اخبار/ تجاوز به دختر کره ای توسط مربی تیم امید ایران

داغ ترین اخبار/ تجاوز به دختر کره ای توسط مربی تیم امید ایران

خبرهای داغ از گوشه و کنار ایران و جهان. گزیده ای از داغ ترین خبرهای هفته از انگیزه ی ازدواج همزمان زنی با 3 مرد تا تجاوز به دختر کره ای توسط مربی تیم امید در ایران!

 

 

اولین خبر جالب ازدواج و انگیزه ی زنی برای ازدواج همزمان با سه مرد

 

به گزارش نازوب، یک زن امریکایی برای این که به مردان کمک کند تا اقامت این کشور را بدست آورند در قبال دریافت پول نقد با آنها ازدواج میکرد، این زن در سال ۲۰۰۶ همزمان با سه مرد ازدواج کرد و حالا در دادگاهی به همین مناسبت محاکمه میشود.

 

این زن که اهل ایالت ماساچوست امریکاست طی یک سال و در مقابل دریافت پول نقد با سه مرد از کشورهای غنا، چین و کنیا به صورت همزمان ازدواج کرده است تا به آنها کمک کند اقامت امریکا را بدست آورند!

 

داغ ترین اخبار/ تجاوز به دختر کره ای توسط مربی تیم امید ایران

 

دادستان در مورد ملیسا آن سوئین ۴۳ ساله می گوید: وی در سال ۲۰۰۶ درحالی با یک مرد کنیایی ازدواج کرده است که به صورت قانونی با یک مرد چینی و یک مرد غنایی هم ازدواج کرده بوده است.این زن به دلیل انجام این کار توسط دادگاه قضایی امریکا مجرم شناخته شده است.

بنابر گزارشات او توافق نامه ای با طرف ها امضا میکرده که طی آن در قبال دریافت پول نقد ، ویزای اقامت و مزایای مهاجرتی به مردان ارائه میداده است. مبلغی که وی در این معاملات بدست می آورده است منتشر نشده است.

 

وی به دادستان و قاضی پرونده گفته است با هیچکدام از این مردان رابطه عاشقانه نداشته و با هیچکدام از آنها زندگی نکرده است. دادستان پرونده میگوید این مردان به امید ارائه سند ازدواج به ادارات مهاجرت در دام این زنان گرفتار میشوند.این زن به پرداخت ۲۵۰ هزار دلار جریمه و بیش از ۱۰ سال زندان محکوم شده است.

 

 

خودکشی همزمان یک زوج عاشق

 

یک زوج انگلیسی در یکی از ایستگاه‌های قطار انگلیس در حالی که یکدیگر را در آغوش گرفته بودند ناگهان در مقابل یک قطار در حال ورود به ایستگاه پریدند و دست به خودکشی زدند.

 

داغ ترین اخبار/ تجاوز به دختر کره ای توسط مربی تیم امید ایران

 

رسانه ی خبری نازوب؛ یک زوج انگلیسی در یکی از ایستگاه‌های قطار این کشور در حالی که یکدیگر را در آغوش گرفته بودند ناگهان در مقابل یک قطار در حال ورود به ایستگاه پریدند و دست به خودکشی زدند.

 

این اقدام عجیب “ملیسا وود” ۲۷ ساله و “کریستوفر لینلی” ۳۴ ساله موجب شوک و حیرت خانواده و اطرافیان نزدیک آن‌ها شده است.

 

داغ ترین اخبار/ تجاوز به دختر کره ای توسط مربی تیم امید ایران

 

این اتفاق وحشتناک در ساعت ۸ شب سه شنبه در یکی از ایستگاه‌های راه آهن شهر یورک شر جنوبی رخ داد. بنا به گفته مسئولان ایستگاه، این زوج در صحنه حادثه جان خود را از دست دادند. بنا به گفته شاهدان عینی آن‌ها بصورت همزمان در مقابل یک قطار در حال ورود به ایستگاه پریدند.

 

گفتنی است؛ تحقیقات پلیس محلی انگلیس در خصوص این حادثه ادامه دارد.

 

 

خودکشی عجیب یک جوان به صورت لایو استوری در اینستاگرام

 

ارسلان والیو جوان روسی که در یک ویدئوی زنده همسر سابقش را خطاب قرار داده بود دست به اقدام عجیبی زد و با اجازه دادن به یک مار سمی برای نیش زدن بدنش به زندگی خود پایان داد. انتشار ویدئوی این جوان ۳۱ ساله با واکنش های زیادی در فضای مجازی روبرو بوده است.

 

داغ ترین اخبار/ تجاوز به دختر کره ای توسط مربی تیم امید ایران

 

به Cute Web Report گزارش  نازوب به نقل از حوزه اخبار داغ؛ جوان ۳۱ ساله اهل سن پترزبورگ روسیه که به تازگی از همسرش جدا شده بود در اقدامی عجیب به زندگی اش پایان داد.

 

ارسلان والیو  در یک ویدئوی زنده در حالی که همسرش را خطاب قرار می داد اجازه داد تا مار زهردار با نیش زدن دستش به زندگی اش پایان دهد.

 

داغ ترین اخبار/ تجاوز به دختر کره ای توسط مربی تیم امید ایران

 

او که پیشتر در یک باغ وحش مشغول به کار بود اجازه داد تا دنبال کنندگان وی به همراه همسرش، در این ویدئو لحظه مرگش را نظاره‌گر باشند.

این جوان روسی در استوری لایو Instagram اینستاگرام خطاب به همسرش گفت:

اگر قرار است بمیرم، پس باید بمیرم….من مدت زیادی با تو زندگی کردم. تنها برای یک مورد در گوشی موبایل من- این پیام برای توست کاتیا…

 

 

داغ ترین اخبار/ تجاوز به دختر کره ای توسط مربی تیم امید ایران

 

پس از نیش زدن مار، چشمانش شروع به تغییر حالت کرد و تمام ماهیچه هایش بی حس شد. سپس در حالی که شماره موبایل همسرش را بلند می خواند گفت:

من پیشتر مرده بودم کتیا… از اینکه در این زندگی با تو آشنا شدم، بسیار خوشحالم.

این جوان به همراه همسرش با راه اندازی یک کانال در یوتیوب در خصوص مارها به شهرت زیادی رسیده بود.

 

داغ ترین اخبار/ تجاوز به دختر کره ای توسط مربی تیم امید ایران

 

گفتنی است؛ مار سیاه زهردار به عنوان کشنده ترین مار در جهان شناخته می شود. این مار که می تواند تا حدود ۵ متر رشد کند، زهر آن قادر است قربانی را بعد از حدود ۲۰ دقیقه از پا درآورد.

 

 

مزاحمت های جنسی یکی از مسئولان تیم امید ایران

 

 

داغ ترین اخبار/ تجاوز به دختر کره ای توسط مربی تیم امید ایران

 

به نوشته رسانه های کره جنوبی، این بازپرسی، در پی شکایت یک زن کره‌ای مطرح شده که جزو افراد داوطلب برای کمک به برگزاری رقابت های فوتبال در مسابقات آسیایی اینچئون بوده است.

پلیس در پی شکایت فرد مظنون را زندانی نکرده، ولی به او گفته که تا زمان بررسی اتهاماتش حق خروج از کره جنوبی را ندارد. در واکنش به این خبر، محمدحسین حمیسی رئیس حراست فدراسیون فوتبال ایران گفت:

دوستانی که همراه کاروان ایران در اینچئون حضور دارند ادعا می‌کنند که در انتشار این خبر بزرگنمایی شده و به نوعی آن را تکذیب می‌کنم.

وی در عین حال، با اشاره به اینکه “پلیس محلی در حال بررسی صحت و سقم این خبر بوده و قرار است نتیجه را به ما اعلام کند” افزود: “اگر تخلفی صورت گرفته باشد با هماهنگی فدراسیون با آن به شدت برخورد خواهیم کرد.

 

واقعه ای که به شکایت از یک مسئول ایرانی تیم فوتبال جوانان انجامیده، روز دوشنبه و در استادیوم انسانوا، محل بازی تیم های ایران و ویتنام رخ داده است. این بازی، به پیروزی ۴ بر ۱ تیم ویتنام انجامید.

 

به گفته پلیس، این فرد ۳۸ ساله قبول دارد که زن شاکی را لمس کرده، اما گفته که نمی‌دانسته کارش غیرقانونی است. این زن می گوید که مسئول ایرانی در هنگام گرفتن یک عکس دو نفره، بدن او را لمس کرده است.

 

یکی از مسئولان کره ای برگزاری بازی های آسیایی گفته است که اگر چنین واقعه ای در طول بازی ها تکرار شود، با اقدامات تنبیهی شدیدی مواجه خواهد شد.

وی تاکید کرد که این اقدامات ممکن است شامل محرومیت از بازی ها یا جلوگیری از خروج از کشور هم بشود.

تیم ملی فوتبال جوانان برای شرکت در رقابت های آسیایی اینچئون در کره جنوبی در این کشور به سر می برد. این بازی ها رسما روز جمعه افتتاح می شود، ولی رقابت های فوتبال، از روز یکشنبه شروع شده است.

 

مطالب پیشنهادی

 

ماجرای تجاوز شاهرخ جوان به 86 نوجوان در غرب کشور + تصاویر خبرهای داغ

عکس های برهنه و داغ حنانه شهشانی بازیگر ترانه مادری

مست عشق؛ هانده ارچل همبازی جنجالی شهاب حسینی+ تصاویر داغ

 

Latest News / Rape of Korean Girl by Hope Team of Iran


برچسبها:

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان