جدیدترین تکنیک های افزایش سایز سینه ها

جدیدترین تکنیک های افزایش سایز سینه ها

همه ما واقفیم که بین نگرش مثبت و گرایش به تناسب اندام یک رابطه مثبت و معناداری وجود دارد. در عصر حاضر به واسطه زندگی کردن در یک جامعه مدرن و معرفی تکنیک های متنوع و پیشرفته تناسب اندام، فرصت های طلایی در اختیار آندسته از افردی که صاحب این نگرش های مثبت هستند قرار داده شده است.

درک بسیاری از افراد از اهمیت دادن به سلامت و تلاش برای دستیابی به یک سطح رضایت بخش از شکل بدن افزایش یافته است.

اگر بخواهیم روی این موضوع ریزتر شویم و آن را تنها به حوزه زیبایی زنان و جراحی زیبایی زنان تعمیم دهیم، احتمالاً در این مسیر با جراحی هایی از قبیل جراحی پروتز پستان روبرو می شویم که زنانی را که از کم حجم بودن سینه ها رنج می برند، تشویق می کند تا با بهره گرفتن از مزایای این پروسیجر، یک قدم کارساز و مثبت به تمام معنا را در جهت بازیابی حجم از دست رفته سینه ها و بهبود دادن سایز آنها بردارند.

 

 

جدیدترین تکنیک های افزایش سایز سینه ها

 

پروتز سینه چگونه باعث بازیابی حجم از دست رفته سینه ها می شود؟

 

در این فرایند، از ایمپلنت هایی با متریال مختلف، در شکل ها و سایزهای مختلف استفاده می شود. البته ، نکته طلایی و مهم در این مرحله این است که انتخاب صحیحی از میان این گزینه های متنوع ایمپلنت انجام شود به شکلی که گزینه انتخاب شده، متناسب با سایر ویژگی های بدن بیمار بوده و بتواند ظاهری شکیلی را در قفسه سینه ایجاد کند.

جراح پروتز سینه با ایجاد برش هایی در موقعیت های مناسب، این ایمپلنت ها را جاسازی می کند و پس از آن به بستن برش ها با استفاده از بخیه اقدام می نماید.

 

آیا پروتز سینه به تنهایی برای بازیابی زیبایی سینه ها کافیست؟

 

گاهی بیمار علاوه بر کم حجم بودن سینه ها ، با مشکل افتادگی سینه ها نیز روبروست. در چنین شرایطی ، طبیعتاً پروتز به تنهایی نمی تواند در فرایند شکل دادن به سینه ها موفق عمل کند.

به همین دلیل، جراح علاوه بر اجرای این فرایند، پروسیجر لیفت سینه را نیز به پلن درمان اضافه می کند و با بالا کشیدن آنها و حذف پوست اضافی سینه ها، آنها را در موقعیت مناسب تری قرار می دهد.

به این ترتیب، علاوه بر اینکه سینه ها روی قفسه سینه در موقعیت مناسب تری قرار می گیرند، حجم آنها نیز افزایش داده می شود و نتیجه همه این تغییرات، خلق سینه هایی با ظاهری جذاب از نظر شکل و اندازه و میزان برجستگی می باشد.

البته در کنار جراحی برای افزایش سایز سینه، عمل ابدو با برداشتن چربی های اضافی شکم و پهلو، نیز می تواند به بهتر شدن نتیجه کمک کند.

 

انتخاب جراح پروتز سینه

 

مهم ترین و در واقع سرنوشت ساز ترین فاز در تصمیم گیری برای انجام این فرایند زیبایی ، انتخاب جراح پروتز سینه است. اگر اندازه سینه ها برایتان مطلوب نیست، خب قطعاً پروتز سینه چاره دغدغه شماست، اما آنچه به شکلی بارز نقش تعیین کننده ای در این میان بازی می کند، انتخاب یک جراح ماهر و با تجربه همانند دکتر رجب پور است که با استفاده از دانش عمیق و به پشتوانه تجربه و مهارت خود و نیز بهره گرفتن از نگاه هنری و ذهن خلاقش، نتیجه ای را برای شما خلق کند که ماحصل آن رضایت بیمار باشد.

 

مزایای پروتز سینه

 

زمانی که تصمیم می گیرید با قرار گرفتن تحت این پروسیجر زیبایی ، به رفع ایرادات ظاهری در ناحیه سینه هایتان اقدام کنید، مزایایی که از چنین تصمیم درستی عایدتان می شود فقط به بهبود شکل ظاهری این اندام محدود نخواهد شد.

همه ما به خوبی می دانیم که زیبایی باعث بالا رفتن سطح اعتماد به نفس و عزت نفس می شود.

وقتی ویژگی های ظاهری شما قابل قبولتان باشند، نه تنها دغدغه ای را برای شما به وجود نخواهند آورد بلکه باعث رضایت مندی شما شده و همین رضایت، پیامدهای مثبتی از قبیل بالا رفتن سطح اعتماد به نفس را به همراه خواهد داشت. اعتماد به نفس بالا، فرصت های بسیاری را برای بهره بردن از موقعیت های مثبت در زندگی برای افراد به وجود می آورد.

 

بهترین سن برای انجام پروتز سینه

 

خوشبختانه محدودیتی برای انجام این پروسیجر زیبایی وجود ندارد و از زمانی که تحت تاثیر عوامل مختلف از قبیل بالا رفتن سن، بارداری، زایمان، شیردهی و غیره، تغییر شکل هایی در این اندام شما اتفاق می افتد و شکل ظاهری آن با شکل ظاهری مطلوب شما فاصله زیادی پیدا می کند، می توانید برای انجام آن اقدام کنید.

گاهی کم حجم بودن سینه ها ریشه ژنتیکی داشته و ارتباطی با بالا رفتن سن یا تاثیرات محیطی ندارد. علت هر چه که باشد، این فرایند زیبایی می تواند ناهنجاری های مربوط به آن را به مدد تکنیک های پیشرفته و روش های نوین ابداع شده و طراحی های فوق العاده در پلن های درمان، رفع کند.

 

نقش تکنولوژی در جراحی زیبایی پروتز سینه

 

هر چند جراحی های زیبایی اساساً با مانور دستان هنرمند جراحان زیبایی به نتیجه مثبت می رسد ولی در کنار همین مانورها و دانش عمیق جراحان زیبایی، نقش تکنولوژی و فناوری را نیز نمی توان نادیده گرفت. امروزه، با پیشرفت تکنولوژی، روش های تردیشنال، با سطح تهاجم کمتری اجرا می شوند.

سطح تهاجم کمتر در طول پروسه جراحی، به معنی بروز عوارض جانبی کمتر و در نتیجه کوتاه تر شدن و نیز هموار تر شدن دوره ریکاوری و دستیابی به بهبود سریع تر است.

علاوه بر این، نتیجه به دست آمده نیز از کیفیت بالاتری برخوردار بوده و بالاتر رفتن کیفیت نتیجه درمان، به معنی رضایت بیشتر بیمار خواهد بود.

در واقع می توان اینگونه تصور کرد که در یک پروسیجر جراحی زیبایی، تکنولوژی، هنر و خلاقیت جراح و دانش عمیق و پیشرفته پزشکی، دست در دست هم داده اند تا به یک نقطه هدف، یعنی خلق یک نتیجه رضایت بخش دست پیدا کنند.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان