بلیط کدام استخرها را می توان به صورت اینترنتی خرید کرد؟

مجموعه : اخبار ورزشی
بلیط کدام استخرها را می توان به صورت اینترنتی خرید کرد؟

بلیط کدام استخرها را می توان به صورت اینترنتی خرید کرد؟

 

امروزه یکی از تفریحات بسیار مردم استفاده از استخر و پارک‌های آبی می‌باشد؛ چرا که هیچ چیزی مثل یک تفریح آبی نمی‌تواند حس هیجان و شادی رو در روح و روان آدم به وجود آورد. شنا به عنوان یکی از ورزش‌های پر شور و هیجان، همیشه جایگاه ویژه‌ای در میان ما دارد و با نزدیک شدن به فصل گرما، طرفداران این ورزش بیشتر هم می‌شود.

 

اگر عاشق شنا، سونا، جکوزی، حمام ترکی و… هستید؛ ولی زمان تهیه کردن بلیط استخر را ندارید، پیشنهاد می‌کنیم بلیط استخر مدنظر خود را به صورت اینترنتی تهیه کنید. در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا چند مورد از بهترین استخر‌های تهران که بلیط آن‌ها به صورت اینترنتی در دسترس است را به شما معرفی کنیم.

 

 

مزایای خرید اینترنتی بلیط استخر

خوشبختانه امروزه سایت‌های مختلفی وجود دارد که خرید آسان بلیط استخر به صورت اینترنتی را امکان‌پذیر می‌کنند. در قدیم افرادی که قصد رفتن به استخر را داشتند، مجبور بودند جهت رزرو، کیلومترها حرکت کنند، در ترافیک بمانند و وقت خود را تلف کنند.

 

ولی امروزه با پیشرفت تکنولوژی و افزایش استفاده از گوشی‌های همراه و اینترنت، زندگی مردم بسیار راحت‌تر شده است.

 

با کمک این سایت‌ها به صورت آنلاین بلیط خود را برای هر تاریخی که مدنظر دارید، با قیمت ارزان‌تر از گیشه تهیه نمایید و بدون چاپ کردن از آن استفاده کنید.

 

همچنین در اغلب این نوع سامانه‌ها امکان کنسلی بلیط خریداری شده به راحتی محیا است.

 

 

بلیط کدام استخرها را می توان به صورت اینترنتی خرید کرد؟

 

معرفی بهترین استخر‌های تهران

 

 

شما می‌توانید از طریق سایت‌های خرید اینترنتی بلیط استخر، بلیط استخر‌های زیر را به راحتی تهیه کنید:

 

 

1. استخر زیتون شهرک غرب

 

اگر اهل شنا و ورزش های آبی هستید و وجود یک سالن بدنسازی حرفه‌ای هم در کنار استخر برایتان اهمیت دارد، پیشنهاد ما به شما استفاده از سانس‌های آزاد استخر زیتون شهرک غرب است.

 

استخر زیتون شهرک غرب با یک موقعیت جغرافیایی بین‌ظیر و همچنین محیطی استاندارد و حرفه‌ای، یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید بلیط استخر است تا یک روز ورزشی فوق العاده را بسازید.

 

 

آدرس: تهران، شهرک غرب، بلوار شهید فرحزادی، خیابان پارک، تقاطع بلوار درختی

 

 

2. استخر روباز ارم

استخر روباز ارم در مجموعه پارک آبی ارم با امکاناتی شامل استخر روباز، استخر کودکان، حمام سنتی و… است که لذت شنا در را در فضایی باز و گرفتن حمام آفتاب را به شما ارائه می‌کند.

 

استخر روباز ارم یکی از پر طرفدارترین، بزرگ‌ترین و آفتاب گیر‌ترین استخرهای روباز تهران با مساحتی بیش از 4000 مترمربع است که همه روزه از ساعت 9 الی 17 پذیرای بانوان علاقه مند به شنا می باشد.

 

از دیگر امکانات این استخر بانوان می‌توان به استخر کودکان، پارکینگ رایگان، بوفه، و تراس‌های آفتاب آن اشاره کرد.

 

 

آدرس: تهران، ارم، بزرگراه فهمیده، مجتمع تفریحی ورزشی ارم

 

 

3. استخر چهار فصل هودین و هورام

 

 

بلیط کدام استخرها را می توان به صورت اینترنتی خرید کرد؟

 

استخر چهار فصل روباز هودين و هورام، تنها استخر مجهز به سيستم گرمايش تابشي است که از امکاناتی مثل حمام نمك، غار سنگي ويژه آبدرماني و باشگاه تخصصي ورزشي بانوان و اقايان برخوردار است.

 

از دیگر امکانات این مجموعه می‌توان به حمام آفتاب، جکوزی سرد و گرم به همراه باران مصنوعی، سونای خشک و بخار، مجهز به كريدور هوای گرم و آب استخر گرم اشاره کرد.

 

استخر هودین هورام در روزهای مختلف هفته و با سانس‌های متنوع ویژه آقایان و بانوان سرویس دهی دارد و افراد زیادی برای شنا کردن و آفتاب گرفتن به این استخر روباز مراجعه می‌کنند.

 

 

آدرس: تهران، تهرانسر، بلوار گلها، تقاطع یاس، مجموعه توریستی ورزشی هودین و هورام

 

 

4. استخر باشگاه انقلاب

مجموعه استخر چهار فصل بانوان باشگاه انقلاب که در سال 1390 افتتاح شد، 5000 متر مربع مساحت دارد. این مجموعه شامل

 

سيستم استخر سر ريز تعادلی، سالن رختكن و بار شناگر 300 نفر در سانس، ديگ‌هاي فولادي به حجم 3 ميليون كالري در ساعت، سيستم تهويه چرخشي با هواساز، سيستم تونل مهاب، سيستم جكوزي با 2 دماي متفاوت، سالن بدنسازي، سيستم حمام سنتي و هشتي، سيستم ماساژ با اتاق‌هاي مجزا، سيستم حمام تركي و… می‌باشد. در این مجموعه فقط خردسالان دختر 4 سال به بالا پذیرش می‌شوند.

 

 

آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، اتوبان نیایش، حد فاصل بزرگراه های کردستان و سئول، جنب نمایشگاه بین المللی، مجموعه ورزشی انقلاب

 

 

5. استخر روباز اکباتان

 

 

بلیط کدام استخرها را می توان به صورت اینترنتی خرید کرد؟

 

اگر از طرفداران ورزش های آبی هستید پیشنهاد ما به شما استفاده از خدمات استخر روباز اکباتان است که مختص بانوان ساخته شده است.

 

این استخر که کاملا مطابق استانداردهای جهانی استخر‌های روباز ساخته شده و محیطی کاملا بهداشتی دارد، بهترین گزینه برای شنای بانوان عزیز است تا لحظات خوبی را سپری کنند. فضای بزرگ ۳۰۰۰ متری دلباز و سرسبز، آب تمیز و شفاف، بوفه‌های مجزا و تخت‌های ویژه آفتاب گرفتن از جمله امکانات این استخر است.

 

آدرس: شهرک اکباتان، انتهای فاز ۳، خیابان شکوری شرقی، جنب بلوک E۲

 

 

خرید اینترنتی بلیط استخر‌های تهران

 

 

شنا به عنوان یکی از ورزش‌های پر شور و هیجان، همیشه جایگاه ویژه‌ای در میان ما دارد؛ به همین دلیل نیاز داریم تا در ایام مختلف سال به استخر برویم و از شنا و آب لذت ببریم.

 

شهر تهران استخرهای روباز و سرپوشیده زیادی دارد که می‌توانید به آن‌ها مراجعه کنید. یکی از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین سایت های فروش اینترنتی بلیط استخر، تخفیفان است.

 

تخفیفان بهترین گزینه و نزدیک‌ترین استخرهای نزدیک به محل سکونت‌تان را به شما معرفی می‌کند و بلیط استخر مورد نظر شما را با تخفیف ویژه در اختیار شما قرار می‌دهد.

یکی دیگر از دغدغه‌هایی که تخفیفان تهران به خوبی آن را برآورده می‌کند، پیدا کردن استخر بانوان و استخر بانوان سانس شب است. شما به راحتی و با آسودگی کامل می‌توانید در تخفیفان پیشنهادی مطابق با سلیقه ی خود پیدا کنید.

 

 

مزایای خرید بلیط از سایت تخفیفان

 

 

تخفیفان به عنوان اولین بستر تخفیف گروهی، همیشه تخفیف‌های جذابی از انواع استخرهای تهران به شما پیشنهاد داده است.

 

چه به دنبال بلیط استخر روباز هستید و چه استخرهای سر پوشیده تهران، می‌توانید روی تخفیفان حساب کنید و از یک شنای حسابی در هر فصلی از سال لذت ببرید.

 

تخفیفان از همه مناطق تهران بهترین استخرها را به شما معرفی می‌کند و بلیط آن‌ها را با تخفیف‌های ۳۰ تا ۹۰ درصدی در اختیار شما قرار می‌دهد.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان