فیلم لحظه درگیری پلیس ایران با گروهک تروریستی 18+

فیلم لحظه درگیری پلیس ایران با گروهک تروریستی 18+

فیلم لحظه درگیری پلیس ایران با گروهک تروریستی 18+

 

فیلمی از موقعیت دردناک یک مامور انتظامی در استان لار که بدست گروهک های تروریستی مجروح شد …

 

یک مامور نیروی انتظامی که در درگیری با اشرار در سیستان و بلوچستان مورد اصابت گلوله قرار گرفت بیش از 9سال است که در کما به سر می برد.

 

به گزارش خبرنگار گروه حوادث Accidents وب سایت وب ناز؛همسر پلیس Police جانبازی که در کما به سر می برد در خصوص نحوه مجروح شدن وی گفت:

 

سال 87 درگیری شدیدی میان نیروی انتظامی با اشرار سیستان و بلوچستان صورت گرفته بود که در عملیات لار همسرم بدست گروهک تروریستی” ویدنی ” مجروح شد.

 

 

همسر”سید نورخدا موسوی”در ادامه افزود:بعد از آن درگیری به دلیل اینکه گلوله به سر همسرم اصابت کرده بود وی به کما رفت و اکنون 5 سال و سه ماه است که در کما به سر می برد و در خانه با جان و دل از وی نگهداری می کنم.

 

 

وی تصریح کرد:سید نور خدا یک مؤمن واقعی به‌ تمام‌معنا است.همسرم شجاع و خوش اخلاق بود و برای فرزندانش یک پدر کامل است.سید نور خدا را همه دوستان و اطرافیان به خاطر رفتار حسنه ای که داشت دوست دارند.

 

 

همسر سید نور خدا موسوی بیان کرد:خود را وقف همسرم کرده ام و پرستاری از وی مایه سربلندی من است الگویم در زندگی همسران متدین جانبازانی هستند که بعد از گذشت این همه سال از جنگ تحمیلی هنوز هم با عشق و صبوری از همسران شان پرستاری می کنند.

 

مشاهده کلیپ تا زمان لود فیلم شکیبا باشید


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان