7 کلید طلایی، خفن و ساده رفع خطوط ریز زیر چشم

7 کلید طلایی، خفن و ساده رفع خطوط ریز زیر چشم

7 کلید طلایی رفع خطوط ریز زیر چشم

 

زیبایی و جوانی اگر از کف برفت، دگر نتوان بازگشت به جوانی که برفت

چه ارزان زیبایی و جوانی پوستتان را از دست میدهید! و چه گران دوباره بدست می آورید! عدم رعایت ساده ترین نکات پوست هزینه ی گزافی بر دوش شما می گذارد تا دوباره جوان شوید پس به این چند راهکار خوب توجه کنید.

 

رفع خطوط پنجه کلاغی دور چشم با پیشنهاد های خفن رنه رولو زیبایی شناس جهان

 

چروک و خطوط ریز زیر چشم اصلی ترین عامل پیری پوست است. شاید راه های زیادی را برای رفع چروک ها امتحان کرده اید اما این چند روش و انجام آن را متخصصان پوست به بازدهی آن قسم می خورند.

 

7 کلید طلایی، خفن و ساده رفع خطوط ریز زیر چشم

 

اولین راهکار در رفع چروک دور چشم

 

آب، آب و آب روزانه 8 تا 10 لیوان در دستور غذایی خودتان قرار دهید. ناحیه چشم که پوستی نازک و حساس دارد با مصرف اب هیدارته، سالم تر و جوانتر می ماند.

 

7 کلید طلایی، خفن و ساده رفع خطوط ریز زیر چشم

 

دومین راهکار در جوانسازی زیر چشم

 

استفاده از کرم های آبرسان.

استفاده از کرم های آبرسان به دلیل داشتن روغن از تبخیر هر گونه آب، قفل شدن و حجیم شدن جلوگیری می کند.

کلید جلوگیری از چین و چروک روغن های آبرسان مثل روغن آرگان است.

 

 

سومین راه برای جوانسازی زیر چشم و پوست

 

ماساژ بسیار آرام و نرم زیر چشم با روغن های موثر مثل نارگیل و ارگان. ضربه های ریز به زیر چشم و اطراف چشم باعث گردش بهتر خون شده و به مرور باعث جریان خون و رفع تیرگی و خطوط ریز چشم می شود.

 

چهارمین روش در رفع چروک های زیر چشم و اطراف چشم

 

کمپرس چای سبز بهترین روش برای سفت شدن پوست اطراف چشم می شود. روزانه یا به طور مستمر کمپرس چای سبز غلیظ در اطراف چشم باعث سفت شدن و کلاژن سازی پوست می شود.

 

پنجمین راه رفع چروک زیر چشم

 

خوردن خوراکی های آنتی اکسیدان مانند انواع توت ها، آجیل، سبزیجات پررنگ و تیره، به سلامت پوست ، کلاژن سازی و رفع چین و چروک صد درصد کمک می کند.

 

ششمین و ساده ترین کار برای رفع چروک زیر چشم

 

حتی المقدور کمی از میوه هایی که در روز میل می کنید را به پوستتان هدیه دهید. برش های نازک خیار، سیب را روی چشمانتان بگذارید.

آب پرتقال یا هر میوه ی دیگر را به یک پنبه آغشته کنید و برای مدت زمانی روی چشمهایتان قرار دهید تا منبع تغذیه ی بسیار فوق العاده ای می شود برای پوست اطراف چشم.

 

هفتمین راه برای سلامت پوست اطراف چشم

 

مصرف ویتامین C، ویتامین A و ویتامین E همگی اغلب در محصولات مراقبت از پوست استفاده می شوند.برای افزایش میزان این ویتامین ها در رژیم غذایی خود، مرکبات، هویج و کدو تنبل رنگارنگ را به برنامه غذایی خود اضافه کنید.

 

 

کارهایی که نباید انجام دهید:

 

سیگار و دود مصرف نکنید زیرا:

 

7 کلید طلایی، خفن و ساده رفع خطوط ریز زیر چشم

 

سیگار به اکسیداتیو روی سلول ها و محدود شدن جریان خون کمک می کند و بنابراین تامین مواد مغذی به ناحیه زیر چشم کمتر می شود و باعث پیری زود پوست می شود.

 

عدم قرار گرفتن در مقابل نور خورشید

 

7 کلید طلایی، خفن و ساده رفع خطوط ریز زیر چشم

 

قرار گرفتن محافظت نشده در معرض اشعه های مضر خورشید یکی از عوامل اصلی پیری زودرس است.به همین دلیل است که اشعه ماوراء بنفش بر سطوح طبیعی کلاژن در پوست شما با تجزیه آنها تأثیر می گذارد و چروک زیادی به شما هدیه میدهد!!

 

روی شکم نخوابید

 

7 کلید طلایی، خفن و ساده رفع خطوط ریز زیر چشم

 

خوابیدن روی شکم منجر به تجمع مایعات در ناحیه زیر چشم می شود و باعث می شود که آنها پف کرده به نظر برسند.ثانیاً، اصطکاک مداوم بین روکش بالش و پوست منجر به چروک شدن پوست می شود.

 

حدف شکر

شکر باعث تجزیه سریع کلاژن می شود پس سعی کنید  شکر و خوراکی های شیرین را کمتر کنید.

 

باور کنیدیا نکنید پوست به مرحله چروک شدن می رسد اما این که چه زمانی شما با این رویداد روبرو شوید تنها بسته به خودتان دارد و بس.

تغذیه صحیح و انجام کارهای فوق سلامتی پوست شما را تضمین می کند.

متخصصان پوست بر تاثیر گذاری این کارها در رفع چین و چروک ها قسم می خورند که با تغذیه سالم و عدم انجام برخی کارهای فوق شادابی و جوانی را همیشه به همراه دارید.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان