ramazan
ramazan

وصیت جنجالی و عجیب غریب این خواننده معروف

وصیت جنجالی و عجیب غریب این خواننده معروف

در این بخش از پورتال جامع نازوب برای شما عزیزان خبرهای داغ از همزاد محمدرضا گلزار تا وصیت عجیب شادمهر عقیلی Hot news from Mohammad Reza Golzar’s twin to Shadmehr Aghili’s strange will. با ما همراه باشید.

 

وصیت نامه عجیب از شادمهر عقیلی

 

وصیت جنجالی و عجیب غریب این خواننده معروف

 

شایعات بازگشت شادمهر عقیلی به ایران او را ناراحت کرد و مجبور ساخت تا به صراحت درباره بازگشتش به ایران با انتشار عکسی در اینستاگرامش توضیح دهد .

این عکس تحت عنوان آخرین وصیت شادمهر عقیلی برای بعد از مرگ و بازگشتش به ایران در شبکه های اجتماعی دست به دست میشود.

شادمهر عقیلی در جدیدترین پست خود نوشت:

برای اینکه به همه شایعات پایان بدم واسه اولین و آخرین بار این پست The first and last time this post رو به مدت یک روز بالا نگه میدارم و بعد پاک میکنم و اگر اشکال نداره دیگه در این مورد کامنت نزارید.

من پارسال توسط وکیل خودم وصیت کردم که اگه واسم اتفاقی افتاد به هیچ وجه بدن من به ایران برنگرده، اون رو بسوزونن و خاکسترش رو در اقیانوس اطلس بریزند. لطفا مجبورم نکنید که کامنتهارو ببندم

وصیت شادمهر عقیلی

 

وصیت جنجالی و عجیب غریب این خواننده معروف

 

در خصوص کامنتی که شادمهر عقیلی گذاشته باید گفت که این خواننده در ایران به شهرت رسید و مورد توجه مردم قرار گرفت و اینگونه نوشتن در خصوص ایران را باید خیلی بی انصافی دانست و حتی توهین به میلیون ها مردم عزیز که در کشور اسلامی ایران زندگی میکنند. البته قضاوت با شما کاربران خواهد بود.

بیوگرافی کوتاه از شادمهر عقیلی

شادمهر عقیلی هفتم بهمن ماه 1357 در یک خانواده شش نفره در تهران متولد شد. در سال 1376 از هنرستان موسیقیبه اتفاق یک گروه به واحد موسیقی صدا و سیما رفت. فواد حجازی هم جزو آن گروه بود. در همانجا بود که با خشایار اعتمادی و علیرضا عصار آشنا شد.

اولین آلبوم بدون کلام او به نام بهار من که تنظیمی جدید از قطعات قدیمی New arrangement of old parts بود مورد استقبال قرار گرفت و همزمان همکاری خود را با صدا سیما آغاز نمود . در همین سالها که جوانه های موسیقی پاپ تازه شروع به رویش کرده بودند، اولین کار شادمهر با صدای خودش معبود نام داشت که در زمان خود بارها از شبکه های ایران پخش شد.

 

مسلمان شدن هنرپیشه ایتالیایی

 

وصیت جنجالی و عجیب غریب این خواننده معروف

 

زندگی‌نامه لیندسی لوهان

لیندزی مورگان (دی) لوهان دورگهٔ ایتالیایی و ایرلندی، بازیگر، مانکن و خوانندهٔ پاپ آمریکایی است. وی یک از چهره‌های سرشناس هالیوودی و زندگی‌اش پر از حادثه‌ها و حاشیه‌های گوناگون است. اعتیاد به الکل، مواد مخدر، سرقت و قمار و دادگاه‌های پیاپی، چیزهایی است که با زندگی این بازیگر سینمای هالیوود Hollywood movie actor آمیخته‌است. او همواره یکی از خبرسازها است.

او در سن ۱۷ سالگی جذاب‌ترین ستارهٔ سینمای هالیوود لقب گرفت است و در سال ۲۰۰۸ ردهٔ نهم مجلهٔ ماکسیم را در برترین‌های سال از آن خود دارد.

لیندسی لوهان در نیویورک به دنیا آمد و در مریک، لانگ آیلند بزرگ شد، لوهان شغل نمایش خودش را از کوچکی برای مدهای بچه‌گانهٔ مجله و آگهی‌های تلویزیونی شروع کرد، در سن ۱۰ سالگی وارد حرفهٔ بازیگری شد در سال ۲۰۰۴ لوهان همچنین وارد دنیای موسیقی شد.

 

وصیت جنجالی و عجیب غریب این خواننده معروف

 

لوهان یک خانه در بورلی هیلز کالیفرنیا دارد اما اکثر اوقات در نیویورک و در کنار خانواده‌اش است، مدل صورت پر لک و موهای بور آغاز کار لوهان برای فورد مدل در ۳ سالگی بود، چشم‌های آبی و موهای بلوند باعث تقاضاهای زیادی از لوهان شد که لوهان اولین کار خودش را پیدا کرد، پافشاری لوهان Persistence Lohan باعث شد که سرانجام بیش از ۱۰۰ چاپ از لیندزی برای تبلیغ‌های تویس ار چاپ شود.

لیندزی مورگان (دی) لوهان دورگهٔ ایتالیایی و ایرلندی، بازیگر،مانکن و خواننده پاپ آمریکایی است.لیندسی لوهان از ستاره های معروف هالیوودی است که این شهرت را از زمانی که دختربچه ای بیش تر نبود به دست آورد..

دیروز لیندسی لوهان ، هنرپیشه 30 ساله امریکایی که از ستارگان جنجالی و معروف نیویورکی است، تمام عکس هایش در اکانت هایش در فضای مجازی را پاک کرده است.
در تصویری که از صفحه اینستاگرام این هنرپیشه مشهور Famous actor می بینید تمام عکس های این صفحه پاک شده و در بالای صفحه، به انگلیسی نوشته شده سلام علیکم.

 

وصیت جنجالی و عجیب غریب این خواننده معروف

با توجه به اینکه لیندسی لوهان سال پیش به نماز در اسلام، ابراز علاقه کرده بود و سپس با یک قرآن انگلیسی در دست دیده شد، بسیاری از طرفداران این بازیگر فکر می کنند او به دین اسلام گرویده است. از طرف دیگر او در ماه های پیش با روسری در ترکیه حضور یافته بود.

لیندسی لوهان از ستاره های معروف هالیوودی است که این شهرت را از زمانی که دختربچه ای بیش تر نبود به دست آورد و مانند بسیاری از ستارگانی که در کودکی به شهرت بسیار و ثروت می رسند، به دلیل نابسامانی در خانواده، در سال های نوجوانی و جوانی دچار جنجال ها و شایعات فراوانی شد.

 

پیداشدن همزاد ایرانی محمد رضا گلزار

 

وصیت جنجالی و عجیب غریب این خواننده معروف

 

در اینستاگرام پروفایلی با عکس های متشابه محمد رضا گلزار باز شده است به صورتی که ژست های بسیار مشابه با گلزار می گیرد مدلی که بسیار شبیه محمد رضا گلزار است و اگر نگاهی به صفحه اینستاگرام وی داشته باشیم انواع عکس های او را با ژست گلزار می توانیم ببینیم.

 

وصیت جنجالی و عجیب غریب این خواننده معروف

 

محمدرضا امامی جوانی که مدلینگ است و به تازگی هم به جمع بازیگران پیوسته است Has joined the cast علاقه زیادی به محمدرضا گلزار دارد و در پیج اینستاگرامی خود ژست های محمدرضا گلزار را که در عکسهایش مشخص است را تقلید کرده است وی به تازگی پستی در رابطه با نقش جدیدش منتشر کرده است و پیش از این نیز در فیلم کوتاه خانم سوپر مدل Ms. Supermodel و آقای دموکراسی که ویدیو فیلم در سایت آپارات قرار داد نقش آفرینی کرده است.

 

وصیت جنجالی و عجیب غریب این خواننده معروف

 

بیوگرافی جدید شادمهر عقیلی و همسرانش ژیلا و ملیسا

عکس جدید منتشر از سنین مختلف محمدرضا گلزار+استایل های لاکچری

خفن ترین جلوه هوشمند گوگل معرفی شد/ خبری برای والدین

خبر عجیب گوش دادن به درد و دل گیاهان با این دستگاه!+ تصاویر

 

Controversial and strange will of this famous singer

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان