6 ماشین عجیب و لاکچری رضاگلزار و همسرش + تصاویر

6 ماشین عجیب و لاکچری رضاگلزار و همسرش + تصاویر

6 ماشین لاکچری و گرانقیمت محمدرضا گلزار و همسرش معصومه آقاجانی

 

یکم فروردین ماه سال 56 پسری به نام محمدرضا در شهر تهران با اصالت آذربایجانی به دنیا آمد. پس از گذران دوارن کودکی، نوجوانی و جوانی راهی دانشگاه شد و در رشته مهندسی مکانیک کارشناسی گرفت.

بخاطر پیشنهاد و چهره جذاب به سمت بازیگری کشیده شد. این بازیگر با بازی و نقش آفرینی در فیلم های سینمایی داخل کشور و خارج از ایران لقب سوپر استار گرفت.

محمدرضا طرفداران بسیار زیادی به ویژه از طرف دختران داشت. گلزار که تا 45 سالگی مجرد بود به ناگهان در 3 ماه گذشته (در 2 خرداد 1402) با معشوقه اش معصومه (آیسان) آقاخانی ازدواج کرد.

ازدواج این چهره حال بسیاری از دختران را دگرگون کرد که معدود طرفداران این سوپراستار دست به  خودکشی زدند! و برخی نیز استوری های اشکبار برای ازدواج گلزار گذاشتند!

 

6 ماشین عجیب و لاکچری رضاگلزار و همسرش + تصاویر

 

این بازیگر و چهره معروف تا کنون حواشی بسیار زیادی داشته است. یکی از جنجالی ترین حواشی او ماشین های لاکچری و متعدد گلزار است که در این بخش به معرفی این خودروهای لوکس می پردازیم.

 

آئودی آر با قیمیتی بیش از 7 میلیارد

 

6 ماشین عجیب و لاکچری رضاگلزار و همسرش + تصاویر

 

آئودی آر 8 (Audi R۸) نام یک ماشین سوپر اسپورت با قیمت مناسب و پر سرعت و قدرتمند از کمپانی آئودی است. موتور 12  سیلندر 6 لیتری آن می‌تواند حداکثر قدرتی معادل 500 اسب بخار تولید کند و گشتاورد آن 1000 نیوتون بر متر است و حداکثر سرعت آن 340 کیلو متر بر ساعت است. شتاب 0 تا 100 آن 4٫2 ثانیه‌است و به طور قابل توجهی کم مصرف است.

شکل بدنه در عین زیبایی کوچک و سبک است و آن را به یک آیرودینامک عالی تبدیل کرده‌است. به قول سازندگانش هر چه بخواهید درونش وجود دارد.

 

فراری اف 430 اسپایدر با قیمتی بیش از 10 میلیارد

 

فراری F430 خودروی اسپورت دو نفره ای است که در بین سال های  2004 تا 2009 تولید شد. این خودرو به عنوان جایگزینی برای  فراری 360 طراحی و تولید شد و دارای بدنه ای  با همان استایل است.

اما از لحاظ آیرودینامیکی اصلاح شد و چهره ای زیباتر از مدل 360 دارد و یکی از مدل های پر فروش و محبوب فراری است.

این خودرو با موتور 8 سیلندر 4.3 لیتر و قدرت 490 اسب بخاری اش 0 تا 100 را در 4 ثانیه طی می کند و ماکزیمم سرعت آن به 320 کیلومتر بر ساعت می رسد. 

فراری F430 مجهز به سیستم ضد لغزش دیفرانسیل عقب، فرمان چند منظور که با کلیدهای قرار گرفته بر روی آن می توان کنترل پایداری ، حساسیت پدال گاز، حالت تعلیق و سیستم هوشمند شد لغزش را فعال و غیر فعال کرد.  

 

 

6 ماشین عجیب و لاکچری رضاگلزار و همسرش + تصاویر

 

آخرین مدل لامبورگینی با قیمتی بیش از 40 میلیارد تومان

 

شرکت خودروسازی لامبورگینی با ارائه آخرین مدل لامبورگینی اونتادور با نام LP780-4 Ultimea، رسما اعلام کرد که برای همیشه با پیشرانه‌های V12 تنفس طبیعی احتراق داخلی خود خداحافظی خواهد کرد.

با این اوصاف این مدل اونتادور آخرین محصول این برند خودروساز در کلاس ابرخودروهای عملکرد محور بنزینی احتراق داخلی V12 خواهد بود.

از این رو باید در آینده نزدیک انتظار رویارویی با یک مدل جایگزین و جدید برای اونتادور باشیم که به احتمال بسیار قوی، به عنوان یک ابرخودرو هیبرید جایگزین مدل برتر اونتادور خواهد شد.

نسخه نهایی اونتادور یک محصول منحصر به فرد با تیراژ تولید محدود به 250دستگاه برای نسخه رودستر و 350 دستگاه برای نسخه کوپه خواهد بود.

 

6 ماشین عجیب و لاکچری رضاگلزار و همسرش + تصاویر

 

 

بی ام و فیلم آینه بغل که ماشین این فیلم سینمایی متعلق به رضا گلزار بود.

 

بی ام و – BMW – یک شرکت خودروساز آلمانی است، که از تولیدکنندگان بنام خودروهای لوکس و موتورسیکلت در جهان به شمار می‌آید.

این شرکت در ابتدا به‌عنوان یک کارخانهٔ تولید موتور هواپیما تأسیس شد و با پایان جنگ جهانی اول مجبور شد که بخش تولید موتور هواپیمای خود را متوقف کند. این کارخانه تا سال 1923 تنها موتورسیکلت می‌ساخت و با برداشته شدن تحریم‌ها در سال 1928آغاز به تولید خودرو کرد.

بی ام و در سال 1994 گروه انگلیسی روور، شامل برندهای تولیدی روور، لندروور و ام جی را خریداری کرد اما پس از شش سال زیاندهی شدید در سال 2000 تصمیم به فروش آن گرفت، در آن سال تولید خودرو با برند روور برای همیشه به پایان رسید، ام جی به چینی ها و لندروور به شرکت فورد فروخته شد؛ ولی بِ اِم وِ در مقابل، حقوق مربوط به مینی و رولزرویس را به دست آورد و هم‌اکنون مالک شرکت‌های رولز-رویس و مینی است.

ب ام و در حال حاضر در کشورهای آلمان، برزیل، چین، هند، آفریقای جنوبی و ایالات متحده آمریکا کارخانه تولید اتومبیل دارد.

موتورهای ساخته شده توسط بِ اِم وِ با اختلافی فاحش مجموعاً دارندهٔ بیشترین عنوان موتور سال در رقابت معتبر بین‌المللی موتور سال می‌باشند.

 

 

6 ماشین عجیب و لاکچری رضاگلزار و همسرش + تصاویر

 

 

رنجرو آلمان با قیمتی بیش از 15 میلیارد تومان

 

صدر نشین این کمپانی شاسی بلندی بی همتا و کم نظیر یعنی رنجرور است که یکی دیگر از محصولات این شرکت می باشد. قیمت پایه 84420 دلار می باشد.
کارخانه لندرور این مدل ماشین را درنسخه اسپرت و اووک تولید کرده تا علاقه مندان بتوانند این نوع از شاسی بلند کمپانی را خریداری کنند. رنجرور خودرویی بیابانی و شهری است به بیان دیگر میتوان گفت (suv) می باشد.

سازندگان این مدل از لندرور از اوایل ساخت (2002) تا به امروز این خودرو را بر مبنای 8 سیلندر v8 طراحی کرده اند. این خودرو با 340 اسب بخار میتواند شتابی معادل 6.9 ثانیه در 100 کیلومتر داشته باشد.

 

 

6 ماشین عجیب و لاکچری رضاگلزار و همسرش + تصاویر

 

 

بی ام سری 8 کوپه 5 میلیارد تومن

 

ثبت سفارش ام و سری 8 گرن کوپه 2020 از سپتامبر امسال شروع می‌شود و قیمت پایه 840 دیفرانسیل عقب از 86 هزار دلار آغاز خواهد شد.

مدل 840xDrive قیمت پایه‌ای برابر با 89 هزار دلار دارد و نهایتاً، قیمت پایه M850i xDrive از 110 هزار دلار شروع می‌شود.

 

 

6 ماشین عجیب و لاکچری رضاگلزار و همسرش + تصاویر

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان