سروش جمشیدی؛ بیوگرافی

سروش جمشیدی؛ بیوگرافی

مروری بر زندگی نامه و بیوگرافی سروش جمشیدی که در برنامه دور همی به اوج شهرت رسید.

 

 

سروش جمشیدی بازیگر کمدی تئاتر و تلویزیون ایران است که به تازگی با بازی در برنامه دورهمی توانسته به اوج شهرت برسد.سروش جمشیدی دارای همسر مهربان است و تاریخ تولدسروش جمشیدی 20 اسفندماه سال 1358 و زاده یزد است که از کودکی در تهران زندگی می کند.

 

 
بیوگرافی سروش جمشیدی بازیگر کمدی

از سال 1377 کارش رو با تئاتر و رادیو شروع کرد، در تمام این مدت این کمدین فرصتی برای نشان دادن توانایی هایش نداشت، سریال درحاشیه مهران مدیری فرصتی بود تا توانایی هایش رو به رخ بکشد او در مورد مدیری میگوید : مردی که همیشه ممنون ومدیونشون خواهم بود که بی هیچ منتی بهم اعتماد کردن و اجازه دادن خودمو ثابت کنم, همیشه بهترینها رو براشون آرزو میکنم.

 

کمدین با حرکات و دیالوگ
 او بدون استفاده از هیچگونه لهجه ای تنها با نشان دادن و ریختن احساس در صدای خودش دیالوگهای ماندگاری را بوجود آورد ( کوچولوتم  , اومدن – اومدن , یه فرصت دیگه به من بدین و …) از جمله تیکه کلمام های منحصر بفرد وی میباشد.

 

سروش جمشیدی اگر مورد تبعیض و کوردلی رقابتی و استثمار هنری قرار نگیرد ظرفیت بالا و توانائی های بسیاری برای برگرداندن لبخند و خنده و شادی به قلب و لب و خانه مردم دارد.

 

 

از درحاشیه تا عطسه
 سریال عطسه سکوی پرتاب وی بود، او در این سریال هم شناخته شد و هم به محبوبیت رسید، فعالیت خود با مهران مدیری را در سریال خانگی عطسه نیز ادامه داد و در حال حاضر در سریال دورهمی به ایفای نقش می پردازد.

 

 

ازدواج
سروش جمشیدی ازدواج کرده و متاهل است و صاحب یک پسر بنام سیاوش است.

 

 

فیلم شناسی
● سریال درحاشیه
● سریال خروس
● سریال عطسه (شبکه خانگی)
● سریال دورهمی


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان