حمله شدید و جنجالی قطر به کنفدراسیون فوتبال آسیا(AFC)

مجموعه : اخبار ورزشی
حمله شدید و جنجالی قطر به کنفدراسیون فوتبال آسیا(AFC)

در این بخش از پورتال جامع نازوب خبرهای داغ ورزشی Hot Sports News برای شما عزیزان فراهم کرده ایم از رقابت کشتی آزاد تا شکل عجیب غریب سیامک نعمتی. لطفا با ما همراه باشید.

 

حمله شدید قطری ها به AFC

 

حمله شدید و جنجالی قطر به کنفدراسیون فوتبال آسیا(AFC)

 

روزنامه «الوطن» قطر در شماره امروز خود مطلبی را علیه کنفدراسیون فوتبال آسیا و سیاست حق پخش مسابقات لیگ قهرمانان در این فصل منتشر کرده است.

در این مطلب که به قلم دبیر تحریریه روزنامه نوشته شده Written by the newspaper’s editorial secretary، آمده است:«شوکه ام درست مثل همه که شوکه هستند برای اینکه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا چه از طریق ماهواره و حتی از کانال های زمینی تلویزیون پخش نمی شود! این شگفتی واقعاً تکان دهنده بود.

ما در قرن 21 زندگی می کنیم که 21 سال از آن گذشته است با این وجود با خبر عدم انتقال و پخش مسابقاتی به بزرگی لیگ قهرمانان آسیا از خواب بیدار می شویم. انگار که به 50 سال پیش و بیشتر از آن بازگشته ایم. این دوره زمانی است که می توان این ایده را پذیرفت که مسابقات وجود دارد و تماشای آن به صورت زنده دشوار است.

بزرگترین تورنمنت باشگاهی در قاره آسیا به یک تورنمنت خاموش تبدیل شده است که تا ساعت ها بعد از برگزاری و شاید یک روز بعد از آن، هیچکس چیزی نمی داند.»

در بخش دیگری از این مطلب آمده است:«برای بیننده آسیایی این به یک رویا تبدیل شده است که بخش هایی از مسابقات را از طریق اینترنت دنبال کند. تردیدی نیست که هر تورنمنتی بدون در نظر گرفتن بزرگی آن، در صورتی که از طریق حق پخش در دسترس نباشد از هر نظر یک تورنمنت ناموفق محسوب می شود و این در مورد نسخه فعلی لیگ قهرمانان آسیا صدق می کند.

وقتی بپرسید چه کسی مسئول این مسخره بازی است که باعث شده میلیون ها و شاید میلیاردها نفر در قاره آسیا از تماشای بازی تیم های خود بر روی صفحه تلویزیون محروم شوند، پاسخی روشن تر از اینکه AFC مسئولش است نمی یابید.

 

حمله شدید و جنجالی قطر به کنفدراسیون فوتبال آسیا(AFC)

 

AFC کسی بود که در ازای انتقال حق پخش مسابقات In exchange for the transfer of broadcast rights، مبلغ گزافی را دریافت کرد که حتی کانال های ماهواره ای بزرگ هم قادر به اجرای خواسته های کنفدراسیون آسیا نبودند.

نتیجه اش محروم کردن هواداران آسیا از پیگیری تیم هایشان بود. بزرگ تر از آن این است که مسابقات به اروپا منتقل می شود و هواداران آسیایی آن را تماشا نمی کنند. هدف از این کار چیست؟»

در پایان این مقاله، روزنامه الوطن سیاست های بازاریابی AFC را به باد انتقاد گرفته و بر بهانه های این نهاد برای عدم انتقال حق پخش مسابقات لیگ قهرمانان آسیا تاخته است.

کنفدراسیون فوتبال آسیا در این فصل از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا حق پخش مسابقات را در اختیار گرفته است. تاکنون شرکت های بسیار کمی از جمله شرکت ورزش عربستان (پخش از طریق اینترنت) موفق شده حق پخش مسابقات را بخرد و چند شرکت اروپایی هم این رقابت ها را خریداری کرده اند.

 

یزدانی طلایی شد

 

حمله شدید و جنجالی قطر به کنفدراسیون فوتبال آسیا(AFC)

 

در ادامه رقابت‌های کشتی آزاد بزرگسالان Adult freestyle wrestling competitions قهرمانی آسیا، حسن یزدانی دارنده مدال طلای جهان و المپیک موفق به کسب مدال طلا در وزن ۸۴ کیلوگرم و مصطفی حسین خانی نیز به مدال نقره وزن ۷۴ کیلوگرم دست پیدا کرد.

در وزن ۷۴ کیلوگرم مصطفی حسین خانی در دور اول با نتیجه ۵ بر ۲ از سد اختیار نوروزاف از ازبکستان گذشت. وی دور بعد با نتیجه ۱۰ بر ۳ سئونگ چول لی از کره جنوبی را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

این آزادکار در این مرحله آتامیرات چارلیف از ترکمنستان را با نتیجه ۱۱ بر صفر مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. وی در این دیدار مقابل نورکجا کایپانوف دارنده مدال نقره جهان از قزاقستان با نتیجه ۶ بر ۲ مغلوب شد و به مدال نقره رسید.

در وزن ۸۶ کیلوگرم که ۱۱ نفر حضور داشتند، حسن یزدانی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه ۱۲ بر صفر هایاتو ایشیگورو از ژاپن را شکست داد و گام به نیمه‌نهایی گذاشت. وی در این مرحله با نتیجه ۱۰ بر صفر مصطفی العبید از عراق را شکست داد و راهی دیدار فینال شد. یزدانی در فینال پونیا از هند را با نتیجه ۱۰ بر صفر و با امتیاز عالی شکست داد و به مدال طلای این وزن رسید

 

حسن یزدانی

 

حمله شدید و جنجالی قطر به کنفدراسیون فوتبال آسیا(AFC)

 

کشتی‌گیر آزادکار ایرانی است. او در بازی‌های المپیک تابستانی ۲۰۱۶ در دستهٔ وزنی ۷۴ کیلوگرم به نشان طلا دست یافته و دارندهٔ دو نشان طلای قهرمانی جهان در وزن ۸۶ کیلوگرم می‌باشد. از دیگر دستاوردهای وی می‌توان به کسب یک نشان نقره و یک برنز قهرمانی جهان، نشان طلای قهرمانی آسیا Gold Medal of the Asian Championship و بازی‌های آسیایی در سال ۲۰۱۸، سه عنوان قهرمانی پیاپی جام جهانی با تیم ملی ایران و همچنین کسب جایزهٔ بهترین کشتی‌گیر مرد جهان در سال ۲۰۱۷ اشاره کرد.

یزدانی کشتی را از سن یازده سالگی و در سال ۲۰۰۶ میلادی آغاز کرد و در سال ۲۰۱۱ به عضویت تیم ملی نوجوانان ایران درآمد و در اوت همان سال در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا به مدال برنز وزن ۵۰ کیلوگرم دست یافت و نوزده روز پس از کسب مدال برنز آسیا، در رقابت‌های قهرمانی نوجوانان جهان، به عنوان دوم رقابت‌ها دست یافت. او در سال ۲۰۱۴، در دستهٔ ۶۶ کیلوگرم، ابتدا قهرمان جوانان آسیا و سپس قهرمان جوانان جهان شد.

یزدانی پس از این قهرمانی به ردهٔ سنی بزرگسالان آمد و در همان سال در لیگ برتر کشتی ایران توانست ختاگ تسابولوف، قهرمان وزن ۷۰ کیلوگرم جهان از روسیه را شکست دهد و خود را به عنوان یک مدعی جدید در کشتی آزاد جهان مطرح کند.

 

سیامک نعمتی با چهره‌ای که هرگز ندیده‌اید!

 

حمله شدید و جنجالی قطر به کنفدراسیون فوتبال آسیا(AFC)

 

نعمتی که در یک سال اخیر جزو بهترین های پرسپولیس بوده، در جشن تولد به شکلی درآمده که احتمالا خودش هم با بازبینی تصاویر چهره اش را نخواهد شناخت!

هافبک کناری سرخپوشان که در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به سمت راست خط دفاعی منتقل شده، در حالی شمع ۲۷ سالگی را فوت کرد که می‌توانست شب گذشته با حداقل یک گل زمین را ترک کند.

نعمتی دیروز یک شوت تماشایی را روانه دروازه کرد که فهد یونس گرفت و بعد در آخرین دقایق بازی ضربه او پیش از ورود به دروازه به آل کثیر خورد و باعث شد تا آفساید گرفته شود.

 

حمله شدید و جنجالی قطر به کنفدراسیون فوتبال آسیا(AFC)

 

با این حال ثبت یک پاس گل سبب شد Record a pass caused تا نعمتی با خاطره خوشی پای به سال جدید زندگی اش بگذارد. او چهار سال در پرسپولیس حضور داشته و باتوجه به تمدید قرارداد اخیر، فصل آینده هم در پرسپولیس حضور خواهد داشت و به عنوان یکی از بازیکنان باسابقه در ترکیب قرمزها نقش آفرینی خواهد کرد.

نعمتی که در یک سال اخیر جزو بهترین های پرسپولیس بوده، در جشن تولد به شکلی درآمده که احتمالا خودش هم با بازبینی تصاویر چهره اش را نخواهد شناخت!

سیامک نعمتی

 

حمله شدید و جنجالی قطر به کنفدراسیون فوتبال آسیا(AFC)

 

سیامک نعمتیزادهٔ ۲۸ فروردین ۱۳۷۳

یک بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست وینگر، هافبک و دفاع راست برای باشگاه فوتبال پرسپولیس در لیگ برتر بازی می‌کند.

وی همچنین توانست بادرخشش در لیگ قهرمانان اسیا توانست بدرخشد و سه بار به تیم ملی دعوت شد .واحتمال بازیکن ثابت شدن در تیم ملی وجود دارد.

نعمتی فوتبال حرفه‌ای خود را با بازی در تیم نونهالان سایپا تهران آغاز و موفق به زدن ۶ گل برای این تیم و ۲ گل برای جوانان سایپا شد. سپس ۲ سال را در تیم جوانان استیل آذین سپری کرد و بعد از آن به مقاومت تهران پیوست.

 

اخبار داغ ورزشی؛ از مرگ فوتبالیست مشهور تا استوری عجیب عالیشاه

عادل غلامی در بهترین روز ورزشی با بدترین خبر زندگی + عکس

خبر داغ: زمان و تاریخ ورود زنان به استادیوم اعلام شد

 

Qatar launches fierce attack on AFC

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان