داروی گیاهی کاظمی برترین داروی رفع آسم، خلط و عفونت گلو+ ترکیب

داروی گیاهی کاظمی برترین داروی رفع آسم، خلط و عفونت گلو+ ترکیب

داروی گیاهی کاظمی برترین داروی رفع آسم، خلط و عفونت گلو+ ترکیب

 

داروی گیاهی کاظمی منتسب به امام کاظم (ع) که این روزها بیشتر از هر وقت دیگر استفاده و شناخته شده است.

ترکیب داروی گیاهی کاظمی که سه ترکیب گیاهی متفاوت در زمستان و تابستان دارد برای رفع آسم، خلط و عفونت های گلو معجزه آسا است.

اما این مدت که ویروس کرونا دامن گیر انسانها شد و بخش اصلی دستگاه گوارش و گلو را موردحمله قرار می داد برخی ادعا کردن  این ترکیب گیاهی برای درمان کرونا موثر است.

 

داروی گیاهی کاظمی برترین داروی رفع آسم، خلط و عفونت گلو+ ترکیب

 

به همین منظور علاوه بر معرفی ترکیب تابستانه و زمستانه این داروی گیاهی به تاثیر آن بر رفع ویروس کرونا نیز اشاره می کنیم.

دوستان عزیز برای سلامتی خود و عزیزانتان وقت بگذارید و مطالعه کنید تا با آگاهی صحیح، سلامت خود و خانواده تان را تضمین کنید.

 

متن عربی روایت شده از داروی امام کاظم علیه السلام:

 

داروی گیاهی کاظمی برترین داروی رفع آسم، خلط و عفونت گلو+ ترکیب

 

قَالَ السَّرِیُّ بْنُ أَحْمَدَ بْنِ السَّرِیِّ قَالَ:

حَدَّثَنِی مُحَمَّدُ بْنُ یَحْیَى الْأَرْمَنِیُّ قَالَ: حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ سِنَانٍ عَنِ الرِّضَا ع قَالَ‏: سَمِعْتُ مُوسَى بْنَ جَعْفَرٍ ع وَ قَدِ اشْتَکَى فَجَاءَهُ الْمُتَرَفِّعُونَ بِالْأَدْوِیَةِ یَعْنِی الْأَطِبَّاءَ فَجَعَلُوا یَصِفُونَ لَهُ الْعَجَائِبَ فَقَالَ:

 

أَیْنَ یَذْهَبُ بِکُمْ اقْتَصِرُوا عَلَى سَیِّدِ هَذِهِ الْأَدْوِیَةِ الْإِهْلِیلَجِ وَ الرَّازِیَانَجِ وَ السُّکَّرِ فِی اسْتِقْبَالِ الصَّیْفِ ثَلَاثَةَ أَشْهُرٍ فِی کُلِّ شَهْرِ ثَلَاثَ مَرَّاتٍ وَ فِی اسْتِقْبَالِ الشِّتَاءِ ثَلَاثَةَ أَشْهُرٍ کُلَّ شَهْرٍ ثَلَاثَةَ أَیَّامٍ ثَلَاثَ مَرَّاتٍ وَ یُجْعَلُ مَوْضِعَ الرَّازِیَانَجِ مَصْطَکَى فَلَا یَمْرَضُ‏ إِلَّا مَرَضَ‏ الْمَوْت‏.

 

امام کاظم (ع) بیمار شدند و پزشکان نزد ایشان آمده و برایشان نسخه‌های عجیب نوشتند.حضرت فرمودند:چه برشما آمده است؟ به سید و آقای این داروها اکتفا کنید. که من با ترکیب همین دارو دیگر بیمار نیستم.

 

 

ترکیب اصولی داروی کاظمی:

 

داروی گیاهی کاظمی برترین داروی رفع آسم، خلط و عفونت گلو+ ترکیب

 

جزء رموز این دارو این است که ترکیب این دارو در فصل تابستان و زمستان (فصل گرم و سرد) متفاوت می شود.

ترکیب این دارو در تابستان= هلیله سیاه+ رازیانه+ شکر سرخ (شکر نیشکر که فراوری صنعتی نشده باشد).

و در زمستان= هلیله سیاه+ مصطکی+ شکر سرخ (شکر نیشکر که فراوری صنعتی نشده باشد).

 

نحوه مصرف:

 

در افرادی که مبتلا به بیماری هستند مثلا به سرماخوردگی مبتلا هستند و در حین بیماری هستند سه روز پشت سر هم شب قبل از خواب یک قاشق چای خوری، و بعد از آن هر سه روز یک بار تا بهبودی کامل.

 

و در افرادی که مبتلا به بیماری نیستند و برای پیشگیری می خواهند مصرف کنند هر 10 روز یک بار قبل از خواب.

 

همچنین قبل و بعد از استفاده از این دارو تا یک ساعت حداقل هیچ چیز حتی آب استفاده نشود. و اگر در آخر شب قبل از خواب خورده شود و بعد از آن هیچ چیزی حتی آب خورده نشود و بخوابند اثر خیلی بهتری خواهد داشت.

 

چرا که این دارو باید با بزاق دهان حل شود و اثر خود را به طور کامل بر سیستم گوارشی و گلو بگذارد. به همین دلیل اگر بعد از خوردن پودر گیاهی آب یا … بخورید تمام این دارو شسته شده و اثری ندارد.

 

به موارد استفاده این داروی معجزه آسا باید درمان کیست گلو، گلو درد، درمان لوزه (همه لوزه ها) و ورم گلو را اضافه کرد. البته هر بیماری با توجه به شدت آن نیاز به موارد پوششی دیگر هم دارد.

 

آیا این داروی شفا بخش برای رفع کرونا موثر است؟

 

داروی گیاهی کاظمی برترین داروی رفع آسم، خلط و عفونت گلو+ ترکیب

 

در روزهای شیوع کرونا بسر می‌بریم و موضوع شناسایی دارویی برای درمان مبتلایان به این ویروس بسیار داغ بوده و افراد مختلفی سعی در تهیه این دارو را دارند؛

 

یکی از این داروهای ادعا شده داروی منتسب به امام کاظم (ع) است که مدعیان این دارو بر اثر بخشی آن تأکید دارند، لطفا توضیح دهید که آیا این دارو در کمیته علمی دارویی ستاد کرونا مطرح شده است؟
خیر.

واقعیت این است که یک موضوعی که مطالبه مردمی است همیشه محترم بوده و باید به آن توجه شود. تجربه مردمی نیز اگر به هر شکلی باشد؛

یعنی اگر چیزی در اندازه‌های بزرگ و جمعیت‌های زیاد تجربه و ادعا شده باشد، می‌گویند این یک سطحی پایینی از شواهد علمی محسوب می‌شود که می‌توان آن را در مطالعات کنترل و نظارت شده بررسی کرد؛ بنابراین از این جنبه نیز موضوع اهمیت پیدا می‌کند.

 

داروی گیاهی کاظمی برترین داروی رفع آسم، خلط و عفونت گلو+ ترکیب

 

اکنون چند نکته در کنار این موضوع پیدا می‌شود. وزارت بهداشت متولی یا متصدی برای امر مطالعات بالینی و صدور مجوز نیست بلکه متولی موضوع سلامت است و در این حوزه وظیفه‌اش نظارت است و خود نمی‌تواند مدعی دارویی شود و خود نیز آن را ارزیابی کرده، تائید و به فروش برساند.

 

بنابراین باید همیشه یک شخص حقیقی یا حقوقی وجود داشته باشد که مدعی چیزی بوده و ادعای خود را اثبات کند. مراجع اثبات آن مشخص است و در دانشگاه‌ها و بیمارستان‌ها مسیر مشخصی دارد.

به طوری که پروپوزال نوشته می‌شود، بعد بررسی و داوری می‌شود و کد اخلاق دریافت می‌کند و در سامانه‌ای به نام سامانه کارآزمایی بالینی ایران ثبت ‌شده و نتایج بررسی و داوری می‌شود؛

در نتیجه اگر نتایج مثبت بود، تائید می‌شود و شخصی که متولی آن پژوهش بوده بر اساس آن پرونده دارویی تشکیل می‌دهد و آن به سازمان غذا و دارو رفته و دارو مجوز دریافت می‌کند.

 

داروی گیاهی کاظمی برترین داروی رفع آسم، خلط و عفونت گلو+ ترکیب

 

پس تا این لحظه تاثیر مثبت آن بر کرونا تایید نشده است و برای رفع آسم و عفونت های گلو به غیر از کرونا تاثیر 100 درصدی دارد.

امیدوارم خدای متعال همه بیماران را لباس سلامت و عافیت هدیه بدهد.

 

مطالب مرتبط

 

شناخت و معرفی انواع چای گیاهی در جهان اکسیر های معجزه آسا/ 77 چای

سینوزیت چیست + درمان خانگی

دستور تهیه دارویی 20 برابر قوی تر از پنی سیلین

3 گیاه دارویی عالی ضد پیری


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان