کابوس های تلخ معتادان پس از ترک

مجموعه : سبک زندگی
کابوس های تلخ معتادان پس از ترک

 

برای پیشگیری از اعتیاد برنامه‌هایی تحت عنوان برنامه‌های اجتماع‌محور در محیط‌های شهری، روستایی، کار‌، نظامی و آموزشی به صورت موردی و همگانی برای جوامع هدف با پوشش جمعیت شش تا 60 سال در استان مرکزی انجام می‌شود.

 

کابوس تلخ معتادان پس از ترک چیست؟ ‌

 معاون پیشگیری بهزیستی استان مرکزی گفت: یکی از مهم‌ترین مشکلات افراد معتاد پس از ترک، به دلیل از دست دادن موقعیت‌های کاری و زندگی، بازگشت به جامعه و نوع برخورد جامعه با آنهاست.

 محمدعلی الله‌دادی عنوان کرد: با توجه به اینکه یکی از مهم‌ترین مشکلات افراد معتاد پس از ترک به دلیل از دست دادن موقعیت‌های کاری و زندگی، بازگشت به جامعه و نوع برخورد با آنهاست، در این خصوص سازمان بهزیستی خدماتی نظیر وام اشتغال، معرفی به مراکز فنی حرفه‌ای و مسکن را برای این افراد در نظر می‌گیرد.
 
معاون پیشگیری بهزیستی استان مرکزی افزود: بیکاری، فروپاشی خانواده، گسترش بیماری‌های عفونی مانند ایدز و هپاتیت و غیره از آسیب‌های اجتماعی است که افراد معتاد درگیر آن می‌شوند. بر این اساس سازمان بهزیستی برای کاهش این آسیب‌ها خدماتی نظیر آموزش‌های لازم جهت جلوگیری از انتقال بیماری‌ها، درمان دارویی و غیردارویی به این گروه از افراد ارائه می‌دهد.
 
‌وی خاطرنشان کرد: برای پیشگیری از اعتیاد برنامه‌هایی تحت عنوان برنامه‌های اجتماع‌محور در محیط‌های شهری، روستایی، کار‌، نظامی و آموزشی به صورت موردی و همگانی برای جوامع هدف با پوشش جمعیت شش تا 60 سال در استان مرکزی انجام می‌شود.

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان