می تو کتایون ریاحی و تعرض بازیگر سعید پور صمیمی به وی

می تو کتایون ریاحی و تعرض بازیگر سعید پور صمیمی به وی

می تو کتایون ریاحی و تعرض بازیگر سعید پور صمیمی به وی

 

جنبش می تو me too که مدتی است توسط بازیگران خانم راه اندازی شده! ماجرای تجاوزهای جنسی و تعرض های عوامل فیلم ها و سریال ها در پشت پرده سینما به خانم های بازیگر.

در این جنش سکوت بسیاری از خانم های بازیگر کشور شکسته شد و پس از گذشت چندین سال مهر سکوت را شکستند.

کتایون ریاحی با انتشار یک تصویر به همراه کپشنی ماجرای تعرض 25 سال پیش توسط سعید پور صمیمی بازیگر پیشکسوت سینما و تلوزیون را بر ملا کرد.

 

جنبش جدید خانم های بازیگر به عنوان me too! کلیپ بی شرمانه

 

متن و عکس کتایون ریاحی در خصوص حضور سعید پورصمیمی در جشنواره کن و تعرض 25 سال پیش به کتایون!؟

 

می تو کتایون ریاحی و تعرض بازیگر سعید پور صمیمی به وی

 

متن کتایون ریاحی در خصوص تعرض به او توسط سعید پورصمیمی

 

کتایون ریاحی عکس پور صمیمی با خط قرمز و تگ کردن 800 women (زنان ایرانی که به آنها تجاوز شده) را استوری کرد.

اما هیچ کس واکنشی نشان نداد.

 

این بار کتایون ریاحی پستی منتشر کرد و گفت:

چون پور صمیمی جشنواره کن است میخواهید مصلحت اندیشی کنید!! اما بدونید که پور صمیمی به من تعرض کرد و هنوز بعد از 25 سال یادم میاد روح و روانم به هم می ریزد.

 

بیوگرافی سعید پورصمیمی

 

 

می تو کتایون ریاحی و تعرض بازیگر سعید پور صمیمی به وی

 

سعید پورصمیمی در سال 1322 در تهران متولد شد. شروع کار بازیگری او از سال 1340 با تشکیل گروه بازارگاه به همراه عباس یوسفیانی، پرویز پورحسینی، اسماعیل پورحسینی، پرویز فنی زاده و … است.

او با گذراندن دوره های بازیگری و کارگردانی دانشکده هنرهای زیبا و گرفتن مدرک کارشناسی تئاتر در رشت، کارمند اداره تئاتر شد.

بعد از آن کارمند واحد نمایش صداوسیما گردید و کارگردانی نمایش های صحنه ای و تلویزیونی و نوشتن نمایشنامه به فعالیت خود ادامه داد.

عمده کارهای او در زمینه بازیگری تئاتر،‌ آندورا، پژوهشی ژرف و سترگ، استثناء و قاعده، ریچارد سوم، بازرسی، خسیس،‌ هنر می باشد. پورصمیمی بازیگری در سینما را از سال 1365 با فیلم ناخدا خورشید به کارگردانی ناصر تقوائی شروع کرد.

 

 

بیوگرافی کتایون ریاحی

 

 

می تو کتایون ریاحی و تعرض بازیگر سعید پور صمیمی به وی

 

کتایون ریاحی (زادهٔ 10 دی 1340) بزیگر ایرانی است. او در 1380 برای بازی در شام آخر مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و در 1387 زلیخا را در مجموعهٔ تلویزیونی یوسف پیامبر به تصویر کشید.

وی دارای یک فرزند به نام پوریا می‌باشد که موسیقیدان و دارای تحصیلات آکادمیک در زمینه موسیقی است. کتایون ریاحی خواهر علیرضا ریاحی از دیگر بازیگران سینما در ایران است.
حرفه

ریاحی با نویسندگی برای کودکان آغاز و با فیلم «خبرچین» به سینما آمد. اما فیلم در نیمه راه متوقف شد و او برای بازی در فیلم «پاییزان» انتخاب شد.

در آن زمان در سینما چندان موفق نبود اما با بازی در مجموعه «پدرسالار» توانست خود را مطرح کند و حضور او در مجموعه‌های «روزهای زندگی» و به‌ویژه مجموعهٔ تلویزیونی «پس از باران» از او چهره‌ای شناخته‌شده ساخت. بازی ریاحی در مجموعه‌های «پس از باران» و «شب دهم» نیز چشمگیر بود.

او پس از پنج سال دوری از سینما با بازی در «شام آخر» مهم‌ترین بازی دوران بازیگری خود را به معرض نمایش گذاشت و برای بازی در همین فیلم نامزد جایزهٔ بهترین بازی نقش اول زن از بیستمین جشنواره فیلم فجر شد.

«این زن حرف نمی‌زند» دیگر فیلمی بود که توانایی‌های کتایون ریاحی را نشان داد. ریاحی برای بازی در این فیلم هم نامزد جایزهٔ از هفتمین جشن خانه سینما شد.

 

مطالب مرتبط

 

تهدید کتایون ریاحی به ممنوع التصویری در دورهمی بخاطر پوشش او + عکس

کتایون ریاحی ویلچر نشین شد + عکس

تیپ و پوشش کتایون ریاحی که مانع پخش دورهمی شد + تصاویر

اقدام جنجالی و تحسین برانگیز کتایون ریاحی (عکس)


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان