تصویری که دلیل ازدواج نکردن شماست! تست تصویری عشق

تصویری که دلیل ازدواج نکردن شماست! تست تصویری عشق

نازوب: تست های تشریحی و تصویری مشخص کننده خلق و خوی نهانی هر فرد است. تست های تصویری که مجموعه ای از رفتارهای نهان ما را در خود پنهان کرده با نگاه اول شخصیت اصلی شما را لو می دهد.

این گونه تست های تصویری کاملا مطالعه شده، علمی و صحیح است.

 

عشق در نگاه اول با تصاویری که به عنوان تست عشق بیانگر دلیل یا عدم عاشق شدن شماست. با ما و این مبحث و تست جالب همراه باشید.

 

سؤال: شما بعد از نگاه کردن به تصویر زیر بگویید کدام یک را زودتر دیده اید که نشان می دهد چه چیزی باعث شده است تا عاشق نشوید یا از این اتفاق دوری کنید. و تا کنون مجرد بمانید.

 

تصویری که دلیل ازدواج نکردن شماست! تست تصویری عشق

 

منجم یا ستاره‌شناس در نگاه اول

 

اگر اول منجم را دیدید، یعنی سطح آسیب پذیری شما باعث شده است تا از عشق فاصله بگیرید.

شما تحصیلات تان را انجام داده اید، کارهایتان را کرده‌اید و به دنبال صمیمیت و احساسِ خوب می گردید؛ پس باید این حس آسیب پذیری را در خودتان برطرف کنید.

 

اگر در گذشته اتفاق سختی برایتان افتاده است؛ دلیل نمی شود که در آینده هم زندگی خوبی نداشته باشید؛ پس بهتر است که فقط از اشتباهات تان درس بگیرید، صبور باشید و از عاشق شدن نترسید‌.

 

مشاهده تلسکوپ در لحظه ای که تصویر را دیدید

 

اگر اول تلسکوپ را دیدید، یعنی دیدن نقاط منفی طرف مقابلتان باعث می شود که از عشق دوری کنید.

باید بپذیرید که هیچ کس عالی، کامل و بدون نقص نیست و همیشه یک نقطه منفی در افراد وجود دارد و کسی که دوستش دارید، هم خارج از این قاعده ها نیست.

متأسفانه ترک کردن دیگران به خاطر یک اشتباه کوچک؛ در آینده شما را پشیمان می کند. پس فرقی ندارد که عاشق چه کسی هستید؛

در هر صورت باید بدانید که همه ایراداتِ خودشان را دارند و بهتر است که روی نقاط مثبت تمرکز کنید.

 

صورت و چهره با نگاه اول

 

اگر اول متوجه صورت شدید، یعنی خیلی به چیز های رمانتیک در رابطه عاشقانه علاقه ندارید. می‌دانید که این چیزها زیبا هستند؛

 

اما شما واقع گرا هستید و خیلی این موارد را پر اهمیت نمی دانید. بدانید که شادی و خوشبختی در انتظار شماست؛ اما به شرطی که برایش تلاش کنید.

 

منظور ما این نیست که مدام ابراز علاقه کنید، بلکه باید سعی کنید که این خودخواهیِ محض را کنار بگذارید.

 

مشاهده پل با نگاه اول

 

اگر اول پل را دیدید؛ یعنی چیزی که باعث می شود عشق برایتان جذابیت نداشته باشد، وقتی است که برایش صرف می کنید و این کار را یک نوع هدر دادن وقت می‌دانید.

 

از طرفی هم اگر شما جزء افرادی هستید که فکر می کنید عاشق شدن و قرارهای ملاقات باعث می شود تا دوستان و اطرافیانتان فراموشتان کنند؛ سخت در اشتباهید و باید هر چه زودتر این طرز فکر را عوض کنید.

 

 

اکنون تست زیر نشان دهنده میزان عشق شما و نحوه ی عاشق شدن شماست

 

 

تصویری که دلیل ازدواج نکردن شماست! تست تصویری عشق

 

 

دراین تست هم با نگاه اول ببینید چه تصویری در ذهن شما نقش می بندد. فقط خودتان را گول نزنید و نظرتان بعد از خواندن متن عوض شود!

 

دیدن چهره یک پیرمرد در تست تصویری عشق

 

اگر پیرمردی را دیدی… این بدان معنی است که شما همیشه در رابطه با مسائل عشق و عاشقی به دنبال تصویر بزرگتر هستید.

 

شما حرکات عاشقانه را دوست دارید اما اینها برای متعهد شدن شما کافی نیستند. شما درک می کنید که یک رابطه برای پرورش نیاز به زمان، انرژی و تعهد دارد و برای آن ارزش قائل هستید.

 

اگر شریک زندگی‌تان حال و هوای مشابهی به شما بدهد، فقط شما به دنبال تعهد می‌روید، زیرا می‌دانید که عشق چیزی بیش از دسته‌گل‌ها و ملودی‌ها نیست.

 

دیدن مردی سوار بر اسب در تست تصویری عشق

 

اگر مردی را سوار بر اسب دیدید، به این معنی است که جلب کردن توجه شما سخت است. مهم نیست که طرف مقابل چقدر تلاش می کند، شما همیشه او را نادیده می گیرید.

 

شما در جستجوی دائمی آن شخص کامل هستید. خوب است که سخت گیر باشید، اما فقط یک کلمه احتیاط: در حالی که شما تلاش های صادقانه را نادیده می گیرید.

 

به دنبال شریک عالی هستید، احتمالاً او را از دست داده اید یا در آستانه از دست دادن او هستید. چشمان خود را باز کنید. شاید شما قبلاً آن مورد خاص را در نزدیکی خود داشته باشید.

 

دیدن زنی که در کنار رودخانه دراز کشیده است

 

زنی که کنار رودخانه دراز کشیده است نشان می دهد که شما در گذشته به شدت آسیب دیده اید. شما از وارد شدن به یک رابطه می ترسید.

 

همه ما به سهم خود از گذشته آسیب هایی داشته ایم. اما این هرگز به این معنا نیست که تمام منفی های گذشته در آینده هم وجود خواهد داشت. آهسته پیش بروید اما خودتان را کاملاً نبندید. عشق وجود دارد و هست و ماندگار است فقط به آن ایمان داشته باشید.

 

دیدن طاق سنگی بر فراز رودخانه در تست تصویری عشق

 

دیدن طاق سنگی کنار رودخانه به این معنی است که عاشق نمی شوید، بلکه عاشق ایده عاشق شدن هستید. با روحیه آزاد و ماجراجو، زندگی برای شما سفرهای حماسی است.

 

اما گاهی اوقات، خوب است که سرعت خود را کم کنید و کمی استراحت کنید. سعی کنید ماجراجویی خود را با فردی که عشق شما را کامل می کند به اشتراک بگذارید.

 

او به سفر شما رونق می بخشد. و به این ترتیب مطمئن خواهید شد که دنیا برایتان زیباتر خواهد شد!

 

 
سخت ترین تست هوش دنیا ! (تصویری)
تست هوش جالب تصویری تشخیص IQ
آزمون و تست هوش کتل یکی از بهترین آزمون های غیر کلامی
تست هوش ریون، سوالات آزمون تست هوش ریون+ پاسخنامه

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان