ramazan
ramazan

مینی شعرهای تصویری و بسیار خواندنی (14)

مینی شعرهای تصویری و بسیار خواندنی (14)

مرجع زیباترین مینی شعرهای تصویری و خواندنی

 

شعر، نشانه یک زندگی عالی و بشری است. مردم با خیال زندگی می کنند و بهترین چیزی که خیال را تحت تاثیر قرار می دهد شعر است، پس این واقعیت که نقش روزمره کننده را ایفا می کند و شعر، حقیقتی است که اگر نمی شود سراینده آن بود، می توان دست کم خواننده آن شد و از روزمرگی رهید.

 

شعر در کوتاه ترین و موجزترین و خوش آهنگ ترین و مناسب ترین همنشینی واژه هایی آشنا، ما را با معنایی درگیر می کند که برای عقل، نامفهوم و موهوم و بیگانه است، اما برای دل و جان، آشنا و حس شدنی است.

 

 

شعر، میزبانی صادق است که قلب مخاطبان مستعد خود را هدف قرار می دهد و آنان را به ساحت ناممکن ها و ناباوری ها فرا می خواند تا خود ببینند و باور کنند که اگر ایمان و عشق باشد، هر ناممکنی ممکن می شود.

 

مینی شعرهای تصویری و بسیار خواندنی (14)مینی شعرهای تصویری و بسیار خواندنی (14)مینی شعرهای تصویری و بسیار خواندنی (14)مینی شعرهای تصویری و بسیار خواندنی (14)مینی شعرهای تصویری و بسیار خواندنی (14)مینی شعرهای تصویری و بسیار خواندنی (14)مینی شعرهای تصویری و بسیار خواندنی (14)مینی شعرهای تصویری و بسیار خواندنی (14)

آتش بگیر تا که ببینی چه می کشم

مینی شعرهای تصویری و بسیار خواندنی (14)مینی شعرهای تصویری و بسیار خواندنی (14)مینی شعرهای تصویری و بسیار خواندنی (14)مینی شعرهای تصویری و بسیار خواندنی (14)

سنگ باشیم ولی در تن کوهی مغرور

دست از دشمنی آینه ها برداریم

 

مینی شعرهای تصویری و بسیار خواندنی (14)مینی شعرهای تصویری و بسیار خواندنی (14)

ای باد صبح! منزل جانان من کجاست

من مردم! از برای خدا، جان من کجاست؟

مینی شعرهای تصویری و بسیار خواندنی (14)


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان