فال تاروت و پیشگویی کامل هفتگی، هفته 4 خرداد ماه

فال تاروت و پیشگویی کامل هفتگی، هفته 4 خرداد ماه

فال تاروت با تفسیر کامل و پیشگویی هفتگی

 

دوستان و طرفداران فال و طالع بینی در این بخش به نیت متولدین تمام ماه های سال با تمرکز و انرژی بالا کارت های تاروت چیده و تفسیر شده است. همچنان متذکر می شوم که این بخش تنها برای بالا بردن سطح انرژی مثبت و حس خوب است.

برای شما کاربران عزیز رسانه ی نازوب بهترین های ممکن رو آرزو دارم. شاد و موفق باشید.

 

 

فال تاروت متولدین فروردین ماه

 

فال تاروت و پیشگویی کامل هفتگی، هفته 4 خرداد ماه

 

چرخ ثروت

یازدهمین کارت در Major Arcana است و عدد ده به آن داده می شود که مربوط به تعداد sephiroth (اشاره به سِفیروت درخت زندگی در آئین کابالا ) است.

چرخ در نقطه میانی Major Arcana می‌چرخد که نشان‌دهنده یک نقطه عطف مهم است. این استعاره ای از کارما، سرنوشت است.

موجوداتی که در گوشه های کارت به تصویر کشیده شده اند نمادی از عناصر زمین، هوا، آتش و آب هستند، درست مانند پنتاکل ها، شمشیرها، گرزها و فنجان های تاروت.

حروف روی چرخ بزرگ را می توان طوری مرتب کرد که کلمات مختلفی را تشکیل دهد که هر کدام معنی دارند:

ROTA، کلمه لاتین به معنای چرخ.

ORAT، کلمه لاتین به معنای صحبت می کند.

TARO، تلفظ آوایی تاروت، TORA، کتاب مقدس عبری و کلمه ای که در طومار کاهن اعظم دیده می شود.

و ATOR، نام دیگری برای هاثور، الهه مصری است. مار روی چرخ از دیرباز با شر همراه است، اما همچنین نماد مهمی از دگرگونی است.

مرد سر شغال نمادی از آنوبیس، خدای مصری است که نگهبان دنیای زیرین است.

در این سه شکل، مسیر زندگی، مرگ و تولد دوباره چرخ تجسم یافته است. تنها زمانی که از رویدادهای روزمره زندگی خود عقب نشینی کنید، می توانید الگوهای بزرگتر را ببینید و به موفقیت مالی و چرخش زیبای زندگی دست پیدا کنید!

 

فال تاروت متولدین اردیبهشت ماه

 

فال تاروت و پیشگویی کامل هفتگی، هفته 4 خرداد ماه

 

هیروفانت

Hierophant ششمین کارت در Major Arcana است

در این کارت عصا و تاج نشانگر مقام اقتدار مطلق است. این کارت و تصویر آن نمادی از مذاهب سازمان یافته و معلم درونی است، هر دو در مسیری که به الوهیت منتهی می شود، راهنمایی می کند، از این رو دو کلید متقاطع در پای او قرار دارد.

متولدین اردیبهشت اگر به دنبال جواب سوالهای خود هستید این کارت می آموزد که باید در درون خود نیز به دنبال پاسخ باشند.

اگر موقعیت شما به شغل شما مربوط می شود، هیروفانت در نشان می دهد که ریشه مشکل شما در زمانی نهفته است که در یک شرکت بزرگ با الزامات و انتظارات سخت مشغول به کار بوده اید، یا احتمالا زمانی که در یک محیط سخت مدرسه بوده اید.

هیروفانت نماد آگاهی از قوانین، مقررات، آداب و رسوم و روش های قابل قبولی است که در موقعیت استفاده می شود.

اما شما را به آن پاسخ های سنتی محدود نمی کند. ممکن است مجبور شده باشید از استانداردها خارج شوید، زمانی که به نفع خودتان بود که این کار را انجام دهید. پس اگر در این هفته با شغل و کارتان به مشکل برخوردید هوشیار باشید و طبق قوانین کار پیش بروید.

 

فال تاروت متولدین خرداد ماه

 

فال تاروت و پیشگویی کامل هفتگی، هفته 4 خرداد ماه

 

مرد حلق آویز شده
مرد حلق آویز شده سیزدهمین کارت در Major Arcana است و عدد 12 به آن داده می شود تا ترکیبی از تسلط جادوگر بر عناصر با شهود و تعهد کاهن اعظم به جستجوی دانش باطنی را نشان دهد.

مردی از مچ پا از درختی به شکل T آویزان شده است. حالت آرام صورتش و پنهان بودن دستانش پشت سرش نشان می دهد که او در حال مبارزه نیست. پس بی خیال بودن متولدین خرداد ماه را می رساند!

او این کار را برای به دست آوردن روشنگری، که نماد آن هاله دور سرش است، انتخاب کرده است.

مرد به دار آویخته، مانند اودین یا مسیح، با کمال میل وجود دنیوی خود را رها می کند تا به درک بیشتری دست یابد که نه تنها برای خود، بلکه برای مردمش نیز مفید باشد.

بنابراین رفتار خونسرد متولدین خرداد ماه بی دلیل نیست آنها به عمق کار خود و مسائلشان فکر میکنند تا برای امور کارها به درک بیشتری برسند.

 

فال تاروت متولدین تیر ماه

 

فال تاروت و پیشگویی کامل هفتگی، هفته 4 خرداد ماه

 

شوالیه شمشیرها
اغلب، این کارت به شما یا شخصی اشاره دارد که در موقعیت مورد نظر به شدت بر زندگی شما تأثیر گذاشته است، اما لازم نیست مرد باشید.

شوالیه شمشیرها برای نبرد آماده شده بود و شمشیر او چالشی را برای همه واردان تکان می داد. او همیشه با شمشیر، سپس با سر، سپس با قلب خود رهبری می کند.

ذهن شخص مورد نظر، مانند شوالیه، سریع است و نیاز به تحریک مداوم دارد. پروانه روی اسب او نمادی از بیرون آمدن او از گل داودی است!

حال اگر عاشق پشیه هستی او تاثیر قدرتمندی بر تو گذاشته است اما آیا اشتیاق او تو را به انتها می رساند! و آیا انرژی بالای او دوام می آورد و همیشگی ست؟

 

 

فال تاروت متولدین مرداد ماه

 

فال تاروت و پیشگویی کامل هفتگی، هفته 4 خرداد ماه

 

دو تا از پنتاکل (پنتاکل نام ستاره ی پنج راس یا 5 پر، سحر و جادو است)

با سهولت در دو موقعیت در یک زمان، شخص در دو پنتاکل انتخاب‌هایی را که ما هر روز انجام می‌دهیم به تصویر می‌کشد.

مانند کشتی‌هایی که در دریاهای مواج پشت سر او قرار دارند، او فراز و نشیب‌هایی را در جزر و مد بی‌پایان زندگی تجربه کرده است که نماد آن علامت بی‌نهایت در الگوی احاطه کننده پنج‌چشم‌ها است.

هر انتخاب جدیدی که انجام شود، تغییر، فرصتی جدید و شروعی تازه را برای متولدین عزیز مرداد ماهی به همراه دارد.

می گویند تنها چیزی که ثابت است تغییر است! موفقیتی که در این موقعیت به دست آوردید ناشی از انعطاف و سازگاری شما می باشد.

 

فال تاروت متولدین شهریور ماه

 

فال تاروت و پیشگویی کامل هفتگی، هفته 4 خرداد ماه

 

مرگ

Death چهاردهمین کارت در Major Arcana است و به دلایل زیادی عدد 13 به آن داده می شود… هم کارت مرگ و هم شماره 13 به طور گسترده ای اشتباه گرفته شده اند.

اکثر مردم به هر دوی آنها با ترس نگاه می کنند، در حالی که در واقع آنها اصلاً نفرین یا بدشانس نیستند – همه اینها به دیدگاه شما بستگی دارد. (این در واقع برای مرگ جسمانی نیز صدق می کند.)

یک شخصیت زره پوش و اسکلتی سوار بر اسب سفید می رود که نمادی از معنویت و پاکی جسم و روح است. مرگ انسانها را از هر قشری از سر می گذراند و هر کدام به شیوه های متفاوتی رخ می دهد که با دیدگاه آنها مطابقت دارد.

کشیش، سرشار از ایمان به زندگی پس از مرگ لذت بخش، مستقیماً با مرگ روبرو می شود.

زن جوان در تصویر از ترس و اندوه روی برمی‌گرداند، اما با کمال تأسف زانو می‌زند.

کودک، کاملاً بی گناه و به طرز سعادتی نادان، زیبایی گل های تازه چیده شده را به مرگ تقدیم می کند.

گلها اگرچه زیبا هستند اما اکنون نیز مرده اند. به اندازه کافی جالب است که یک گل روی پرچمی که مرگ حمل می کند ظاهر می شود.

متولدین شهریور باید مرگ را که اساساً نماد تغییر است، همانطور که کودک انجام می دهد ببینند و قبول کنند. به این ترتیب، مرگ کمتر آسیب زا می شود.

 

فال تاروت متولدین مهر ماه

 

فال تاروت و پیشگویی کامل هفتگی، هفته 4 خرداد ماه

 

نُه عصا

Nine of Wands نشان‌دهنده یک مکث، زمانی برای «صبر کردن و دیدن» است، که ریشه موقعیت فعلی شماست.

شما نبردهای زیادی را در رابطه با موقعیت خود دیده اید و سخت جنگیده اید.

مانند مردی که در کارت است و سرش بانداژ شده اما خم نشده است، اراده شما دست نخورده باقی ماند.

این درگیری ها شما را قوی کرده است، اما شما را سخت کرده است، و باعث می شود بهتر بتوانید درگیری های زندگی را پشت سر بگذارید، اما به چه قیمتی؟

دفاعیات خود را یادداشت کنید و زمانی که دفاعیات شما بیان شدند ممکن است به نظر آید که شما غیرقابل دسترس هستین و کمی شما را سخت درک کنند. کسی سعی داشته اعتماد شما را جلب کند که در بهترین حالت به سختی به دست آمده است.

شما از تأثیرات بیرونی کناره گیری کرده اید و به اعماق درون رفته اید تا از پشت پرده به آگاهی و دانش دست پیدا کنید و این بسیار خوب است. و راه پیشرفت شما را باز می کند.

 

 

فال تاروت متولدین آبان ماه

 

فال تاروت و پیشگویی کامل هفتگی، هفته 4 خرداد ماه

 

چهار پنتاکل (اشاره به کارت های معکوس)

چهار پنتاکل نشان می دهد که شما با تکیه بر سود مادی به ثبات دست می یابید. ممکن است خود را از دنیای اطراف خود مسدود کرده باشید.

نمادی از شخصیت موجود در تصویر که سر، قلب و پاهای خود را با ثروت خود می پوشاند و از خود در برابر دخالت دنیای بیرون محافظت می کند.

آبان ماهی عزیز از، از دست دادن چه می ترسیدی که هر چه می توانی احتکار می کنی؟

شما ثابت کرده اید که در پس انداز پول ماهر هستید و سزاوار موفقیت های مالی سختی هستید که به دست آورده اید، اما هر چند وقت یکبار باید برای لذت بردن از نعمت های موفقیت خود وقت بگذارید.

همه را جمع نکنید تا روح و روانتان به مرور زمان اسیر خساست شود.

 

 

فال تاروت متولدین آذر ماه

 

فال تاروت و پیشگویی کامل هفتگی، هفته 4 خرداد ماه

 

کارت خورشید و خوشا به سعادت آذرماهی عزیز

خورشید بیستمین کارت در ماژور آرکانا است و عدد 19 به آن داده می شود تا نشان دهد ضمیر خودآگاه که توسط جادوگر به حالت خودشکوفایی هرمیت می رسد.

کودکی با موهای طلایی برهنه سوار بر اسبی سفید خالص، پرچمی سرخ را حمل می کند. این کودک یادآور کسی است که گلها را تا پای جان نگه داشت، حالا سوار بر همان اسب سفید پاکی است، اما به جای پرچم سیاه، پرچمی قرمز بر دوش دارد که نشان دهنده نشاط و شور است.

شما هفته ای سرشار از شادی و نشاط دارید. کودک درونتان دوباره متولد می شود. بنا به تصویر کارت تنها چیزی که کودک می پوشد یک روسری است که بالای آن پر شده است که نماد حقیقت است.

گل‌های آفتابگردان همه به سمت کودک می‌چرخند و نشان می‌دهند که این واقعاً فرزند نور است، زیرا آفتابگردان‌ها برای رزق و روزی به سمت خورشید می‌چرخند. و شما روزی فراوانی در این هفته خواهید داشت. و خود خورشید با تمام شکوه خود بر صحنه می تابد و به همه موجودات زنده گرما و نور می بخشد.

زندگیتان همواره به درخشش خورشید گرم و نورانی است. شکر این نعمت را بجا آورید.

 

فال تاروت متولدین دی ماه

 

فال تاروت و پیشگویی کامل هفتگی، هفته 4 خرداد ماه

 

کارت هشت شمشیر

نماد ظلم و ستم با هشت شمشیر است. شما احساس می‌کردید در دام افتاده‌اید و تنها هستید و نمی‌توانید راه‌حل خود را ببینید.

قلعه در پس‌زمینه نشان‌دهنده شخصیت اقتداری است که احساس می‌کردید شما را پایین نگه می‌دارد.

شمشیرها مخالفانی هستند که شما را از حرکت باز داشتند. نزدیکتر نگاه کن آیا شما می توانستید کسی باشید که خود را آنجا نگه می داشت؟

توجه داشته باشید که زن در تصویر نه پاهایش بسته است و نه شمشیرها راه او را می‌بندند. تو آزاد بودی و هستی تا همه جا بروی ستمگر در زندگی شما ممکن است در واقع واقعی بوده باشد، اما شما قدرت آن را دارید تا او را از خود دور کنید و با اقتدار در مقابل این ستم بایستید پس به خودتان ایمان داشته باشید که می توانید به خوبی از پس مشکلاتتان برآیید.

 

 

فال تاروت متولدین بهمن ماه

 

فال تاروت و پیشگویی کامل هفتگی، هفته 4 خرداد ماه

 

پنج شمشیر

پنج شمشیر نشان دهنده شکست است. ممکن است در یک نبرد (به احتمال زیاد روانی) شکست بخورید و خود را در عقب نشینی ببینید و به دنبال آرام کردن آب متلاطم احساسات خود باشید.

شخصیتی که شمشیرها را جمع‌آوری می‌کند نشان می‌دهد که یک امتیاز آور، با انگیزه انتقام و تبرئه، در قلب مشکلات شما است.

این کارت همچنین می تواند هشداری برای شما باشد که از هوس های خود برای انتقام دوری کنید و نشان دهد که نتیجه آن فقط رنج و درد خواهد بود.

این زخم هایی که کشیدی برای التیام نیاز به زمان داشت. حتی در حال حاضر، باید شکست خود را بپذیرید و چیزهای جدیدی برای تمرکز بر روی آنها بیابید و این بخش از گذشته خود را رها کنید.

تا پس از این بحران چند روزه به آرامش برسید و از این ناملایمات روحی تجربه خوبی کسب کنید. پس اعتماد به نفستان را بالا ببرید و بر افکار خوب بیشتر توجه و تمرکز داشته باشید.

 

 

فال تاروت متولدین اسفند ماه

 

فال تاروت و پیشگویی کامل هفتگی، هفته 4 خرداد ماه

 

دو تا از گرز (خوشا به حال شما اسفند ماهی عزیز)

The Two of Wands نشان دهنده فرصت ها، به ویژه در تجارت است. شما پایه و اساس یک سرمایه گذاری جدید را گذاشتید. شما قبلاً هم به موفقیت هایی دست یافته بودید که با گرز محکمی که به دیوار قلعه بسته شده بود نشان آن دارد که این موفقیت های ادامه دار است.

همچنین به نیلوفرهای زیبا و گل رز قرمز توجه کنید. این نشان دهنده تعادلی است که با آن به هدف خود نزدیک شده اید.

همچنین عصا در یک دست نشان دهنده تعهد شما و کره زمین در دست دیگر پتانسیل فوق العاده ای برای موفقیت را نشان می دهد.

شخصیت در تصویر، که به دریا نگاه می کند، تجارت را نشان می دهد و می تواند نشان دهنده مشارکت و اتحاد قوی باشد. شما در مراحل اولیه یک شرکت پررونق هستید.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان