ضجه های استخوان سوز سوسن پرور در عزاداری ماهچهره+ وصیت سوسن

ضجه های استخوان سوز سوسن پرور در عزاداری ماهچهره+ وصیت سوسن

داره تموم میشه این Worthless world دنیای بی ارزش، تا فرصتش و دارم می خوام بگم از عشق …

 

سوسن پرور، نعیمه نظام دوست و … از صمیمی ترین دوستان مرحومه ماهچهره خلیلی بودند. غم از دست دادن ماهچهره در عنفوان جوانی و ناگهانی شوک بسیار بزرگی به همه وارد کرد.

سوسن پرور در مراسم ختمی که در منزل نعیمه نظام دوست برگزار شد بی طاقتی خود را در غم از دست دادن دوست عزیزش ماهچهره با خواندن دکلمه ای برای ماهچهره بیان کرد. 😭😭😭😭😭😭😭

هم چنین در این بخش وصیت نامه سوسن پرور را نیز بخوانید.

سوسن پروریکی از معدود بازیگر، نویسنده، کاملا بی ریا، دوست داشتنی و فوق احساسی است. خدای منان به قلب چنین افراد دوست داشتنی سلامتی و پایداری عنایت کند. خدای منان به شما صبر جمیل عنایت کند در غم از دست دادن عزیزترین دوستتان.

 

ضجه های استخوان سوز سوسن پرور در عزاداری ماهچهره+ وصیت سوسن

 

سوسن پرور در مصاحبه ی جالب خود از وصیت نامه اش پس از فوتش اشاره ای کرد و گفت برای مرگ من شادی کنید و گریه نکنید . وصیت نامه سوسن پرور که در یک گفت و گو توسط بازیگر زن ایران اعلام شد جملات جالبی را در خود نهفته بود که یک دنیا پشت آن حرف بود .
پرور در این برنامه عنوان کرد:
“کسی برای مرگ من غصه نخورد. اگر دلتان می خواهدبرای مُردن من عملی انجام دهید ، شاد باشید! من عاشقانه همه شما را دوست دارم و مادرم اگه تنهات گذاشتم آمدم تهران امیدوارم چیزی از من به دل نداشته باشی.

حیوان هایی که دارم را دست دوستی که مطمئنم به آنها رسیدگی می کند با خیالت راحت می سپارم به مهدیه، نذارید حیوان های من نبود من را احساس کنند تا زمانی که زنده هستند بالای سرشان باشید و اجازه بدهید همین زندگی که الان تجربه می کنم بدن من هم با همین کیفیت ، با همین عشق زندگی کنند .

ماشین pkمن را هیچ وقت نفروشید چون اولین ماشینی هست که خریدم، خیلی دوستش دارم . می توانید واگذارش کنید به کسی که نیاز داره و اولین ماشین زندگی اش می تونه باشه. اگر چیزی به اسم من هست به مهدیه بدهید.مهدیه مطمئنا از حیوان ها نگهداری می کند .”

The bone-burning cries of lilies in the mourning of Mahchehreh + Lily’s will

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان